Newsy

Louis Vuitton stworzył luksusową kolekcję toreb podróżnych dla BMW i8

2014-09-17  |  06:40
Mówi:Aneta Kręglicka (bizneswoman, modelka)
Małgorzata Cecherz-Kowalska (dyrektor marketingu BMW)
  • MP4
  • Nowa kolekcja toreb bagażowych Louis Vuitton pod względem stylistyki, rozmiaru i kolorystyki zainspirowana została nowym modelem BMW i8. Wykonane z włókien węglowych torby podróżne przeznaczone są dla osób lubiących bawić się modą oraz pragnących wykreować wokół siebie aurę luksusu i tajemniczości. Kolekcja ta jest już dostępna także w polskim salonie Louis Vuitton.

    Zestaw bagaży Louis Vuitton dla najnowszego modelu BMW i8 Plug-In Hybrid obejmuje dwie torby podróżne, jedną torbę na akta oraz torbę na suknie i garnitury. Ekskluzywne torby, podobnie jak kabina BMW, wykonane są z włókien węglowych. Jest to materiał bardzo lekki, ale jednocześnie niezwykle trwały i mocny. Dzięki temu torby podróżne są wyjątkowo odporne na uderzenia, rozdarcia i dziurawienie, które często przydarzają się w podróży. Kolekcja stworzona dla BMW ma udowodnić, że można podróżować wygodnie, a zarazem z klasą, oraz że możliwe jest połączenie sztuki użytkowej i mody.

    Są osoby, dla których sztuka podróżowania nie jest wcale sztuką, jest po prostu przemieszczaniem się z miejsca na miejsce. Ale są osoby, które czerpią z tego radość. I to jest idealne rozwiązanie, żeby zabrać swoje najbardziej potrzebne rzeczy, a jednocześnie zaprezentować je w sposób najbardziej jakościowy – mówi Małgorzata Cecherz-Kowalska, dyrektor marketingu BMW, w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

    Dzięki zastosowaniu włókien węglowych kolor serii bagażowej dopasowana jest do barw samochodu BMW i8. Torby mają znak firmowy Louis Vuitton, czyli szachownicę i logotyp. Ich rozmiary przystosowane są do wymiarów wnętrza i bagażnika nowego modelu BMW.

    Moda nas wszystkich inspiruje, każdego w różny sposób. Bardzo mi się podoba, że wielu projektantów próbuje nawiązać kontakt i współpracę z markami można powiedzieć użytkowymi, które trochę przybliżają nas do tej mody i do luksusu. A więc Karl Lagerfeld, który projektuje sprzęty treningowe, Stella McCartney, która projektuje dla marek sportowych – mówi Aneta Kręglicka.

    Nowa kolekcja Louis Vuitton była dostępna na zamówienie już od kwietnia w wybranych salonach na całym świecie, m.in. w Monachium, Mediolanie, Londynie, Paryżu i Dubaju. Teraz torby z karbonu trafiły do Polski.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Edukacja

    Dorośli nie umieją rozmawiać o dojrzewaniu ze swoimi dziećmi. Młodzi czerpią wiedzę głównie z internetu

    Dojrzewanie i to, co w tym okresie dzieje się z ciałem i emocjami, to w wielu polskich domach wciąż temat tabu. Nawet jeśli rodzice i opiekunowie podejmują temat, to często się okazuje, że nie za bardzo wiedzą, jak mają o tym rozmawiać ze swoimi dziećmi. Młodzi najczęściej szukają odpowiedzi na swoje pytania i wątpliwości w internecie, jednak nie zawsze są to jakościowe treści, zgodne z aktualną wiedzą i pochodzące od wykwalifikowanych ekspertów. – Chcieliśmy stworzyć miejsce, gdzie znajdą bezpieczną wiedzę na temat wszystkiego, co się dzieje w ich ciele, głowie i duszy w tak ważnym momencie w ich życiu – mówi Olga Kwiecińska, założycielka i pomysłodawczyni Cześć Ciało.

    Media

    Robert El Gendy: Z Klaudią Carlos jesteśmy różni charakterologicznie, ale doskonale się uzupełniamy. Jak mam słabszy dzień, to ona przejmuje kontrolę nad rozmową lub odwrotnie

    Nowi gospodarze TVP2 nie mogą się nachwalić zarówno atmosfery, jaka panuje w TVP, jak i siebie nawzajem. Robert El Gendy bardzo się cieszy z tego, że może prowadzić „Pytanie na śniadanie” z Klaudią Carlos i przekonuje, że ich duet ma duży potencjał. Na wizji doskonale się dogadują i uzupełniają, a poza kamerami  mają wiele wspólnych tematów do rozmów.

    Prawo

    Świadomość społeczna na temat ryzyka publikowania wizerunków dzieci w internecie nadal bardzo niska. UODO apeluje o ostrożność

    Kilkaset milionów zdjęć codziennie jest publikowanych w internecie, wśród nich wiele z udziałem dzieci. Zdjęcia i wideo zamieszczają zarówno rodzice, jak i placówki oświatowe, do których dzieci uczęszczają. Materiały te, bez względu na to, z jaką intencją są publikowane, mogą trafić w niepowołane ręce i posłużyć do ataku hejterskiego na dzieci, kradzieży ich cyfrowej tożsamości, a nawet zostać wykorzystane przez osoby o skłonnościach pedofilskich. Podkreślają to eksperci UODO i Fundacji Orange w poradniku skierowanym do osób pracujących w placówkach i organizacjach działających na rzecz dzieci.