Newsy

Kaja Śródka projektuje frak dla swojego synka. Ślubu na razie nie planuje

2014-04-04  |  07:10
Dziecko Kai Śródki i Patryka Mikiciuka przyjdzie na świat w kwietniu. Gwiazda z radością przygotowuje się do macierzyństwa, choć przyznaje, że ciąża wiele zmienia w życiu kobiety. Projektantka szykuje też już pierwsze kreacje dla swojego synka. 

 – Oczywiście, że fasol będzie miał swój pierwszy frak, to jest przecież jasne, że mały nowo narodzony potwór musi być we fraku. Coś mu trzeba będzie skroić na miarę – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Kaja Śródka.

Dla Kai Śródki ciąża to wspaniały okres, choć pełen wyrzeczeń i trudności.

Kobiety w ciąży stają się lekko odmóżdżone. Fizycznie czuję się bardzo dobrze, ale to prawda, że w ostatnim miesiącu pojawia się lekki odpał, rozkojarzenie. Wychodzę z domu, zapominam zamknąć drzwi, wracam dwadzieścia razy. Także w kontekście pracy nie można wszystkiego robić tak jak poprzednio. Jak taszczę stylizacje do „Pytania na Śniadanie”, to mam już narzeczonego zaprzężonego do tego jako niewolnika, żeby mi pomagał. Pewne rzeczy się zmieniają, ale w miarę możliwości staram się je kontynuować – opowiada Śródka.

W Boże Narodzenie projektantka zaręczyła się z Patrykiem Mikiciukiem. Para nie zamierza jednak w najbliższym czasie brać ślubu.

Nie wiem, dlaczego w naszym kraju za kontrowersyjne uważa się zaręczyny bez planowania ślubu. Ale jak to, po co się zaręczać i nie brać ślubu? Po to, żeby móc mówić o swojej ukochanej osobie czy partnerze jako o narzeczonym lub narzeczonej, ale niekoniecznie spisywać to na papierze. Obiecać sobie po prostu, że chcemy być razem. Na razie nic się nie zmieniło, podziwiam tylko suknie ślubne na okładkach, chociaż nie na ostatniej okładce Vogue’a, bo nie rozumiem, jak mogli tam umieścić Kim Kardashian  – mówi gwiazda.

Śródka nie zamierza jednak rezygnować z białych kreacji. Projektantka planuje obecnie ogrodową imprezę „baby shower”, podczas której zamierza wystąpić w białej sukience.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.