Newsy

Joanna Klimas: córka jest moją muzą

2013-10-15  |  10:15
– Córka jest jedną z moich muz. Często podoba jej się to, co robię, ale zdarza się również, że chciałaby, żebym była bardziej elegancka czy łatwiejsza do noszenia. A ja z kolei chcę być kreatywna – mówi o swojej relacji z córką Natalią Joanna Klimas, projektantka mody.

Sezon pokazów modowych rozpoczął się na dobre. Jednym z najważniejszych wydarzeń w świecie projektantów był piątkowy pokaz kolekcji wiosna-lato 2014 Joanny Klimas zatytułowany „Logo Game”, jaki odbył się podczas uroczystego otwarcia kompleksu Plac Unii.

– To dość duża kolekcja – pięćdziesiąt modelek, co jest dość niesamowite. Kolekcja jest bardzo różnorodna. Bawiłam się nią i mam nadzieję, że moje klientki też się będą nią bawiły – mówi Joanna Klimas w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Klimas opisała swoją kolekcję jako „wielopokoleniową”. Jak sama mówi, chciała, aby odpowiadała ona zarówno jej rówieśniczkom, jak i kobietom w wieku jej córki, którą projektantka uważa za swoją muzę. Natalia Klimas jest aktorką i ostatnio można ją oglądać w serialu „2XL”.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.