Mówi: | Ewa Chodakowska |
Funkcja: | trenerka fitness |
Z programu odchudzającego Ewy Chodakowskiej na Facebooku korzysta już ponad 700 tys. osób
Popularna trenerka fitness w ramach swojej nowej akcji codziennie publikuje na profilu zestaw ćwiczeń na dane partie ciała, przykładowe jadłospisy i listę zakupów ze zdrową żywnością dla tych, którzy chcą schudnąć do lata. Motywuje także, umieszczając cytaty, które mają zmobilizować do ćwiczeń i zmiany stylu życia. Fani mogą korzystać z rad bezpłatnie.
– Myślałam, że zrobiłam już wszystko na stronie facebookowej – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Ewa Chodakowska – Ale nie przyszło mi do głowy, że jest jeszcze coś, co zmotywuje szersze grono, co popchnie do działania więcej osób. Bo jeżeli motywujemy, rzucamy hasła i to wszystko fajnie wygląda, ale przychodzi taki moment, że chcemy już dostać gotowy produkt, i ten produkt na co dzień udostępniam.
Ewa Chodakowska przyznaje również, że wszystkie posty wrzuca sama i wkłada w akcję dużo serca. Program z dnia na dzień zdobywa coraz więcej fanów.
– Grupa jest ogromna, bo już ponad 700 tys. dziewczyn – wylicza Ewa Chodakowska i dodaje, że jest świadoma tego, że nie każdemu uda się dotrwać do końca programu i osiągnąć cel.
– Słomiany zapał zawsze będzie się pojawiać – mówi gwiazda fitness – Ale liczę na to, że każda z tych dziewczyn podejmie wyzwanie. Ogromna część już to zrobiła i tak naprawdę przekonała się na własnej skórze, że to działa. Są świetną motywacją dla osób, które jeszcze nie zaczęły.
Popularna trenerka dwa dni temu podczas uroczystej gali Bestsellerów Empiku, odebrała nagrodę za najlepszą książkę „Zmień swoje życie z Ewą Chodakowską" w kategorii Poradnik. Książka przez cztery miesiące od momentu publikacji sprzedała się w 100 tys. egzemplarzach. Gwiazda niedawno otworzyła także własne studio fitness Be Active w Warszawie.
Czytaj także
- 2025-04-09: Jeszcze większe wsparcie dla konkurencyjności i rozwoju polskiej gospodarki. BGK prezentuje nową strategię
- 2025-04-04: Dziś premiera drugiego albumu Wiktora Dyduły. „Serwuję dużą gamę najróżniejszych emocji”
- 2025-03-28: Enea zapowiada kolejne zielone inwestycje. Do 2035 roku chce mieć prawie 5 GW mocy zainstalowanej w OZE
- 2025-04-08: Blisko 10 mln Ukraińców nie ma dostępu do wody pitnej lub infrastruktury sanitarnej. Na jej odbudowę potrzeba 11,3 mld dol.
- 2025-03-13: Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
- 2025-03-12: Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
- 2025-02-17: K. Śmiszek: Działania USA to atak na sądownictwo międzynarodowe. To zagrożenie dla praw ofiar zbrodni wojennych
- 2025-01-22: T. Bocheński: Współpraca z Donaldem Trumpem może być bardzo trudna. Interes amerykański będzie stawiany na pierwszym miejscu
- 2025-01-21: Przyszłość relacji transatlantyckich wśród głównych tematów posiedzenia PE. Europa jest gotowa do współpracy
- 2025-01-07: W ciągu 10 lat w Polsce może brakować 2,1 mln pracowników. Ratunkiem dla rynku pracy wzrost zatrudnienia cudzoziemców
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.