Newsy

Klaudia Halejcio pisze bloga. Nie spodziewała się tak dobrego odbioru

2014-01-22  |  07:10
Na swoim blogu Klaudia Halejcio dzieli się ciekawostkami z życia zawodowego, inspiracjami  muzycznymi, modowymi i kulinarnymi. Są także relacje z wielkich gali, domowe porady i przemyślenia. Wszystko zilustrowane oryginalnymi zdjęciami. Każdy post cieszy się dużym zainteresowaniem internautów. To również doskonałe miejsce na kontakty młodej aktorki z fanami.

Blog cieszy się dużym powodzeniem. Nie spodziewałam się takiego odbioru. To jest wspaniały komplement dla mnie. Właściwie cały ten blog zawiera wszystkie moje pasje, czyli znajdziemy inspiracje kulinarne, to, co ja gotuję, w co się ubieram, różne pomysły. Jest także trochę tego, co się dzieje w moim życiu zawodowo, czyli informacje z planu – mówi agencji informacyjnej  Newseria Lifestyle Klaudia Halejcio.

Wcześniej Klaudia Halejcio aktywnie prowadziła swój fanpage na Facebooku. Profil cieszył się bardzo dużym zainteresowaniem, co skłoniło aktorkę do założenia bloga. Tutaj fani również mogą komentować jej wpisy i wyrażać swoje opinie.

Stwierdziłam, że to jest doskonała platforma, na której mogłabym się wykazać bardziej. Zawsze brakowało mi takiego miejsca, w którym bym mogła coś więcej napisać, wrzucić zdjęcia, a także żebym mogła zaangażować ludzi, którzy mają ogromną pasję, którzy robią też również fajne rzeczy i żeby móc to pokazać szerszemu gronu – tłumaczy Klaudia Halejcio.

Aktorka dołączyła do grona gwiazd, które zamieniły tradycyjną stronę internetową z suchymi komunikatami menadżerów w platformę do kontaktu z fanami.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.