Newsy

Joanna Moro, Ewa Minge i Maria Czubaszek Osobowościami Roku 2014

2014-03-25  |  11:00
Mówi:Mariusz Pujszo (reżyser)
Anna Popek (dziennikarka)
Łukasz Jemioł (projektant)
Joanna Moro (aktorka)
Ewa Minge (projektantka)
Gabriela Antczak (dyrektor do spraw marketingu Firmy Kupiec)
Mariusz Gazda (prezes Skok Wołomin)
  • MP4
    Maria Czubaszek, Joanna Moro, Ewa Minge, a także Wittchen, „Pytanie na śniadanie” oraz agencja informacyjna Newseria zostali laureatami prestiżowej nagrody Osobowości i Sukcesy Roku 2014. Organizatorem gali był Mariusz Pujszo.

    Nagroda „Osobowości Roku“ przyznawana jest w kategorii polityka, nauka, kultura, biznes, medycyna i sport. Organizatorzy wyróżniają osoby, które bez względu na przeciwności wytrwale dążą do wyznaczonego celu. W tym roku za największą osobowość telewizyjną uznano Marię Czubaszek, zaś w kategorii aktorskiej triumfowały Joanna Moro i Karolina Gorczyca.  Wśród laureatów znaleźli się również m.in. projektant Łukasz Jemioł, Ewa Błaszczyk, Poparzeni Kawą Trzy, Diablo Włodarczyk, Ewa Minge oraz prezydent Lech Wałęsa.

    Zawsze się zastanawiałem, dlaczego w Polsce ciekawe, barwne osobowości się niszczy, a nie nagradza. Przecież na całym świecie jest tak, że to osobowości kreują. To osobowości rozwijają. To osobowości pchają cywilizację do przodu. Einstein był niesamowitą osobowością, Leonardo Da Vinci, każdy z nich był niesamowitą osobowością. I te osobowości trzeba pielęgnować, trzeba je pokazywać, trzeba ludziom dawać do zrozumienia, zobacz, warto być kreatywnym, ciekawym, innym – mówi Mariusz Pujszo agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

    W kategorii „Sukces Roku” wyróżniony został m.in. program „Pytanie na śniadanie” TVP2.

    Jesteśmy bardzo szczęśliwi, rzadko dostajemy takie materialne wyrazy uznania. Zazwyczaj w telewizji sukces mierzy się oglądalnością, czymś bardzo wirtualnym i trochę „nienamacalnym”. A tutaj jest statuetka, będzie stała w naszym studio, będziemy na nią patrzeć, będzie dla nas motywacją. Bo czasem taka mała zachęta znacznie więcej daje niż tysiące ostrzeżeń. Potraktujemy to jako dobry znak na ten 2014 rok – mówi Anna Popek, jedna z prowadzących programu „Pytanie na śniadanie”.

    Łukasz Jemioł otrzymał nagrodę Osobowości Roku w kategorii projektant. Odbierając nagrodę, designer nie krył wzruszenia. – Nie wiem, czym sobie zasłużyłem. Chyba tym, że po prostu rzetelnie pracuję – mówi projektant.

    Za największą osobowość aktorską została uznana Joanna Moro, która podbiła serca Polaków rolą Anny German w serialu TVP opowiadającym o życiu artystki. – Na pewno każda nagroda cieszy i dodaje energii do działania. Dzięki temu mamy wrażenie, że to, co robimy jest komuś potrzebne – mówi aktorka.

    Projektantka mody Ewa Minge została nagrodzona za promocję Polski za granicą. Jej projekty są regularnie prezentowane na najważniejszych pokazach mody na świecie.

    Każda nagroda, każde wyróżnienie jest dla mnie świętem. Bardzo szanuję, jeżeli jestem dostrzegana, wyróżniana, zauważana, to znaczy, że moja praca, to, co robię, nie jest postrzegane jako coś pustego, tylko coś wartościowego. Powiem szczerze, mam tych nagród dość sporo, ale każda nowa, najdrobniejsza nagroda, jakiś wyraz sympatii od ludzi jest dla mnie bardzo cenny i bardzo ważny – ocenia Ewa Minge.

    Dla Gabrieli Antczak, Dyrektor marketingu firmy Kupiec, producenta kasz, wyróżnionej w plebiscycie „Sukces Roku”, nagroda jest świadectwem zmian, jakie zachodzą w podejściu Polaków do kwestii zdrowia.

    To jest oczywiście ogromne wyróżnienie. To bardzo przyjemne, że nasze działania są zauważane i doceniane. Kupiec ma misję promowania zdrowego stylu życia, a ta nagroda pokazuje, że Polacy zaczynają coraz bardziej dbać o własne zdrowie – ocenia Gabriela Antczak.

    Jest to dla mnie szczególna nagroda, ponieważ określa ona tak osobistą cechę, jak osobowość. Znalazłem się w zaszczytnym gronie przez czyjąś – mam nadzieję – obiektywną decyzję. Jest to wyzwanie na przyszłość – dodaje  laureat nagrody Osobowość Roku w kategorii biznes Mariusz Gazda, prezes Skok Wołomin.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Żywienie

    Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

    Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

    Handel

    Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

    Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

    Moda

    Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

    Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.