Newsy

Lara Gessler: Moja mama jest jak narkotyk, może uzależniać i fascynować. Trzeba rozważnie korzystać z jej rad, żeby całkowicie nie odlecieć

2020-04-27  |  06:15

Magda Gessler jest uważana za jedną z najbarwniejszych postaci w polskim show-biznesie. W programie „Kuchenne rewolucje” dała się poznać szerszej publiczności jako osoba ekspresyjna i pełna pomysłów. Jej córka, Lara Gessler, tłumaczy, że w życiu prywatnym także bywa nieprzewidywalna. Wybuchowy temperament, który trudno okiełznać, uważa jednak za jej zaletę. Dzięki niemu miała bowiem dzieciństwo pełne przygód i niespotykanych atrakcji.

Lara Gessler odziedziczyła po mamie talent do gotowania. Obecnie razem z nią prowadzi restaurację Słodki Słony. Zajmuje się również organizowaniem warsztatów kulinarnych i tworzeniem konceptualnych przestrzeni, w których miłośnicy kuchni mogą szlifować swoje umiejętności. Przyznaje, że słynna restauratorka pokazała jej również, jak cieszyć się każdą chwilą, podążać za głosem serca i z odwagą realizować marzenia.

– Moja mama jest niesztampowa, szalona i bardzo kreatywna. Nauczyła mnie zachłanności na życie. Wyjaśniła, jak czerpać z niego pełnymi garściami bez względu na konsekwencje. Takie wychowanie sprawia, że ma się w sobie odwagę. Jest się zachłannym na przeżycia i podróże – mówi w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Lara Gessler.

Dorastanie pod okiem tak charyzmatycznej postaci jak Magda Gessler nie należy do najprostszych. Jej córka tłumaczy, że ważne jest, by umieć zachować odrębność i świadomie podejmować decyzje dotyczące własnej przyszłości. W ten sposób relacja staje się partnerska. Obie strony dążą do porozumienia i  wzajemnie się z sobą liczą.

– Przy takiej mamie jak moja trzeba mieć mocny kręgosłup moralny, żeby się nie rozedrgać. Trzeba również nauczyć się korzystać z rozwagą z jej rad, aby całkowicie nie odlecieć. Ona jest jak narkotyk, może uzależniać i fascynować. Nie wiem, czy można ją także przedawkować, ale na pewno trzeba zachować czujność – zwraca uwagę.  

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Klaudia Carlos: Propozycja Kingi Dobrzyńskiej dotycząca „Pytania na śniadanie” sprawiła mi wielką radość i przyjemność. To dla mnie duży awans zawodowy

Gospodyni „Pytania na Śniadania” nie ukrywa, że angaż do tego formatu to dla niej duży zaszczyt i szansa na zawodowy rozwój. Jest więc ogromnie wdzięczna szefowej Kindze Dobrzyńskiej, że to właśnie ją wzięła pod uwagę i powierzyła to zadanie. Klaudia Carlos ma wieloletnie doświadczenie zawodowe i nie bierze sobie do serca krytyki widzów, którzy byli przyzwyczajeni do poprzedniej ekipy porannego programu. Nie chce także komentować zarzutów, które pojawiają się w sieci pod adresem nowych prowadzących

Handel

Handel odczuwa kryzys demograficzny. Pracownicy zagraniczni i automatyzacja sposobem na niedobór kadr

30 proc. firm handlowych uważa niedostępność pracowników za ważną lub bardzo ważną barierę w rozwoju – wynika z Miesięcznego Indeksu Koniunktury PIE z lipca br. Ponad dwukrotnie więcej uznało, że są nią wysokie koszty pracownicze. Brak kadr, który odczuwalny jest w wielu różnych branżach, często nawet mocniej niż w handlu, oznacza konieczność sięgania po pracowników z zagranicy oraz inwestowania w automatyzację.

Teatr

Aleksandra Popławska: Nadopiekuńczość i trzymanie dziecka pod parasolem ochronnym to przemoc psychiczna. Taka toksyczna relacja jak w spektaklu „Czułe słówka” to dobry temat dla psychologa

Najnowsza sztuka warszawskiego Och-Teatru przedstawia losy matki – przedwcześnie owdowiałej, ekscentrycznej Aurory i jej córki Emmy, która jak najszybciej chce wyjść za mąż, by uwolnić się od wpływu rodzicielki. Aleksandra Popławska, wcielająca się w rolę tej pierwszej, zaznacza, że kobiety łączy bliska, ale trudna, wręcz toksyczna więź. Jej zdaniem podobne relacje można zaobserwować również w polskich domach. Dlatego też, ta opowieść z przesłaniem powinna skłonić odbiorców do przemyśleń, bo być może jakieś sytuacje w ich rodzinach wymagają szybkiego uzdrowienia. Spektakl „Czułe słówka” powstał na podstawie jednego z najgłośniejszych amerykańskich filmów sezonu 1983/1984, jednak teatralna wersja została nieco zmodyfikowana.