Newsy

Wolszczak, Siwiec, Richardson – zmieniły się dzięki mężczyźnie

2013-10-29  |  09:30

Monika Richardson po 18 latach w krótkiej fryzurze, zapuściła włosy, Grażyna Wolszczak rok temu została blondynką. Panie zdradzają, że za ich decyzjami stoi ten sam mężczyzna - stylista fryzur Janusz Bartek.

–  Bartek powiedział, że może czas na odmianę. Namówił mnie, żebym nie ścinała włosów, które już były na tym etapie, że jak znam siebie, to już bym je ścięła. Jestem mu za to wdzięczna, bo uważam, że to jest bardzo kobieca fryzura. Bardzo dużo mogę z tymi włosami zrobić. Mogę mieć tysiąc fryzur, każda jest inna, czasem nawet trudno mnie poznać – wspomina swoją decyzję Monika Richardson, która była wierna krótkiej fryzurze przez 18 lat.

Grażyna Wolszczak, aktorka znana z serialu „Na Wspólnej”, rok temu przefarbowała się na blond, czym zaskoczyła wszystkich - wcześniej przez 
kilkanaście lat miała ciemne włosy. Ona również dała się namówić do zmiany Januszowi Bartkowi.

–  Zawsze, będąc jeszcze brunetką zazdrościłam tych niesamowitych blondów, które od niego wychodziły. Któregoś dnia zaproponował mi: „A, spróbujmy”. Powoli, niespodziewanie dla samej siebie stałam się blondynką i genialnie się w tym czuję – mówi aktorka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Grażyna Wolszczak wspomina, że stylistę zna od początku i pamięta go jeszcze jako młodego, imprezującego chłopaka, który zawsze wiedział czego chce. Od lat jest jego wierną klientką i bezgranicznie mu ufa.

Ostatnio u znanego stylisty fryzur można było zobaczyć także Natalię Siwiec. Nie wiadomo, czy modelka również myśli o jakiejś spektakularnej metamorfozie swojego wyglądu, pewne jest natomiast, że gwiazda była zachwycona najnowszą kolekcją ubrań Janusza Bartka.

Fajne jest to, że projekty są bardzo młodzieżowe, bo ta sukienka jest dosyć młodzieżowa. Można ją wybrać na dyskotekę, na imprezę karnawałową – przyznaje Siwiec.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.