Newsy

W listopadzie ukaże się trzecia płyta Dawida Kwiatkowskiego

2014-09-24  |  06:45

19 listopada na półki sklepowe trafi nowy album wokalisty i blogera Dawida Kwiatkowskiego. Singlem promującym trzecią płytę muzyka będzie utwór „Jak to”. Ze względu na końcowe prace nad płytą Dawid Kwiatkowski zmniejszył liczbę koncertów w najbliższych miesiącach.

Zaplanowałem jak najmniej koncertów na jesień, dlatego że w listopadzie ukaże się moja trzecia płyta. Trasa z prawdziwego zdarzenia odbędzie się w przyszłym roku. Teraz jest okres odpoczynku. Każdy ma chyba dość spania w busie i jeżdżenia 12 godzin w każdą stronę. Muszę skończyć nagrywać płytę, żeby mieć co śpiewać w następnym roku – wyjaśnia Kwiatkowski.

Podobnie jak przy poprzednich produkcjach głównym autorem tekstów na nowej płycie będzie sam piosenkarz. Przy nagrywaniu nowego krążka wokaliście pomagał jego zespół studyjny.

Wszystkie piosenki są moje. Odpowiadam za linię melodyczną i teksty. Żeby było jasne – mój projekt nazywa się Dawid Kwiatkowski, ale tak naprawdę jest to Dawid Kwiatkowski Band. Mam swój zespół, z którym wspólnie tworzę muzykę. To nie jest tak, że kupuję od kogoś piosenki. Często siedzimy w szóstkę i napieprzamy w bębny, aż wyjdzie nam coś, co może się spodobać ludziom – mówi agencji Newseria Lifestyle piosenkarz.

Na początku września w programie „Pytanie na  śniadanie” Kwiatkowski wykonał jeden z premierowych utworów pt. „Afraid”. Będzie to jedyny numer na płycie śpiewany po angielsku.

Będzie tylko jedna piosenka po angielsku. Uderzam w polski rynek i nie zamierzam wyskakiwać przed szereg. Nie wiem, czy dałbym radę z promocją za granicą. Jest mi super w kraju, jestem patriotą i bardzo lubię śpiewać w polskich miastach – dodaje Kwiatkowski.

Piosenkarz wydał dotychczas dwa albumy studyjne – „9893” oraz „9893 Akustycznie”. Oba krążki zajęły odpowiednio pierwsze i drugie miejsce na Oficjalnej Liście Sprzedaży Związku Producentów Audio Video (ZPAV) – OLiS.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.