Newsy

Katarzyna Niezgoda: Okładka mojej książki to efekt pracy grafika i świetnego fotografa. Mnie się bardzo podoba

2017-12-11  |  06:55

Do napisania książki Katarzynę Niezgodę nakłonili przyjaciele. Dzieli się w niej swoim doświadczeniem z kariery biznesowej i radzi innym kobietom, jak walczyć o swoje miejsce w życiu zawodowym. Jest zadowolona z okładki swojej debiutanckiej książki, pomimo zarzutów o nadmierny retusz.

Katarzyna Niezgoda z wykształcenia jest prawniczką, a pracę zawodową rozpoczęła w branży finansowej. Po kilku latach kariery zrezygnowała jednak z bankowości i zajęła się marketingiem dużej marki modowej. Cztery lata temu ponownie zmieniła branżę, zdecydowała się także na założenie własnej działalności. 

– Prowadzę firmę headhunterską, zajmuję się rekrutacją menadżerów na średni i wyższy szczebel zarządzania, w różnych organizacjach, we wszystkich sektorach przemysłu i usług – mówi Katarzyna Niezgoda agencji informacyjnej Newseria Lifestyle. 

Jako osoba z imponującym dorobkiem zawodowym Niezgoda była wielokrotnie namawiana przez przyjaciół do napisania książki. Zdaniem bliskich jej osób mogłaby się w ten sposób podzielić z innymi kobietami swoim doświadczeniem w trudnym świecie biznesu, a także udzielić rad, jak nie poddać się i walczyć o własną pozycję zawodową.

– Trochę zostałam wywołana przed szereg przez różne organizacje, które zapraszały mnie na konferencje kobiet biznesu, żebym się dzieliła swoimi doświadczeniami i trochę inspirowała do tego, w jaki sposób one mogą osiągnąć sukces i dać sobie radę w biznesie – mówi bizneswoman.

Na napisanie książki Katarzyna Niezgoda zdecydowała się jednak dopiero w tym roku – pod koniec października ukazała się pozycja „Pięścią w szklany sufit” jej autorstwa. Bizneswoman pisze w niej przede wszystkim o powodach, które zamykają kobietom drogę do sukcesu zawodowego. Nie ukrywa, że praca nad książką nie była łatwa, głównie ze względu na brak czasu na pisanie. Publikacja powstawała w wakacje przy dużej pomocy ze strony wydawnictwa Edipresse Książki.

– Bardzo dużo materiałów na temat tego, co kobietom doradzić w biznesie, już miałam, więc było to trochę systematyzacji, trochę wywiadów, trochę rozmów z innymi, co chcieliby w takiej książce przeczytać – mówi Katarzyna Niezgoda.

Jeszcze przed ukazaniem się na rynku książka wzbudziła duże emocje. Powodem była m.in. okładka, na której postać autorki została poddana retuszowi. Katarzyna Niezgoda nie ukrywa, że zwracała uwagę wydawcy na nadmierną ingerencję grafika, zdecydowała się jednak zaufać ich doświadczeniu. Przyznaje też, że jest zadowolona z ostatecznego wyglądu okładki jej debiutanckiej książki.

– Powiedziałam: „Słuchajcie, chyba przesadziliście z tą okładką”. Jedna z głównych redaktor w Edipresse mówi: „Kasia, sprzedajemy 200 tys. nakładu tygodnika czy dwutygodnika w kraju i naprawdę wiemy, co robimy”. Swoją okładkę oddałam w ręce fachowców i ludzi, którzy się na tym znają, oni zdecydowali, że powinna wyglądać tak, jak wygląda. Mnie się ona bardzo podoba – mówi Katarzyna Niezgoda.

Jako przedstawicielka świata mody i partnerka popularnego dziennikarza TVP Katarzyna Niezgoda często bywała na imprezach lifestyle'owych. Po rozstaniu z Tomaszem Kammelem ograniczyła bywanie na salonach, ponownie zaczęła pokazywać się na imprezach kilka miesięcy temu. Zachwyciła wówczas świat show-biznesu swoją spektakularną metamorfozą. Znacznie schudła, zmieniła także kolor włosów.

– Zawsze starałam się zmieniać, tylko wychodziło mi to lepiej lub gorzej, tym razem wyszło lepiej i wszyscy to zauważyli. Bardzo dziękuję za te słowa uznania – mówi Katarzyna Niezgoda.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Złote Spinacze 2020 - zgłoszenie

Gwiazdy

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Teatr

Olga Bończyk: Artyści zostali niezwykle boleśnie dotknięci przez pandemię. Większość z nas czuje się zapomniana i niechciana

Aktorka przyznaje, że na początku kwarantanny starała się zagospodarować wolny czas tak, by nie odczuwać niepokoju spowodowanego brakiem pracy. Skupiła się głównie na przyjemnościach i dbaniu o dom. Natłok zajęć całkowicie ją pochłonął. Jednak gdy przerwa od aktywności zawodowej zaczęła się niebezpiecznie przedłużać, pojawił się wewnętrzny niepokój. Obecnie Olga Bończyk przygotowuje się do premier spektakli, które już niedługo będą miały miejsce w nowo powstałej przestrzeni artystycznej – Scenie Relaks.

Media

Patrycja Strzałkowska: Podczas produkcji programów telewizyjnych manipuluje się wypowiedziami ludzi, żeby uzyskać efekt zadowalający producenta

Uczestniczka polskich reality show i autorka bestsellerów niedawno wydała kolejną, pełną erotyki powieść, która nosi tytuł „Show mojego życia”. Autorka zdradza w niej kulisy powstawania programów telewizyjnych oraz ujawnia manipulacje, które stosuje się w trakcie montażu nakręconego materiału. Patrycja Strzałkowska podczas tworzenia kontrowersyjnej historii korzystała ze swojego doświadczenia. Przyznaje, że praca nad telewizyjnymi projektami zazwyczaj wiąże się z licznymi wpadkami.

Transport

Polacy obawiają się drugiej fali pandemii. Co czwarty ogranicza wydatki, a ponad połowa wybiera polskie produkty i krajowe atrakcje turystyczne

48 proc. mieszkańców naszego kraju obawia się powrotu pandemii, a wśród kobiet odsetek ten wynosi 51 proc. – to wnioski z badania przeprowadzonego na zlecenie Dentsu Aegis Network Polska w czerwcu. Nastroje Polaków poprawiły się w porównaniu z początkowym okresem pandemii, jednak podczas zakupów jedna czwarta ogranicza wydatki, ponad połowa koncentruje się na produktach, które zaspokajają podstawowe potrzeby, a większość tych, którzy planują wakacje, spędzi je w Polsce.