Newsy

Tamara Arciuch: my, Polacy, za bardzo przywiązujemy uwagę do pogody

2016-10-19  |  07:05

Tamara Arciuch ma sprawdzony sposób na jesienną chandrę. Stara się nie myśleć o niesprzyjającej aurze, tylko skupiać się na pracy i otaczających ją ludziach. Zdaniem aktorki Polacy przywiązują przesadną wagę do pogody, pozwalając, by wpływała ona na ich samopoczucie. Zamiast tego powinni poświęcić więcej uwagi własnym emocjom. 

Krótkie dni i brak światła słonecznego sprawiają, że jesienią wielu Polaków skarży się na pogorszenie samopoczucia, rozdrażnienie lub apatię. Zdaniem psychologów nie ma uniwersalnej recepty na jesienną chandrę, każdy powinien znaleźć własny sposób na zwalczenie sezonowego przygnębienia. Tamara Arciuch twierdzi, że jesienią stara się nie zwracać uwagi na brzydką pogodę, lecz koncentrować się na pozytywnych aspektach życia.

– Po prostu nie zwracać uwagi, że jest ciemno i szaro, tylko skupiać się na działaniu, na różnych rzeczach, które mnie otaczają, na ludziach, na pracy, po prostu na pozytywnych aspektach mojego życia, bo pogoda wcześniej czy później i tak nas zdołuje – mówi aktorka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda uważa, że Polacy przywiązują zbyt dużą wagę do pogody, pozwalając, by wpływała na ich samopoczucie. Większość lubi słuchać optymistycznych prognoz, zapowiadających ładną aurę z dużą ilością słońca. Zdaniem aktorki może to wynikać z faktu, że w polskim klimacie panuje deficyt ciepłych, słonecznych dni.

– Chyba za bardzo też się na tym skupiamy, a powinniśmy raczej na sobie się skupiać, na swoich emocjach mówi Tamara Arciuch.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.