Newsy

Lucky ma chłopaka. Pojawiło się wokół niej także dużo wielbicieli

2015-07-15  |  06:50

Lucky zdradziła, że ma chłopaka, ale oboje nie chcą na razie mówić o tym publicznie. Przyznała także, że wraz ze wzrostem popularności przybyło jej adoratorów, którzy piszą do niej na Facebooku. Piosenkarka nie ma czasu korespondować z nowymi znajomymi, nie lubi także zawierać znajomości przez internet.

To są prywatne sprawy. Wydaje mi się, że ta osoba też by nie chciała, żebym to publikowała, bo obydwoje to przeżywamy – mówi Lucky o swoim chłopaku.

Piosenkarka zdradza także, że odkąd stała się popularna, dostaje mnóstwo wiadomości na zawodowym i prywatnym profilu od nieznajomych chłopaków.

Nie dziwię się chłopakom. Zobaczą fajną dziewczynę, co się trochę porusza i piszą. Może mam coś w sobie, może komuś się podobam. Nie mam czasu na odpisywanie, więc bardzo wszystkich przepraszam. Nie jestem osobą, która zapoznaje się przez portale. Wolę kontakt w realu – mówi Lucky agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Piosenkarka obecnie pracuje nad debiutancką płytą. W przeszłości brała udział w „Must be the Music”. 12 czerwca wydała debiutancki singiel „Mimochodem”, a 8 lipca opublikowała teledysk, w którym gościnnie wystąpił Rafał Maślak.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.