Mówi: | Maciej Zień |
Funkcja: | projektant mody |
Maciej Zień planuje otwarcie butiku w Paryżu. Trwają poszukiwania odpowiedniego lokalu
Od lat jednym z największych marzeń projektanta jest otwarcie butiku w prestiżowej dzielnicy Paryża. Teraz pojawiła się nadzieja na realizację tych planów. Projektant jest w trakcie negocjacji dotyczących wynajmu lokalu. Ale moda i ubrania to tylko jedna z wielu pasji Macieja Zienia. Wzorem światowych sław rozszerzył on swoją działalność o projektowanie butów, mebli, wnętrz oraz akcesoriów domowych – Zień Home. Teraz projektant podejmuje kolejne wyzwania i pracuje aktualnie nad kolekcją autorskich lamp oraz świec zapachowych.
Maciej Zień niejednokrotnie podkreślał, że Paryż ma w sobie coś fascynującego. To miasto delikatne i subtelne, piękne i eleganckie oraz w każdym wymiarze zachwycające.
– Moim marzeniem i planem jest butik w Paryżu, który może powinien pojawić się trochę wcześniej, ale mam nadzieję, że w końcu się pojawi. Na razie nie będę zapeszał i mówił, że jest to już gdzieś na horyzoncie. Pracujemy nad tym, to nie jest prosty temat. Sprawy wynajmu wyglądają tam trochę inaczej, szczególnie dla obcokrajowca – mówi agencji Newseria Maciej Zień, projektant mody.
Maciej Zień nadal pozostaje również czynnym projektantem mody. W jego pracowni krawieckiej trwają właśnie prace nad nową linią.
– Moje kolekcje modowe będą się ukazywały regularnie, najbliższa wiosna/lato będzie pod koniec stycznia – mówi Maciej Zień.
Projektant zamierza też wypuścić na rynek kilka nowych produktów, wśród nich świeczki zapachowe, które jak zapowiada mają się znacząco wyróżniać spośród tych, dostępnych w Polsce.
– Z firmą z Berlina tworzymy kolekcje świeczek zapachowych, do których perfumy sprowadzamy z Grasse, kultowego miejsca we Francji, gdzie powstają najlepsze perfumy, np. Dior czy Channel. Właśnie tam produkowane są olejki, które później są przerabiane w perfumy. Te świece mają naprawdę pachnieć, dlatego przykładam dużą wagę do tego, gdzie i z czego to będzie produkowane. Większość z projektantów mody na świecie ma już swoje świeczki, swoje perfumy, a ja trochę z drugiej strony chcę zacząć, od świeczki zapachowej może po perfumy do ciała. Każdy z projektantów chce mieć swoje perfumy – mówi Maciej Zień.
Kolejnym sztandarowym produktem będzie kolekcja lamp.
– Znowu zamieniłem się w projektanta, tym razem lamp i oświetlenia. Wkręciłem się w to, choć przez pierwsze 3–4 miesiące szło mi bardzo opornie, dlatego że wgryzałem się w totalnie nową tematykę, a teraz poszło z górki, wszystkim zaczynają się podobać te projekty – mówi Maciej Zień.
Projektant ma już na swoim koncie m.in. współpracę z marką Tubądzin. Zaprojektował dla niej płytki ceramiczne inspirowane unikatowym charakterem Londynu i Paryżu.
Czytaj także
- 2024-11-18: Maciej Rock: „Must Be the Music” to jeden z moich ulubionych programów. Szczególnie wspominam Korę
- 2024-11-13: Katarzyna Dowbor: Mamy z synem umowę, że nie rozmawiamy o pracy. Cieszę się, że został ciepło przyjęty przez widzów TVN i ma dobre wyniki oglądalności
- 2024-10-01: Monika Mrozowska: Wcieliłam się w rolę prowadzącej formatu youtubowo-instagramowego. Testuję menu w restauracjach i rozmawiam z ciekawymi gośćmi
- 2024-08-30: Katarzyna Cichopek: Mamy z Maciejem tyle zajętości związanych z produkcjami Polsatu, że musieliśmy zrobić sobie przerwę od naszego podcastu
- 2024-08-12: Agnieszka Hyży: Ja, Maciek Rock i Maciek Dowbor byliśmy taką świętą trójcą Polsatu. Ale my nie mamy tak mocnego miejsca i pomysłu na siebie w internecie jak Maciej Dowbor
- 2024-08-19: Agnieszka Hyży: Marzyłam o programie porannym, choć myślałam, że ten projekt już się nie wydarzy. Mam nadzieję, że format „Halo tu Polsat” wprowadzi na rynek nową jakość
- 2024-08-27: Agnieszka Hyży: W nowym programie mamy bardzo doświadczonych prowadzących jak Kasia Cichopek i Maciek Kurzejewski. Będą dla nas absolutnie cenną skarbnicą wiedzy
- 2024-08-05: Igrzyska w Paryżu znacznie tańsze od poprzednich letnich imprez sportowych. Choć gości jest mniej, niż oczekiwano, korzyści mogą być znaczące
- 2024-08-12: Ponad 200 polskich sportowców walczyło w Paryżu nie tylko o medale, ale też nagrody finansowe i uwagę sponsorów. To szczególnie istotne dla mniej popularnych dyscyplin
- 2024-04-19: Branża infrastrukturalna szykuje się na inwestycyjny boom. Projektanci i inżynierowie wskazują na szereg wyzwań w kolejnych latach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.