Newsy

Magdalena Różczka: Odkładamy na bok swoje ambicje i chcemy być idealnymi mamami, żonami. Dopiero później myślimy, co dalej i takie podejście nas gubi

2021-03-18  |  06:26

Aktorka obserwuje wokół siebie wiele kobiet, które odłożyły swoje życie na drugi plan i zrezygnowały ze swoich marzeń na korzyść innych. I choć przez pewien czas czują się one szczęśliwe jako żony i matki, to przychodzi taki moment, że powraca do nich to, co było niespełnione. Aktorka ma nadzieję, że jej bohaterka z serialu „Tajemnica zawodowa” stanie się dla wielu kobiet przykładem. Bo choć znalazła się na życiowym zakręcie, to dzięki determinacji udało jej się wyjść na prostą.

Nowa produkcja TVN-u to opowieść o poszukiwaniu swojego miejsca w życiu, które zmusza nas do zmian i ciągłej „podróży”, a także o oswajaniu problemów, które początkowo wydają się nie do przejścia.

– „Tajemnica zawodowa” ma bardzo ciekawy scenariusz. Jak zaczynaliśmy współpracę i przeczytałam pierwszy odcinek, to pomyślałam sobie, że jest co grać w każdej scenie, że postaramy się wycisnąć tam wszystko, co jest, i emocje, i pośpiech, i dużo innych rzeczy. Bardzo ciekawa jest również postać mojej bohaterki – mówi agencji Newseria Magdalena Różczka.

W serialu „Tajemnica zawodowa” aktorka wciela się w rolę Julii Żurawskiej. Po ukończeniu studiów prawniczych w Warszawie kobieta wróciła w rodzinne strony i związała się z miejscowym lekarzem. Po ślubie odłożyła na bok swoje ambicje, poświęciła się rodzinie i stworzyła dom, o jakim zawsze marzyła. Jako żona i matka dwóch córek przez długi czas żyła w cieniu męża. Aktorka uważa, że wiele kobiet może się identyfikować z jej bohaterką.

– Wydaje mi się, że większość kobiet myśli o tym, żeby spełniać się zawodowo, ale jednak zawsze na pierwszym miejscu stawiają spełnienie się jako pani domu i jako matka. Przede wszystkim chcemy być idealnymi mamami, żonami, a dopiero później myślimy, co dalej i chyba nas to gubi – mówi Magdalena Różczka.

Życie jej serialowej bohaterki diametralnie się zmieniło w momencie, kiedy dowiedziała się o zdradzie swojego męża. Porażkę umiejętnie przekuła jednak w sukces. Powróciła do swojego zawodu, stanęła na sali sądowej jako adwokat i zawalczyła o siebie, swoją rodzinę i o prawdę. Kryzysowa sytuacja dodała jej siły i pozwoliła uwierzyć w swoje możliwości. Dzięki nowym obowiązkom kobieta odkryła w sobie ogień i pasję, o której dawno zapomniała. Różczka zauważa, że podobnie jak w scenariuszu, tak również w naszym życiu nigdy nie jest za późno na zmiany. Trzeba tylko znaleźć w sobie odwagę.

– Bardzo często widzę takie zjawisko u dziewczyn po czterdziestce, kiedy to zazwyczaj już mają odchowane dzieci i wtedy zaczynają czuć, że to jest ostatni moment, żeby zająć się sobą, żeby skupić się na sobie, na swojej pracy, żeby przypomnieć sobie o swoich marzeniach z tego czasu, kiedy miałyśmy kilkanaście lat – mówi Magdalena Różczka.

Serial „Tajemnica zawodowa” można oglądać w telewizji TVN i na player.pl w środy o godz. 21:30.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.