Newsy

Marcelina Szlachcic: W najnowszym singlu odpowiadam na pytania moich fanów zadawane mi w social mediach

2020-02-10  |  06:16

Młoda wokalistka zyskała popularność dzięki udziałowi w programie telewizyjnym „The Voice of Kids”. Po zakończeniu talent show jej kariera nabrała tempa. W nowym singlu Marcelina Szlachcic prezentuje fanom, jak wygląda jej codzienne życie. „Q&A” to piosenka, za której pośrednictwem odpowiada na najczęściej zadawane jej pytania. W teledysku gościnnie pojawią się m.in. Roksana Węgiel, Jacek Stachursky i producent utworu Deemz.

W nowym singlu wokalistka wyjawia, że pytania, jakie otrzymuje, nie dotyczą jedynie spraw zawodowych, lecz również życia prywatnego. Szlachcic komentuje dociekliwość innych w zabawny i zawadiacki sposób, pokazując tym samym dystans i poczucie humoru.

– Bardzo się cieszę, że zrobiłam singiel z Trikiem i Deemzem. Piosenka nazywa się „Q&A” i znajdują się w niej pytania, które zadają mi fani na Instagramie, Facebooku i różnych innych social mediach. W singlu na nie odpowiadam – mówi w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Marcelina Szlachcic.     

Chociaż w piosence wokalistka śpiewa, że ciągłe odpowiadanie na pytania „trochę ją już męczy”, tłumaczy, że lubi udzielać wywiadów. Informowanie o nowych projektach muzycznych uważa za jeden ze swoich zawodowych obowiązków. Cieszy się, że ludzie chcą jej słuchać i śledzić jej karierę na bieżąco.

– Nie odczuwam presji. Wiem, że jest to moja praca. Po prostu muszę odpowiadać na zadawane pytania, bo ludzie chcą wiedzieć, co się u mnie aktualnie dzieje – to jest fajne. Ponadto lubię mówić o sobie, nie przechwalać się, ale po prostu opowiadać – tłumaczy.

Mimo młodego wieku Marcelina Szlachcic wie, jaką muzykę chciałaby tworzyć. Zależy jej na pozytywnym odbiorze piosenki „Q&A”. Wierzy, że jej fani docenią pracę, którą włożyła w realizację tego muzycznego projektu.

– Mam nadzieję, że singiel będzie hitem, bo jest utrzymany w stylu muzycznym, który chciałabym tworzyć najbardziej. Mam nadzieję, że spodoba się wszystkim moim słuchaczom – wyjaśnia wokalistka.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.

Transport

Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych

Ze statystyk Urzędu Transportu Kolejowego wynika, że w systemie kolejowym w Polsce co trzeci wypadek powodują kierowcy samochodów. Zdaniem eksperta najsłabszymi punktami w bezpieczeństwie na kolei są miejsca, w których tory przecinają się z drogami. Kierowcy zapominają, że droga hamowania pociągu jest bardzo długa, a samochód w starciu z lokomotywą jest bez szans.