Newsy

Sylwia Nowak („Miłość na bogato”): Od października zaczynam szkołę aktorską

2014-09-23  |  06:55

Sylwia Nowak informuje, że zdecydowała się na studia aktorskie między innymi pod wpływem sugestii widzów i internautów, którym spodobała się postać grana przez nią w serialu „Miłość na bogato”. Modelka nie ukrywa, że swoją przyszłość wiąże właśnie z aktorstwem, dlatego postanowiła doskonalić swoje umiejętności pod okiem profesjonalistów.

Po pierwszym sezonie „Miłości na bogato” zaczęły napływać do mnie informacje od osób w ogóle mi nieznanych, od internautów: „Sylwio, realizuj się w tym dalej, idź w stronę aktorstwa”. I nagle pojawił się pytajnik nad głową, że może rzeczywiście warto iść w stronę artystyczną, przełamać się i nie bać realizacji dziecięcych marzeń – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Sylwia Nowak, modelka.

Modelka zdradza, że przed podjęciem decyzji o wyborze kierunku studiów postanowiła zasięgnąć rady fachowców. Konsultowała się miedzy innymi z Jerzym Gudejko.

Powiedziałam: „Czy mógłby Pan zobaczyć, czy ja się w ogóle do tego nadaję, czy jest sens, czy nie?” Zrobiliśmy jakąś scenkę, dostałam tekst, później miałam improwizować. I rzeczywiście powiedział, że tak, że na pewno jest talent, który trzeba rozwijać, tylko trzeba iść do szkoły i po prostu ćwiczyć warsztat – wspomina Sylwia Nowak.

Sylwia Nowak podkreśla, że w jej życiu zawodowym sporo się teraz dzieje: bierze udział w wielu kampaniach reklamowych i sesjach zdjęciowych. Dużo czasu pochłania jej też prowadzenie bloga. Modelka wierzy jednak w  to, że uda jej się połączyć studia z innymi obowiązkami.

Na razie jest ok, a jeśli będzie mnie to blokowało, to na pewno na pierwszym miejscu będę stawiała szkołę przez ten najbliższy rok od października, a później będę myślała właśnie o kontraktach reklamowych, czy jakichś innych, które się będą pojawiać – mówi Sylwia Nowak.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.