Newsy

Katarzyna Krupa: doświadczenie tancerki wykorzystuję tylko prywatnie, jestem królową parkietu

2017-02-20  |  06:50

Dziennikarka uważa, że dzięki tańcowi do dziś zachowuje elegancką, wyprostowaną sylwetkę. W obecnej pracy zdarza jej się również korzystać z kontaktów, które nawiązała podczas kariery na parkiecie. Umiejętności taneczne wykorzystuje jednak wyłącznie na prywatnych imprezach.

Katarzyna Krupa zadebiutowała w mediach jako tancerka występująca w programie „Taniec z gwiazdami”. Była taneczną partnerką takich gwiazd jak Tomasz Sobczak i Andrzej Deskur. Z czasem jednak została prezenterką pogody w stacji TVN, obecnie natomiast pracuje jako dziennikarka Telewizji WP. Twierdzi, że choć nie tańczy już zawodowo, nadal wykorzystuje doświadczenie zdobyte na parkiecie.

– Moje znajomości taneczne wykorzystuję w roli dziennikarskiej, ponieważ trochę kontaktów przez moją karierę taneczną zdobyłam – mówi Katarzyna Krupa agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda twierdzi też, że dzięki tańcowi do dziś zachowuje piękną postawę. Stara się cały czas być wyprostowana i elegancka, czego wymagała od niej praca na parkiecie. Dziennikarka ma nadzieję, że jest to nawyk, którego nie zapomniała po zakończeniu kariery tanecznej.

– Ale czy wykorzystuję taniec teraz? Chyba już nie. Chociaż wykorzystuję prywatnie, na imprezach jestem królową parkietu – mówi Katarzyna Krupa.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.