Newsy

Louis Vuitton stworzył luksusową kolekcję toreb podróżnych dla BMW i8

2014-09-17  |  06:40
Mówi:Aneta Kręglicka (bizneswoman, modelka)
Małgorzata Cecherz-Kowalska (dyrektor marketingu BMW)
  • MP4
  • Nowa kolekcja toreb bagażowych Louis Vuitton pod względem stylistyki, rozmiaru i kolorystyki zainspirowana została nowym modelem BMW i8. Wykonane z włókien węglowych torby podróżne przeznaczone są dla osób lubiących bawić się modą oraz pragnących wykreować wokół siebie aurę luksusu i tajemniczości. Kolekcja ta jest już dostępna także w polskim salonie Louis Vuitton.

    Zestaw bagaży Louis Vuitton dla najnowszego modelu BMW i8 Plug-In Hybrid obejmuje dwie torby podróżne, jedną torbę na akta oraz torbę na suknie i garnitury. Ekskluzywne torby, podobnie jak kabina BMW, wykonane są z włókien węglowych. Jest to materiał bardzo lekki, ale jednocześnie niezwykle trwały i mocny. Dzięki temu torby podróżne są wyjątkowo odporne na uderzenia, rozdarcia i dziurawienie, które często przydarzają się w podróży. Kolekcja stworzona dla BMW ma udowodnić, że można podróżować wygodnie, a zarazem z klasą, oraz że możliwe jest połączenie sztuki użytkowej i mody.

    Są osoby, dla których sztuka podróżowania nie jest wcale sztuką, jest po prostu przemieszczaniem się z miejsca na miejsce. Ale są osoby, które czerpią z tego radość. I to jest idealne rozwiązanie, żeby zabrać swoje najbardziej potrzebne rzeczy, a jednocześnie zaprezentować je w sposób najbardziej jakościowy – mówi Małgorzata Cecherz-Kowalska, dyrektor marketingu BMW, w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

    Dzięki zastosowaniu włókien węglowych kolor serii bagażowej dopasowana jest do barw samochodu BMW i8. Torby mają znak firmowy Louis Vuitton, czyli szachownicę i logotyp. Ich rozmiary przystosowane są do wymiarów wnętrza i bagażnika nowego modelu BMW.

    Moda nas wszystkich inspiruje, każdego w różny sposób. Bardzo mi się podoba, że wielu projektantów próbuje nawiązać kontakt i współpracę z markami można powiedzieć użytkowymi, które trochę przybliżają nas do tej mody i do luksusu. A więc Karl Lagerfeld, który projektuje sprzęty treningowe, Stella McCartney, która projektuje dla marek sportowych – mówi Aneta Kręglicka.

    Nowa kolekcja Louis Vuitton była dostępna na zamówienie już od kwietnia w wybranych salonach na całym świecie, m.in. w Monachium, Mediolanie, Londynie, Paryżu i Dubaju. Teraz torby z karbonu trafiły do Polski.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Media

    Transport

    Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

    W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

    Handel

    Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

    Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.