Newsy

Marcelina Szlachcic: W najnowszym singlu odpowiadam na pytania moich fanów zadawane mi w social mediach

2020-02-10  |  06:16

Młoda wokalistka zyskała popularność dzięki udziałowi w programie telewizyjnym „The Voice of Kids”. Po zakończeniu talent show jej kariera nabrała tempa. W nowym singlu Marcelina Szlachcic prezentuje fanom, jak wygląda jej codzienne życie. „Q&A” to piosenka, za której pośrednictwem odpowiada na najczęściej zadawane jej pytania. W teledysku gościnnie pojawią się m.in. Roksana Węgiel, Jacek Stachursky i producent utworu Deemz.

W nowym singlu wokalistka wyjawia, że pytania, jakie otrzymuje, nie dotyczą jedynie spraw zawodowych, lecz również życia prywatnego. Szlachcic komentuje dociekliwość innych w zabawny i zawadiacki sposób, pokazując tym samym dystans i poczucie humoru.

– Bardzo się cieszę, że zrobiłam singiel z Trikiem i Deemzem. Piosenka nazywa się „Q&A” i znajdują się w niej pytania, które zadają mi fani na Instagramie, Facebooku i różnych innych social mediach. W singlu na nie odpowiadam – mówi w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Marcelina Szlachcic.     

Chociaż w piosence wokalistka śpiewa, że ciągłe odpowiadanie na pytania „trochę ją już męczy”, tłumaczy, że lubi udzielać wywiadów. Informowanie o nowych projektach muzycznych uważa za jeden ze swoich zawodowych obowiązków. Cieszy się, że ludzie chcą jej słuchać i śledzić jej karierę na bieżąco.

– Nie odczuwam presji. Wiem, że jest to moja praca. Po prostu muszę odpowiadać na zadawane pytania, bo ludzie chcą wiedzieć, co się u mnie aktualnie dzieje – to jest fajne. Ponadto lubię mówić o sobie, nie przechwalać się, ale po prostu opowiadać – tłumaczy.

Mimo młodego wieku Marcelina Szlachcic wie, jaką muzykę chciałaby tworzyć. Zależy jej na pozytywnym odbiorze piosenki „Q&A”. Wierzy, że jej fani docenią pracę, którą włożyła w realizację tego muzycznego projektu.

– Mam nadzieję, że singiel będzie hitem, bo jest utrzymany w stylu muzycznym, który chciałabym tworzyć najbardziej. Mam nadzieję, że spodoba się wszystkim moim słuchaczom – wyjaśnia wokalistka.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Pompy ciepła coraz popularniejsze w polskich domach. W tym roku padły rekordy sprzedaży takich urządzeń

Na koniec ubiegłego roku w polskich domach było zainstalowanych 128 tys. pomp ciepła, które pracowały na potrzeby centralnego ogrzewania i podgrzewania wody. W optymistycznym wariancie ich liczba do 2030 roku może wrosnąć już do prawie 2,1 mln – wynika z szacunków Polskiej Organizacji Rozwoju Technologii Pomp Ciepła. Rozwojowi rynku sprzyjają m.in. rządowy program Czyste Powietrze, wzrost świadomości ekologicznej Polaków, unijne regulacje ukierunkowane na energooszczędne budownictwo i realne korzyści tej technologii, które przekładają się na wymierną oszczędność. W ubiegłym półroczu wzrost sprzedaży takich urządzeń w kilku segmentach rynku pobił wyniki za cały 2019 rok.

 
 
 
 

Zdrowie

Przez pandemię do lekarzy trafia więcej pacjentów z zaawansowanym rakiem prostaty. Wcześniejsza diagnoza pozwala na skuteczne leczenie m.in. za pomocą robota da Vinci

Rak prostaty jest najczęstszym nowotworem złośliwym wśród mężczyzn, ale wielu z nich przed zgłoszeniem się do lekarza powstrzymuje wstyd i strach. Pandemia wpłynęła na dodatkowe opóźnienia w diagnostyce tego nowotworu – podkreślają urolodzy. Tymczasem wykrycie raka prostaty w początkowym stadium daje dużą szansę na całkowite wyleczenie i pozwala zastosować u pacjenta nowoczesne, mniej inwazyjne metody, takie jak operacje robotyczne. Zabiegi w asyście robota chirurgicznego da Vinci są bardziej precyzyjne i w większości przypadków pozwalają pacjentom na powrót do normalnego funkcjonowania, ograniczając liczbę komplikacji.