Newsy

Izabela Janachowska: Mąż organizuje walentynki. Mam nadzieję, że będę zaskoczona

2018-02-09  |  06:16

Nie ma jednej recepty na perfekcyjny wieczór walentynkowy – uważa prezenterka. Jej zdaniem sposób spędzania Dnia Zakochanych powinien być dostosowany do indywidualnych gustów. Sama nie wie jeszcze, co czeka ją 14 lutego. Organizacją tegorocznych walentynek zajmuje się bowiem jej mąż. Ma już jednak przygotowany prezent dla ukochanego mężczyzny.

Jako gospodyni programu „I nie opuszczę cię aż do ślubu” Izabela Janachowska od ponad dwóch lat pomaga młodym parom zorganizować wymarzoną uroczystość ślubną. Jej zadaniem jest dopasowanie stylu imprezy do zainteresowań i osobowości narzeczonych. Gwiazda jest przekonana, że zasada personalizacji tego typu ważnych wydarzeń odnosi się również do wieczoru walentynkowego.

Nie ma jednej recepty na perfekcyjny wieczór walentynkowy, ponieważ każda para jest inna, każda dziewczyna jest inna, marzy o czym innym, o innym spędzeniu czasu – mówi Izabela Janachowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda podkreśla, że kobiety mają różne gusta i każdej z nich spodoba się inny sposób spędzenia walentynek. Aby zrobić partnerce prawdziwą niespodziankę, mężczyzna organizujący ten wyjątkowy wieczór musi brać pod uwagę jej preferencje i marzenia. 

– Dla jednych perfekcyjny wieczór to będzie romantyczna kolacja, przygotowana np. przez chłopaka w domu, co nie jest codziennością w konkretnym związku, a dla innych wypad do Paryża albo zjazd na nartach z Kasprowego – mówi Izabela Janachowska.

Gospodyni programu „I nie opuszczę cię aż do ślubu” lubi walentynki i chętnie świętuje je ze swoim mężem, Krzysztofem Jabłońskim. Nie wie jeszcze, jak spędzi tegoroczny Dzień Zakochanych, organizacją walentynek zajmuje się bowiem jej mąż.

– Mam nadzieję, że będę zaskoczona. Jeszcze nic nie wiem. Ale już mam prezent – mówi Izabela Janachowska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.