Mówi: | Sergiusz Osmański |
Funkcja: | dyrektor artystyczny |
Firma: | Sephora |
Kosmetyki do makijażu Marc Jacobs Beauty już wkrótce w Polsce
Marc Jacobs Beauty to ponad 150 nowatorskich produktów do makijażu. Wśród nich znalazły się zarówno kosmetyki dla kobiet, jak i dla mężczyzn, m.in. korektor korygujący niedoskonałości skóry i usuwający oznaki nieprzespanej nocy. Po blisko roku od debiutu na rynku amerykańskim kosmetyki kolorowe Marc Jacobs trafią także na polski rynek.
Marc Jacobs to jeden z najbardziej znanych amerykańskich projektantów mody. Znany jest przede wszystkim z tego, że przy projektowaniu kolekcji nie kieruje się obowiązującymi trendami. Jest laureatem wielu nagród, m.in. Perry Ellis Gold Thimble Award czy The Women’s Designer of the Year Award. Przez 16 lat pełnił funkcję dyrektora w domu mody Louis Vuitton. Jest również twórcą własnej linii ubrań Marc Jacobs oraz nieco tańszej kolekcji Marc by Marc Jacobs. Projektant z sukcesem wprowadził też na rynek kolekcję klasycznych, ponadczasowych zegarków oraz perfumy sygnowane swoim nazwiskiem. W 2013 roku Marc Jacobs we współpracy z siecią perfumerii Sephora stworzył linię kosmetyków do makijażu.
– Marc Jacobs długo przygotowywał się do lansowania swojej pierwszej linii kosmetyków kolorowych. Miała ona swoją premierę na rynku amerykańskim, gdzie osiągnęła tak ogromnym sukcesem, że Europa musiała kilka miesięcy poczekać na pojawienie się tejże linii. Wielu projektantów marzy o tym, by oprócz kolekcji prêt-à-porter czy wręcz nawet haute couture również ich nazwiskiem były sygnowane kosmetyki. W przypadku Marca Jacobsa przygoda rozpoczęła się od perfum, a skończyła na kosmetykach kolorowych – mówi Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny Sephora, w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
Oferta Marc Jacobs Beauty obejmuje 157 produktów, w tym zarówno nowatorskich kosmetyków, jak i ekskluzywnych pędzli do makijażu. Wśród kosmetyków kolorowych znalazły się m.in. dwa rodzaje podkładów, lakiery do paznokci, cienie do powiek, pudry, eyelinery i tusze, zmywane tylko przy pomocy ciepłej wody. Marc Jacobs oferuje także aż trzy produkty do makijażu przeznaczone zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Są to preparat do makijażu brwi, korektor i balsam do ust. Marc Jacobs przyznał, że przy tworzeniu linii do makijażu inspirowała go idea przeistaczania się w osobę, którą chciałoby się być.
– Kosmetyki sygnowane nazwiskiem wielkiego projektanta po pierwsze budzą ciekawość i z tego względu po raz pierwszy sięgają po nie konsumentki. Natomiast linia kosmetyków kolorowych stanowi też przedsmak przygody z wielką modą. Mogę marzyć o torbie Marca Jacobsa, ale najpierw mogę nałożyć szminkę sygnowaną jego nazwiskiem i rozpocząć w ten sposób przygodę z wielkim projektantem – mówi Sergiusz Osmański.
Kosmetyki do makijażu Marc Jacobs już wkrótce będą dostępne także w Polsce, wyłącznie w sieci Sephora. To już kolejna znana marka, która pojawi się w ofercie perfumerii, po takich, jak Jimmy Choo, Diane von Furstenberg i Fred Farrugia. Sephora chce bowiem dawać swoim klientkom kosmetyki nie tylko bardzo dobre jakościowo, lecz także przyciągające ich uwagę ze względu na koneksje ze światem wielkiej mody czy luksusu.
Czytaj także
- 2025-04-17: Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar
- 2025-04-22: Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników
- 2025-04-22: Kwestie bezpieczeństwa priorytetem UE. Polska prezydencja ma w tym swój udział
- 2025-04-14: Nowe technologie podstawą w reformowaniu administracji. Będą też kluczowe w procesie deregulacji
- 2025-04-10: Pierwsze efekty prac deregulacyjnych możliwe już jesienią. Ten proces uwolni w firmach środki na inwestycje
- 2025-03-27: Powstanie europejska strategia dotycząca zdrowia psychicznego młodych. Kraje łączą siły, by chronić ich przed cyberzagrożeniami
- 2025-04-08: Blisko 10 mln Ukraińców nie ma dostępu do wody pitnej lub infrastruktury sanitarnej. Na jej odbudowę potrzeba 11,3 mld dol.
- 2025-03-07: Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa
- 2025-03-11: Jerzy Owsiak: Polskie firmy potrzebują, aby państwo im nie przeszkadzało w prowadzeniu biznesu. Ważne jest też zaufanie i ograniczenie biurokracji
- 2025-02-28: Polsko-brytyjska współpraca gospodarcza nabiera rozpędu. Dobre perspektywy dla wspólnych projektów energetycznych i obronnych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.