Mówi: | Macademian Girl |
Funkcja: | blogerka |
Macedemian Girl: jeśli McDonald's zasponsoruje mi wyjazd na fashion week to chętnie skorzystam
Macademian Girl od kilku lat z powodzeniem prowadzi bloga modowego. Angażuje się także w inne projekty. Ostatnio została twarzą kampanii fluidu Glam&Matt marki Lirene. Blogerka zdecydowała się na wziąć w niej udział, gdyż jest ona zgodna z jej wizerunkiem.
– Fajnie, że się pojawiają takie nowe możliwości, ale myślę, że każdy musi sam wybierać sobie ścieżkę kariery. Jestem bardzo skoncentrowana na pewnych rzeczach i na tym, co stoi za moim charakterem, i wiem, w czym chcę brać udział. I między innymi właśnie kampania Lirene jest czymś takim, co jest totalnie spójne ze mną – podkreśla Tamara Gonzalez Perea.
Blogerka zgodziła się na udział w kampanii także z tego względu, że jest to produkt polski.
– Z wielką przyjemnością wzięłam udział w kampanii, bo to produkt dobry i polski. Cieszę się, że przypadło to mnie, bo to jest produkt z laboratoriów Dr Ireny Eris. Jestem bardzo patriotycznie nastawiona, i też lokalnie, więc z wielką przyjemnością biorę w tym udział – wyznała blogerka.
Macademian Girl przyznaje jednak, że nie z każdej propozycji, by skorzystała. Blogerka nie ma jednak nic przeciwko temu, by firma, której propozycję odrzuciła, była sponsorem jej wyjazdu.
– Odrzucam dużo propozycji, takich, które są zupełnie niezwiązane z tym, co robię. Oczywiście nie zawsze musi być to moda, promuję też bardzo zdrowy tryb życia, więc pewnych rzeczy już bym nie zareklamowała. Na przykład nie zostałbym twarzą McDonalda, ale jakby mi zasponsorowali wycieczkę na fashion week, to chętnie – powiedział agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Tamara Gonzalez Perea.
Czytaj także
- 2023-07-04: Katarzyna Butowtt: Początek reklam w Polsce był dosyć dziwny, siermiężny, ale szybko się rozwinął. Było to dla nas bardzo opłacalne wyzwanie
- 2022-10-05: Tamara Arciuch: Przestałam oglądać telewizję, bo nie chcę być manipulowana. W informacjach jest za duży ładunek emocjonalny
- 2022-10-12: Tamara Arciuch: Każdy z nas odczuwa inflację i liczy pieniądze w portfelu. Nasuwa się pytanie, ile osób w trudnych czasach zdecyduje się wydać pieniądze na teatr
- 2022-05-26: Wystawa „Tamara Łempicka – kobieta w podróży” w Muzeum Narodowym w Lublinie - kwiecień 2022
- 2022-04-25: Muzeum Narodowe w Lublinie z nowym mecenasem. Pierwszym efektem współpracy z PGE jest wystawa prac Tamary Łempickiej
- 2022-05-16: UOKiK kończy opracowywanie rekomendacji dotyczących oznaczania treści reklamowych przez influencerów. Urzędnicy czekają jeszcze na opinie twórców i odbiorców
- 2021-11-30: Rynek reklamy ma już za sobą kryzys związany z pandemią. Wydatki w internecie przekraczają już budżety na TV
- 2021-09-15: Ewa Błaszczyk: Klinika „Budzik” dla dorosłych się buduje, ale ze względu na wzrost cen materiałów budowlanych musimy odświeżyć kosztorysy
- 2021-03-24: Tamara Arciuch: Kobiety często boją się wyjść ze swojej strefy komfortu. Wolimy już to nasze znane średnie życie niż nowe wyzwania
- 2021-04-07: Tamara Arciuch: Teraz pracuję dużo więcej niż przed pandemią. Myślenie o sobie „jestem gwiazdą i czekam” jest błędne
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Żywienie

Sylwia Bomba: Stosuję zasadę żywieniową 80/20. Raz w tygodniu jem z córką kebaba i organizm wybacza mi to
Influencerka przekonuje, że są takie momenty czy okoliczności, kiedy w swoim jadłospisie pozwala sobie na więcej. Jej zdaniem każdy powinien robić sobie taki „oszukany dzień” i spełniać wtedy swoje zachcianki żywieniowe. Oczywiście nie po to, żeby się najeść do syta, ale zaspokoić apetyt chociażby na coś słodkiego. Sylwia Bomba przyznaje, że do jej dietetycznych grzeszków należą: kebab, popcorn i cola.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Gwiazdy
Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj

Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.