Newsy

Marcelina Zawadzka poprowadzi program

2013-10-10  |  11:55
Marcelina Zawadzka poprowadzi program "Projektanci na start". Miss Polonia pojawi się w nowej roli od 30 października na kanale "Foxlife". Modelka ma nadzieję, że projekt pomoże jej w karierze. Zawadzka nie chce być postrzegana tylko jako piękna kobieta.

Marcelina Zawadzka zdradza, że bardzo dobrze czuje się w roli prowadzącej. Było to dla niej duże wyzwanie, bo nie ma wykształcenia dziennikarskiego ani aktorskiego. Zawadzka lubi rozmawiać z ludźmi i nie boi się kontaktu z widzami. Przyznaje, że chce rozwijać się w branży medialnej.

 –  Jeśli będą takie propozycje to tak. Jestem osobą, która jak wyganiają drzwiami to wchodzi oknem, więc jeśli się coś pojawi to bardzo chętnie – powiedziała Marcelina Zawadzka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Program, który poprowadzi Marcelina Zawadzka można oglądać od 30 października. "Projektanci na start" będą emitowani w każdą środę na kanale "Foxlife".

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Gwiazdy

Jan Wieczorkowski: W ogóle nie mam wyczucia w kwestii kupowania prezentów. Sam kilka razy dostałem wody toaletowe, które po prostu do mnie nie pasowały

Aktor grający jedną z głównych ról w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka przyznaje, że w życiu prywatnym również zdarzyły mu się nietrafione prezenty, które szybko wylądowały w koszu. Zwykle były to perfumy czy wody kolońskie, których kompozycja zapachowa w ogóle mu nie odpowiadała. Jeśli natomiast chodzi o wybór okolicznościowych upominków dla innych, to Jan Wieczorkowski zdradza, że zawsze zdaje się w tej kwestii na gust i intuicję żony. Sam zupełnie nie ma do tego głowy.

Handel

Rynek makaronów w Polsce wart jest około 800 mln zł. Producenci pracują nad nowymi funkcjami tych produktów w diecie

Makarony stają się coraz nowocześniejszą kategorią na rynku spożywczym. Konsumenci mają do wyboru m.in. szereg makaronów warzywnych, bezglutenowych, a także funkcjonalnych, których regularne spożywanie ma pomagać w walce z chorobami cywilizacyjnymi, jak cukrzyca, otyłość czy miażdżyca. To m.in. w ten segment rynku chce w najbliższych latach inwestować notowany na warszawskiej giełdzie producent Makarony Polskie. Spółka podkreśla, że wyzwaniem dla dalszego rozwoju firm z branży spożywczej pozostają rosnące koszty działalności, braki kadrowe, a także niestabilność cenowa.