Newsy

Maja Hyży nagra płytę z piosenkami dla dzieci

2014-03-26  |  07:10
Finalistka trzeciej edycji programu „X Factor”, Maja Hyży, pracuje nad utworami przeznaczonymi dla najmłodszej widowni. Wokalistka przyznaje, że do takiej decyzji zainspirowało ją własne macierzyństwo.

Maja Hyży w programie TVN-u dała się poznać również jako matka trzyletnich bliźniąt. To właśnie do najmłodszych skierowane mają być nowe kompozycje Mai.

W programie „X Factor” byłam postrzegana jako mamuśka, bo mam dwójkę dzieci. Pomyślałam sobie, że w Polsce nie ma świeżości w muzyce dla dzieci. Brakuje nam nowoczesnych utworów, więc wracamy do tych z dawnych lat. Dlatego też zastanawiam się nad wejściem w tę niszę, w ramach dodatkowych zajęć – stwierdza Hyży.

Artystka na co dzień pamięta o rozwoju muzycznym swoich dzieci, które wykazują w tym kierunku duży talent i zainteresowanie. Dba także o to, aby co wieczór poczytać im książkę.

Przyjętą regułą jest to, że dzieciom śpiewa się na dobranoc. Ja na koniec dnia nie śpiewam, ale czytam książki. Myślę, że jest to bardziej rozwijające. Jeżeli chodzi o styczność z muzyką, moje dzieci mają z nią kontakt 24 godziny na dobę. Bardziej ciągnie je jednak w stronę instrumentów muzycznych. Widać, że są utalentowane – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle wokalistka.

Oprócz projektu, który przewiduje tworzenie muzyki dla dzieci, Maja Hyży pracuje także nad debiutanckim krążkiem. Ma on ukazać się jeszcze w tym roku. W lutym piosenkarka zaprezentowała pierwszy singiel promujący nadchodzącą płytę pt. „Bluza”.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.