Newsy

Z programu odchudzającego Ewy Chodakowskiej na Facebooku korzysta już ponad 700 tys. osób

2014-01-30  |  07:20
Ewa Chodakowska od 19 stycznia odchudza Polaków na Facebooku. Jej nowa akcja nosi nazwę „Półroczne wyzwanie – płaski brzuch i zgrabne pośladki 2014”. Program śledzi już ponad 700 tys. osób. – Jest absolutny szał – mówi Ewa Chodakowska. – Ale nie mogę powiedzieć, że wszystkim się uda.

Popularna trenerka fitness w ramach swojej nowej akcji codziennie publikuje na profilu zestaw ćwiczeń na dane partie ciała, przykładowe jadłospisy i listę zakupów ze zdrową żywnością dla tych, którzy chcą schudnąć do lata. Motywuje także, umieszczając cytaty, które mają zmobilizować do ćwiczeń i zmiany stylu życia. Fani mogą korzystać z rad bezpłatnie.

Myślałam, że zrobiłam już wszystko na stronie facebookowej – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Ewa Chodakowska –  Ale nie przyszło mi do głowy, że jest jeszcze coś, co zmotywuje szersze grono, co popchnie do działania więcej osób. Bo jeżeli motywujemy, rzucamy hasła i to wszystko fajnie wygląda, ale przychodzi taki moment, że chcemy już dostać gotowy produkt, i ten produkt na co dzień udostępniam.

Ewa Chodakowska przyznaje również, że wszystkie posty wrzuca sama i wkłada w akcję dużo serca. Program z dnia na dzień zdobywa coraz więcej fanów.

– Grupa jest ogromna, bo już ponad 700 tys. dziewczyn – wylicza Ewa Chodakowska i dodaje, że jest świadoma tego, że nie każdemu uda się dotrwać do końca programu i osiągnąć cel.

– Słomiany zapał zawsze będzie się pojawiać – mówi gwiazda fitness – Ale liczę na to, że każda z tych dziewczyn podejmie wyzwanie. Ogromna część już to zrobiła i tak naprawdę przekonała się na własnej skórze, że to działa. Są świetną motywacją dla osób, które jeszcze nie zaczęły.

Popularna trenerka dwa dni temu podczas uroczystej gali Bestsellerów Empiku, odebrała nagrodę za najlepszą książkę „Zmień swoje życie z Ewą Chodakowską" w kategorii Poradnik. Książka przez cztery miesiące od momentu publikacji sprzedała się w 100 tys. egzemplarzach. Gwiazda niedawno otworzyła także własne studio fitness Be Active w Warszawie.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.