Newsy

Maciej Zakościelny: bardzo polubiliśmy się ze Zbigniewem Zamachowskim na planie filmu „7 rzeczy, których nie wiecie o facetach”

2016-02-29  |  06:45

Aktor jest bardzo zadowolony ze współpracy ze Zbigniewem Zamachowskim na planie filmu „7 rzeczy, których nie wiecie o facetach”. Twierdzi, że było to dla niego wyjątkowe spotkanie zawodowe i prywatne. Film Kingi Lewińskiej można oglądać w kinach od piątku.

„7 rzeczy, których nie wiecie o facetach” to komedia romantyczna, którą Kinga Lewińska nakręciła na podstawie scenariusza Piotra Wereśniaka i Kacpra Szymańskiego. Film opowiada historie siedmiu mężczyzn poszukujących miłości i szczęścia w świecie, w którym coraz trudniej jest być facetem. W obsadzie znaleźli się m.in. Paweł Domagała, Piotr Głowacki, Mikołaj Roznerski, Zbigniew Zamachowski i Maciej Zakościelny. Gwiazdor „Strażaków” wcielił się w postać Kordiana Mostowicza, uwielbianego przez kobiety producenta muzycznego.

Będzie to duet ze Zbigniewem Zamachowskim, który będzie grał moją partnerkę w tym filmie. Śmieję się, bo rzeczywiście inni aktorzy mają swoje partnerki – aktorki, a ja mam partnera – aktora – mówi Maciej Zakościelny agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Zbigniew Zamachowski w filmie Kingi Lewińskiej kreuje postać Ricky'ego, ekscentrycznego muzyka, któremu mimo ogromnej popularności doskwiera samotność. Jego marzeniem jest posiadanie prawdziwego przyjaciela w tej roli widzi właśnie Kordiana. Maciej Zakościelny jest bardzo zadowolony, że mógł stworzyć filmowy duet z Zamachowskim.

– To było niesamowite spotkanie zawodowe, prywatne zresztą też, bo myślę, że się bardzo polubiliśmy. Bardzo cenię sobie ten czas, który spędziłem na tym planie, i myślę, że to będzie dobry aktorski duet – mówi Maciej Zakościelny.

Film „7 rzeczy, których nie wiecie o facetach” wszedł na ekrany kin 26 lutego. Od 5 marca Macieja Zakościelnego będzie też można oglądać w 2. sezonie serialu „Strażacy” na antenie TVP1.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.