Mówi: | Hanna Lis |
Funkcja: | dziennikarka |
Hanna Lis: W nowym sezonie „Bez planu” będzie trochę zmian. Mam nadzieję, że na plus
Gwiazda zaczyna pracę na planie 2. sezonu „Bez planu”. Tym razem odwiedzi m.in. Maroko, Izrael oraz Portugalię. Dziennikarka zapowiada drobne zmiany w formule programu, które mają sprawić, że będzie on jeszcze lepiej przyjmowany przez widzów.
25 marca Hanna Lis wyrusza w kolejną zawodową podróż. Tego dnia rozpoczynają się bowiem zdjęcia do 2. sezonu jej autorskiego programu „Bez planu”, w którym dziennikarka podróżuje po świecie, odkrywając jego kulinarne tradycje. Gwiazda wie już, które kraje odwiedzi w tym roku, nie chce jednak zdradzać wszystkich planowanych destynacji.
– Pojedziemy do Marrakeszu, Maroko – pięknie, barwnie, kolorowo i bardzo smacznie. Wrócimy do Portugalii, ale tym razem nie będzie to Porto. A reszta niech pozostanie na razie naszą słodką tajemnicą – mówi Hanna Lis agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Gwiazda zamierza też poświęcić jeden odcinek na pokazanie widzom Izraela. W lutym odwiedziła ten kraj po raz pierwszy – spędziła tam wówczas 5 dni, zwiedzając wraz z przyjacielem, Łukaszem Jemiołem, m.in. Tel-Awiw i Jerozolimę. Dziennikarka zachwyciła się kulturą Izraela i tamtejszą kuchnią, będącą połączeniem tradycji kulinarnych kilku krajów, także arabskich.
– Absolutnie się zakochałam i teraz chcę tam wrócić i nakręcić odcinek „Bez planu” – mówi Hanna Lis.
Gwiazda twierdzi, że wbrew nazwie program tylko w części powstaje bez planu. Ograniczona liczba dni zdjęciowych sprawia, że niezbędny jest choćby ogólny schemat działania. Dziennikarka jest zadowolona z dotychczasowej formuły jej autorskiego programu oraz jego przyjęcia zarówno przez widzów, jak i szefów TVN. Zapowiada jednak drobne zmiany, które mają udoskonalić „Bez planu”.
– Mam parę pomysłów, ale szczerze powiedziawszy to są takie technikalia, które pewnie widzowi teraz nic nie powiedzą, aczkolwiek myślę, że różnica będzie zauważalna, mam nadzieję, że na plus – mówi Hanna Lis.
Pierwszy sezon programu „Bez planu” został bardzo dobrze przyjęty przez polską publiczność. Oglądało go średnio 44 tys. widzów. Wysoka oglądalność sprawiła, że TVN Style prześcignął w porze emisji magazynu Hanny Lis takie stacje jak TLC i Polsat Café.
Czytaj także
- 2025-06-03: Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
- 2025-05-28: Innowacyjne leki zmieniają oblicze rzadkich chorób neurologicznych uznawanych dotychczas za nieuleczalne. Tak jest w przypadku rdzeniowego zaniku mięśni
- 2025-05-21: Finansowanie Europejskiego Banku Inwestycyjnego wspiera rozwój OZE czy infrastruktury drogowej. Wśród nowych priorytetów bezpieczeństwo i obronność
- 2025-05-05: Konkurs NCBR i Orlenu ma wesprzeć najciekawsze rozwiązania dla przemysłu rafineryjno-petrochemicznego. Na ich rozwój trafi blisko 200 mln zł
- 2025-05-22: Unijne programy szansą dla polskiego przemysłu zbrojeniowego. Wkrótce uruchomione będzie 150 mld euro na niskooprocentowane pożyczki
- 2025-05-14: Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy
- 2025-04-15: 1 mln zł na innowacyjne rozwiązania dla miast. Granty mogą otrzymać naukowcy i start-upy
- 2025-04-10: Nowa wersja programu Czyste Powietrze zwiększa wymagania wobec wykonawców instalacji. Nie wszystkie firmy są w stanie im sprostać
- 2025-03-11: Dawid Kwiatkowski: W programie „MBtM” były wyznania miłości w moim kierunku. To było miłe, ale za uczestnikiem musi iść też dobra muzyka
- 2025-03-26: Patricia Kazadi: To będzie bardzo pracowita wiosna. Pracuję nad własną muzyką
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.