Newsy

Lucky ma chłopaka. Pojawiło się wokół niej także dużo wielbicieli

2015-07-15  |  06:50

Lucky zdradziła, że ma chłopaka, ale oboje nie chcą na razie mówić o tym publicznie. Przyznała także, że wraz ze wzrostem popularności przybyło jej adoratorów, którzy piszą do niej na Facebooku. Piosenkarka nie ma czasu korespondować z nowymi znajomymi, nie lubi także zawierać znajomości przez internet.

To są prywatne sprawy. Wydaje mi się, że ta osoba też by nie chciała, żebym to publikowała, bo obydwoje to przeżywamy – mówi Lucky o swoim chłopaku.

Piosenkarka zdradza także, że odkąd stała się popularna, dostaje mnóstwo wiadomości na zawodowym i prywatnym profilu od nieznajomych chłopaków.

Nie dziwię się chłopakom. Zobaczą fajną dziewczynę, co się trochę porusza i piszą. Może mam coś w sobie, może komuś się podobam. Nie mam czasu na odpisywanie, więc bardzo wszystkich przepraszam. Nie jestem osobą, która zapoznaje się przez portale. Wolę kontakt w realu – mówi Lucky agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Piosenkarka obecnie pracuje nad debiutancką płytą. W przeszłości brała udział w „Must be the Music”. 12 czerwca wydała debiutancki singiel „Mimochodem”, a 8 lipca opublikowała teledysk, w którym gościnnie wystąpił Rafał Maślak.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.