Newsy

Marcelina Szlachcic: Dzięki Dawidowi Kwiatkowskiemu nauczyłam się współpracować na scenie

2020-02-14  |  06:11

Młoda wokalista podkreśla, że udział w pierwszej edycji „The Voice Kids” był dla niej przygodą, dzięki której dużo się nauczyła. W trakcie popularnego talent show była członkiem drużyny Dawida Kwiatkowskiego. Wspomina, że dzięki trenerowi udoskonaliła warsztat wokalny oraz nabyła nowe umiejętności. Dowiedziała się także, na czym polega współpraca, niezwykle pomocna podczas występów scenicznych.

Szlachcic przyznaje, że Dawid Kwiatkowski jest nie tylko zdolnym wokalistą i nauczycielem, lecz także sympatycznym i empatycznym człowiekiem. To sprawia, że nauka pod jego czujnym okiem była przyjemna oraz owocna.

Dawid jest bardzo miłą osobą. Naprawdę fajnie się z nim pracowało i serdecznie go pozdrawiam – mówi w rozmowie z Agencją Newseria Lifestyle Marcelina Szlachcic.

Udział w „The Voice Kids” pozwolił wokalistce rozwinąć skrzydła i rozpocząć karierę. Marcelina Szlachcic zadebiutowała na muzycznym rynku tuż po zakończeniu talent show utworem zatytułowanym „Wielkie plany”. Niedawno premierę miał jej najnowszy singiel „Q&A”. Szlachcic mimo młodego wieku nie może narzekać na brak pracy i obowiązków. Zajmuje się bowiem komponowaniem repertuaru, który znajdzie się na jej debiutanckiej płycie. Mimo że na co dzień występuje solo, tłumaczy, że Kwiatkowski pokazał jej, jak ważna jest umiejętność pracy w zespole.

Dawid nauczył nas współpracować na scenie. Pamiętam pierwsze próby z Kubą i Gabrysią przed bitwą, każdy myślał o sobie, ponieważ chciał wygrać. Później Dawid wziął nas na bok i powiedział,  że musimy pracować razem – być tercetem. Myślę, że właśnie to nauczyło mnie pracy grupowej – tłumaczy wokalistka.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Media

Finanse

Ponad 70 proc. Polaków najbardziej obawia się braku dostępu do opieki zdrowotnej. Prywatne ubezpieczenie zdrowotne posiada już 3,5 mln osób

Po I połowie tego roku prywatnym ubezpieczeniem zdrowotnym było objętych już 3,5 mln Polaków. To 15-proc. wzrost rok do roku – wynika z danych Polskiej Izby Ubezpieczeń. Do tego wzrostu popularności przyczyniła się pandemia COVID-19, która dodatkowo spotęgowała obawy Polaków związane z utratą zdrowia i brakiem dostępu do opieki lekarskiej. Pakiety medyczne to dziś najpopularniejszy benefit w polskich firmach – korzysta z niego ponad 70 proc. pracowników.

Infrastruktura

70 proc. budynków mieszkalnych w Polsce jest nieefektywnych energetycznie. Ich kompleksowa renowacja może napędzić gospodarkę i stworzyć kilkaset tysięcy nowych miejsc pracy

W Polsce aż 70 proc. spośród 5 mln domów jednorodzinnych nie spełnia standardów efektywności energetycznej. W rezultacie roczne koszty ogrzewania typowego domu o powierzchni 118 mkw., wyposażonego w kocioł węglowy oraz stare drzwi i okna, sięgają w tej chwili ok. 6,5 tys. zł. Po modernizacji, ociepleniu i wymianie stolarki ten koszt mógłby spaść nawet do 1,8 tys. zł rocznie – oszacowali analitycy w raporcie „Fala renowacji szansą na rozwój Polski po pandemii”. Wynika z niego także, że w Polsce powszechna termomodernizacja budynków mieszkalnych – wymuszona unijną strategią – mogłaby się stać motorem napędowym krajowej gospodarki po pandemii i stworzyć nawet kilkaset tysięcy nowych miejsc pracy.