Newsy

Kaja Śródka projektuje frak dla swojego synka. Ślubu na razie nie planuje

2014-04-04  |  07:10
Dziecko Kai Śródki i Patryka Mikiciuka przyjdzie na świat w kwietniu. Gwiazda z radością przygotowuje się do macierzyństwa, choć przyznaje, że ciąża wiele zmienia w życiu kobiety. Projektantka szykuje też już pierwsze kreacje dla swojego synka. 

 – Oczywiście, że fasol będzie miał swój pierwszy frak, to jest przecież jasne, że mały nowo narodzony potwór musi być we fraku. Coś mu trzeba będzie skroić na miarę – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Kaja Śródka.

Dla Kai Śródki ciąża to wspaniały okres, choć pełen wyrzeczeń i trudności.

Kobiety w ciąży stają się lekko odmóżdżone. Fizycznie czuję się bardzo dobrze, ale to prawda, że w ostatnim miesiącu pojawia się lekki odpał, rozkojarzenie. Wychodzę z domu, zapominam zamknąć drzwi, wracam dwadzieścia razy. Także w kontekście pracy nie można wszystkiego robić tak jak poprzednio. Jak taszczę stylizacje do „Pytania na Śniadanie”, to mam już narzeczonego zaprzężonego do tego jako niewolnika, żeby mi pomagał. Pewne rzeczy się zmieniają, ale w miarę możliwości staram się je kontynuować – opowiada Śródka.

W Boże Narodzenie projektantka zaręczyła się z Patrykiem Mikiciukiem. Para nie zamierza jednak w najbliższym czasie brać ślubu.

Nie wiem, dlaczego w naszym kraju za kontrowersyjne uważa się zaręczyny bez planowania ślubu. Ale jak to, po co się zaręczać i nie brać ślubu? Po to, żeby móc mówić o swojej ukochanej osobie czy partnerze jako o narzeczonym lub narzeczonej, ale niekoniecznie spisywać to na papierze. Obiecać sobie po prostu, że chcemy być razem. Na razie nic się nie zmieniło, podziwiam tylko suknie ślubne na okładkach, chociaż nie na ostatniej okładce Vogue’a, bo nie rozumiem, jak mogli tam umieścić Kim Kardashian  – mówi gwiazda.

Śródka nie zamierza jednak rezygnować z białych kreacji. Projektantka planuje obecnie ogrodową imprezę „baby shower”, podczas której zamierza wystąpić w białej sukience.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.