Newsy

Majka Jeżowska: Wiosną jestem bardzo aktywna zawodowo. Wkrótce reedycja mojej płyty „Wibracje”, wystąpię też na dwóch dużych festiwalach muzycznych

2019-04-24  |  06:45

Na najbliższe tygodnie Majka Jeżowska ma sporo planów koncertowych. Piosenkarka wystąpi m.in. na Festiwalu w Opolu i podczas „Pol’and’Rock” w Kostrzynie nad Odrą. Czeka ją także promocja nowego wydawnictwa muzycznego. W styczniu ukazała się bowiem zremasterowana wersja cyfrowa albumu zatytułowana „Wibracje” z 1987 roku, która w maju pojawi się także w wersji fizycznej.

Maja Jeżowska podkreśla, że kwiecień rozpoczął się dla niej bardzo pracowicie. Jak co roku o tej porze zaangażowana była w Ogólnopolski Festiwal Piosenki „Rytm i Melodia”, który ma na celu popularyzowanie jej twórczości wśród dzieci i młodzieży oraz promocję młodych talentów wokalnych.

– Na wiosnę jestem bardzo aktywna zawodowo. Przed chwilą wróciłam z 14. festiwalu piosenek „Rytm i Melodia” w Radomiu. Zjeżdżają tam setki dzieci z całej Polski śpiewać tylko moje piosenki, jestem tam w jury, są też koncerty galowe. Przede mną występ w Opolu, więc muszę się przygotować do tego, wymyślić jakieś kreacje. 3 sierpnia będę też występować na największym festiwalu rockowym „Pol’and’Rock” w Kostrzynie nad Odrą – też muszę wymyślić jakiś fajny zestaw kostiumów dla mnie i dla całego zespołu – mówi agencji Newseria Lifestyle Majka Jeżowska.

Obdarzona ciepłym głosem i niezwykłym temperamentem estradowym wokalistka od wielu lat przyciąga na swoje familijne koncerty tłumy fanów w różnym wieku. Na takich jej przebojach, jak „A ja wolę moją mamę”, „Wszystkie dzieci nasze są” czy „Kolorowe dzieci”, wychowuje się kolejne pokolenie wdzięcznych słuchaczy. Dla nowych fanów artystka szykuje też niespodziankę płytową. Niewiele osób pamięta bowiem, że zaczynała ona swoją muzyczną karierę komponując i wykonując piosenki dla dorosłego słuchacza.

– Za chwilę reedycja mojej płyty z 1987 roku, to jest bardzo ciekawa sprawa, nie wszyscy, zwłaszcza młodzi ludzie, pamiętają płytę „Wibracje”. To jest moja ostatnia płyta z piosenkami tzw. dorosłymi. Tam jest bardzo dużo pięknych ballad o miłości. Brzmienie lat 80., do którego teraz tęsknimy i wracamy, więc sprawdźcie sobie na cyfrze płytę „Wibracje”, a za chwilę ukaże się prawdziwa płyta „Wibracje”, wiec będę miała mnóstwo zajęć. Nie ma w planie teledysku, natomiast na pewno będzie dużo, dużo szumu i dużo wywiadów – mówi Majka Jeżowska.

Jeżowska przyznaje, że lubi jak wokół niej dużo się dzieje. Wraz z początkiem sezonu koncertowego mobilizuje się więc, by na scenie dać z siebie wszystko. Swoimi skocznymi piosenkami porywa do zabawy każdego widza, a jej koncerty to okazja do wspólnego śpiewania i tańczenia dla całych rodzin.

– Przede wszystkim trzeba mieć kondycję, żeby się uśmiechać, żeby mieć energię, żeby wytrzymać trudy podróży, bo jak się wysiada po długiej podróży z samochodu, to kręgosłup boli, wiec codziennie staram się przed każdym koncertem rozciągać, ćwiczyć na dywanie w hotelu. To są takie obowiązki, które pomagają nam po prostu się trzymać – mówi Majka Jeżowska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.