Newsy

Karolina Pisarek: Mój chłopak chce częściej przyjeżdżać do Polski. Pokazuje w ten sposób, że mnie kocha

2019-04-29  |  06:23

Modelka podkreśla, że jest szczęśliwie zakochana w Danielu i nie przeszkadza jej odległość, jaka dzieli ich na co dzień. Poważnie traktują związek, każdą wolną chwilę spędzają razem, a nawet doszło już do rodzinnych spotkań. Ostanie takie miało miejsce w Wielkanoc. Para spędziła razem kilka świątecznych dni w jej domu w Szczecinku. To już kolejna wizyta Brazylijczyka w Polsce.

Partnerem Karoliny Pisarek jest Daniel Kenji Matsunaga, model, aktor i piłkarz pochodzący z Brazylii, a na co dzień mieszkający na Filipinach. Para poznała się podczas pracy nad kampania reklamową. Są razem od 1,5 roku, często publicznie wyznają sobie miłość i umieszczają w mediach społecznościowych zdjęcia, na których nie szczędzą sobie czułości. Modelka cieszy się także z tego, że jej wybrakowi podoba się jej rodzinny kraj.

– Poznałam go z polską tradycją, on ją szybko pokochał, tak samo polskie jedzenie, więc lubi tutaj wracać. I właśnie się ostatnio odmieniło, że on tutaj chce częściej przyjeżdżać niż gdzieś indziej podróżować. Więc jakby bardzo mnie to cieszy, bo pokazuje mi to, że jednak kocha mnie i kocha tę moją Polskę. Miłość dalej kwitnie – mówi agencji Newseria Karolina Pisarek.

Modelka zdradza, że tym razem jej ukochany postanowił spędzić Wielkanoc właśnie w jej rodzinnym domu w Szczecinku. Wcześniej znał jej rodziców, teraz miał szansę poznać dużo więcej bliskich jej osób. Karolina Pisarek bardzo się stresowała tą wizytą, a jednocześnie była niezwykle podekscytowana faktem, że te więzi się zacieśniają. To już jego kolejna wizyta w Polsce.

– Byliśmy już kilka razy w górach, w Zakopanem czy w Bukowinie Tatrzańskiej. Tam poszliśmy na taką imprezę góralską, żeby zobaczył jak się Polacy tak naprawdę bawią. Była taka impreza, na której wszystko wyglądało identycznie jak na ślubie, była świetna potańcówka. On się dobrze bawił, kocha Polaków, kocha polską tradycję, polskie jedzenie – mówi Karolina Pisarek.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Złote Spinacze 2020 - zgłoszenie

Gwiazdy

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Teatr

Olga Bończyk: Artyści zostali niezwykle boleśnie dotknięci przez pandemię. Większość z nas czuje się zapomniana i niechciana

Aktorka przyznaje, że na początku kwarantanny starała się zagospodarować wolny czas tak, by nie odczuwać niepokoju spowodowanego brakiem pracy. Skupiła się głównie na przyjemnościach i dbaniu o dom. Natłok zajęć całkowicie ją pochłonął. Jednak gdy przerwa od aktywności zawodowej zaczęła się niebezpiecznie przedłużać, pojawił się wewnętrzny niepokój. Obecnie Olga Bończyk przygotowuje się do premier spektakli, które już niedługo będą miały miejsce w nowo powstałej przestrzeni artystycznej – Scenie Relaks.

Media

Patrycja Strzałkowska: Podczas produkcji programów telewizyjnych manipuluje się wypowiedziami ludzi, żeby uzyskać efekt zadowalający producenta

Uczestniczka polskich reality show i autorka bestsellerów niedawno wydała kolejną, pełną erotyki powieść, która nosi tytuł „Show mojego życia”. Autorka zdradza w niej kulisy powstawania programów telewizyjnych oraz ujawnia manipulacje, które stosuje się w trakcie montażu nakręconego materiału. Patrycja Strzałkowska podczas tworzenia kontrowersyjnej historii korzystała ze swojego doświadczenia. Przyznaje, że praca nad telewizyjnymi projektami zazwyczaj wiąże się z licznymi wpadkami.

Transport

Polacy obawiają się drugiej fali pandemii. Co czwarty ogranicza wydatki, a ponad połowa wybiera polskie produkty i krajowe atrakcje turystyczne

48 proc. mieszkańców naszego kraju obawia się powrotu pandemii, a wśród kobiet odsetek ten wynosi 51 proc. – to wnioski z badania przeprowadzonego na zlecenie Dentsu Aegis Network Polska w czerwcu. Nastroje Polaków poprawiły się w porównaniu z początkowym okresem pandemii, jednak podczas zakupów jedna czwarta ogranicza wydatki, ponad połowa koncentruje się na produktach, które zaspokajają podstawowe potrzeby, a większość tych, którzy planują wakacje, spędzi je w Polsce.