Mówi: | Magdalena Ogórek |
Funkcja: | dziennikarka, historyk sztuki |
Magdalena Ogórek: Nie kandyduję w wyborach, skupiam się na pracy w TVP. Z uwagi na kampanię ta jesień będzie bardzo pracowita
Prezenterka zapewnia, że w najbliższym czasie nie zamierza się czynnie angażować w politykę i nie będzie kandydowała w wyborach parlamentarnych. Tabloidy spekulowały natomiast, że będzie ona jedynką PiS-u w okręgu rybnickim, skąd pochodzi. Magdalena Ogórek przekonuje, że jeśli chodzi o kwestie zawodowe, to czuje się zadowolona i spełniona. Całą swoją energię i potencjał kieruje teraz na nowy format TVP Info „Plan dnia”.
Prezenterka jest związana z Telewizją Polską od jesieni 2016 roku. Jak podkreśla, ta praca pozwala jej się rozwijać i daje dużo satysfakcji.
– Jesień będzie bardzo pracowita, ponieważ jesteśmy w oku cyklonu kampanii politycznej, kampanii parlamentarnej, więc u nas, w publicystyce na antenie TVP Info, jest bardzo gorąco i dużo się dzieje. Pracujemy od świtu do nocy, mamy co robić, a mój grafik też jest bardzo, bardzo intensywny – mówi agencji Newseria Lifestyle Magdalena Ogórek.
Gwiazda TVP nie kryje dumy z tego, że jej zawodowy grafik pęka w szwach, a władze telewizji obdarzają ją ogromnym zaufaniem i wciąż może liczyć na ciekawe propozycje. Jak przekonuje, jej programy cieszą się wśród widzów dużą popularnością.
– Niedawno ukazał się nowy format „Plan dnia”, który właśnie rozwijamy. Bardzo się cieszę, bo on daje możliwość swobodnej rozmowy jeden na jeden z gościem. Natomiast oczywiście są też stałe formaty, które kochają nasi widzowie, bo my się z tymi reakcjami spotykamy codziennie na ulicach całej Polski. Zatem skupiamy się na swojej pracy, pracujemy merytorycznie niezwykle intensywnie, no i oczywiście zapraszamy przed ekrany – mówi.
Magdalena Ogórek jest mocno zaangażowana w nowy format. Jak zapewnia, swojej pracy poświęca dużo czasu i uwagi. Nie chce zawieść swoich przełożonych, dlatego do każdego programu stara się jak najlepiej przygotować. Zależy jej też, by w tym niezwykle gorącym politycznym czasie nie wybijać się z rytmu, dlatego na razie nie zamierza nigdzie wyjeżdżać na wakacje.
– Do października na pewno nie, a później oczywiście zobaczymy, bo telewizja też fluktuuje. Jedno z moich postanowień noworocznych było właśnie takie, że znajdę odrobinę wolnego czasu, na razie jednak nie mam sukcesów na tym polu, ale pracuję nad tym. Do końca roku jest jeszcze parę miesięcy, więc może mi się uda – dodaje prezenterka.
W ubiegłym tygodniu jeden z tabloidów nieoficjalnie podał, że Magdalena Ogórek ma wystartować w wyborach parlamentarnych do Sejmu z list Prawa i Sprawiedliwości. Zainteresowana stanowczo zdementowała te plotki. W mediach społecznościowych pojawił się jednoznaczny komunikat. „Szanowni Państwo, chciałabym spokojnie spędzić jedyny wolny w tym miesiącu dzień, a ponieważ non stop dzwoni telefon, zatem raz jeszcze jasno i stanowczo oznajmiam: NIE KANDYDUJĘ. Dobrego dnia!”.
W wyborach prezydenckich w 2015 roku Magdalena Ogórek jako kandydatka popierana przez SLD otrzymała ponad 350 tys. głosów i zajęła piąte miejsce. Cztery lata wcześniej również z listy SLD bezskutecznie kandydowała do Sejmu.
Czytaj także
- 2024-11-05: Leczenie okulistyczne coraz skuteczniejsze. Pomagają w tym inwestycje w infrastrukturę i nowe technologie
- 2024-11-05: Wyniki wyborów w USA kluczowe dla przyszłości NATO i Ukrainy. Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej nieprzewidywalna
- 2024-11-04: Wynik wyborów prezydenckich w USA zależeć będzie od kilku stanów. Jest ryzyko nieuznania przegranej jednej ze stron, zwłaszcza przez Donalda Trumpa
- 2024-10-15: Klaudia Carlos: Nie myślę o konkurowaniu z innymi formatami. „Pytanie na śniadanie” jest programem interdyscyplinarnym i wielopokoleniowym
- 2024-10-30: Kompetencje społeczne są kluczowe w świecie pełnym ekranów. Można je rozwijać już u przedszkolaków
- 2024-10-18: Polska unijnym liderem w pracach nad Społecznym Planem Klimatycznym. Ma pomóc w walce z ubóstwem energetycznym
- 2024-11-05: Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
- 2024-10-22: Robert El Gendy: Zauważam inne programy śniadaniowe i dobrze, że one są. Konkurencja nakręca nas do walki o widzów
- 2024-10-25: Gruzini wybierają nowy parlament. Sobotnie wybory mogą przesądzić o kursie kraju na dekady
- 2024-10-16: Mołdawia zdecyduje o dalszym kursie. Rosja próbuje wpłynąć na wyniki wyborów i referendum
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.