Newsy

Wiganna Papina: Seks jest jak jedzenie. Szkoda, że robi się z tego jakieś wielkie halo

2017-11-30  |  06:34

Stylistka uważa, że w Polsce zbyt mało mówi się o seksie. Popiera edukację seksualną, zaznacza jednak, że powinna ona kłaść większy nacisk na miłość. Seks bez uczucia jest bowiem dla gwiazdy wyłącznie rodzajem sportu.

Wiganna Papina popiera kampanię #SEXEDPL, której inicjatorką jest znana modelka Anja Rubik. Zdaniem stylistki seksualność stanowi naturalną część ludzkiego życia, w Polsce jednak wciąż traktowana jest jako temat tabu. O potrzebach erotycznych, antykoncepcji, chorobach wenerycznych i inicjacji seksualnej mówi się zbyt mało, dlatego rzetelna edukacja młodzieży w tym zakresie jest niezbędna.

Seks jest jak jedzenie i strasznie szkoda, że robi się z tego jakieś wielkie halo – mówi Wiganna Papina agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Stylistka podkreśla jednocześnie, że edukacja seksualna nie powinna ograniczać się wyłącznie do fizycznego aspektu życia erotycznego. Równie dużo uwagi należy poświęcić emocjom, zwłaszcza miłości, bo to ona jest, według gwiazdy, istotą ludzkiego życia. Seks uprawiany wyłącznie dla zaspokojenia potrzeb ciała Papina uważa wyłącznie za rodzaj sportu.

– Powinien być szerszy wydźwięk i naciskanie jednak na miłość – ja mogę to powiedzieć po tylu latach – bo to jest jak z jedzeniem, inaczej smakuje w barze mlecznym, a inaczej smakuje wykwintna kolacja w pięknym miejscu mówi stylistka.

Zdaniem stylistki ludzie niepotrzebnie odrzucają prawa religijne, które mówią właśnie o łączeniu seksu z miłością. Przyznaje jednak, że do zrozumienia i akceptacji tych nakazów zazwyczaj dochodzi się z wiekiem.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.