Newsy

Jerzy Radziwiłowicz: Nie udzielam się na portalach społecznościowych. Z takiej aktywności często wynikają dość kłopotliwe sytuacje

2019-10-03  |  06:11

Aktor stroni od portali społecznościowych i jest przekonany, że nic na tym nie traci. Według niego bowiem tego typu aktywność nie ma żadnej wartości dodatniej. Nie odczuwa potrzeby dzielenia się w ten sposób swoim życiem z obcymi ludźmi, bo z jego spostrzeżeń wynika, że często przynosi to opłakane skutki.

Jerzy Radziwiłowicz nie ma konta na Facebooku ani na Instagramie. Nie udziela się również na Twitterze. Stawia natomiast na kontakty face to face i pielęgnuje znajomości z ludźmi, którzy są dla niego ważni w realnym życiu.

– W ogóle nie jestem na portalach społecznościowych, na żadnym się nie udzielam, po prostu nie odczuwam takiej potrzeby. Nie widzę powodu, żeby zawiązywać jakieś znajomości z ludźmi, których naprawdę nie znam – mówi agencji Newseria Lifestyle Jerzy Radziwiłowicz.

Aktor choć sam nie udziela się w mediach społecznościowych, to nie krytykuje ani nie potępia tych, którzy lubią taki rodzaj aktywności.

– Jeżeli komuś to odpowiada, do czegoś jest potrzebne, niech się dzieli. Nie będę tego oceniał. Ale jak widzimy często, z tego dzielenia się i z tego udzielania się bardzo często wynikają dość kłopotliwe sytuacje, więc nie tęsknię za tym – mówi Jerzy Radziwiłowicz.

Aktor podkreśla, że on sam nie lubi ślepo podążać za trendami i walczyć o czyjeś zainteresowanie, a z obserwacji innych wie, że w poszukiwaniu sztucznego poklasku na portalach społecznościowych szybko można się zatracić i zgubić zdrowy rozsądek.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.