Newsy

Magda Wójcik: Reality show jak „Ameryka Express” byłby dla mnie idealny. Miałam propozycję randkowego programu, ale nie byłam jeszcze na to gotowa

2022-02-28  |  06:12
Mówi:Magda Wójcik
Funkcja:uczestniczka programu „Big Brother”, „One Night Squad”
  • MP4
  • Zwyciężczyni „Big Brothera” skupia się teraz na dwóch bardzo ważnych dla niej wyjazdach. Pierwszy z nich to prezent urodzinowy, a drugi – spełnienie marzenia, czyli udział w festiwalu muzyki i sztuki Coachella w Kalifornii. Magda Wójcik zaznacza też, że cały czas jest gotowa na nowe projekty zawodowe. Marzy jej się występ w programie typu „Ameryka Express”.

    Najpierw Magda Wójcik wygrała „Big Brothera”, później pojawiła się w „One Night Squad”. Gwiazda reality show przyznaje, że jeśli chodzi o udział w takich formatach, to nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa. Wszystkie propozycje, jakie do niej spływają, starannie jednak weryfikuje, bo w programie chce być sobą. Nie lubi robić czegoś na siłę, gdy nie jest do tego do końca przekonana.

    – Bardzo bym chciała iść do bardziej wyzwaniowego reality show. Lubię przygody, różne ciekawe challenge, więc coś takiego jak np. „Ameryka Express” to by było idealne. Miałam propozycję randkowego programu, ale nie byłam jeszcze na to gotowa, więc na razie powiedziałam, że rezygnuję, ale może kiedyś w przyszłości, zobaczymy – mówi agencji Newseria Lifestyle Magda Wójcik, uczestniczka programów „Big Brother” i „One Night Squad”.

    Nie kryje ona satysfakcji z tego, że udział w programach typu reality show otworzył jej drzwi do kariery. Zdobyła sporą popularność i może się poszczycić pokaźnym gronem fanów w mediach społecznościowych. Jej profil na Instagramie śledzi ponad 264 tys. osób.

    – To wszystko dodało mi skrzydeł. Wydaje mi się, że już przyzwyczaiłam się do tej popularności, więc jeżeli ktoś rozpoznaje mnie na ulicy, to jest bardzo miłe. Ja też lubię ludzi, więc jak najbardziej, jeżeli ktoś chce podejść, to super, ja się z tego cieszę – mówi Magda Wójcik.

    Jak podkreśla, na razie nie chce zbyt dużo mówić na temat swoich planów zawodowych na ten rok. Wiadomo jednak, że w jej kalendarzu są ciekawe podróże, z którymi wiąże duże nadzieje.

    – Mam zaplanowane dwa superwyjazdy. W moje urodziny lecę w fajne miejsce, na razie jeszcze nie zdradzam gdzie, potem też lecę do Kalifornii na festiwal Coachella, długo wyczekiwany, ponieważ dwa lata nie było tego festiwalu i w końcu się pojawił. Ja jeszcze mam bilet sprzed dwóch lat, więc na razie koncentruję się na tych wyjazdach i bardzo, bardzo się na nie cieszę – mówi.

    Magda Wójcik przyznaje, że obserwuje sytuację na Ukrainie, ale nie chce myśleć o najgorszym. Wierzy, że konflikt zostanie zażegnany.

    – Na pewno jest jakiś strach – zaznacza. – Ja mam zawsze takie motto, że co ma być, to będzie, ale raczej myślę pozytywnie, więc jeżeli to już się wydarzy, to wtedy pewnie będę się na tym koncentrować. Ale wydaje mi się to takie odległe, że to jest bardziej w filmach, tak że nie wiem, nie mam pojęcia, jak to będzie.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Uroda

    Konsument

    Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

    Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

    Ochrona środowiska

    Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

    Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.