Newsy

Maja Klajda (Miss Polonia 2024): W konkursie chodzi nie tylko o piękno zewnętrzne, ale też o możliwość udziału w projektach charytatywnych. Wiem, że mogę wiele osiągnąć

2024-08-07  |  06:16

Miss Polonia 2024 przekonuje, że dla niej wygrana w tym prestiżowym konkursie to nie tylko satysfakcja z tego, że jury doceniło jej urodę i sylwetkę, ale także możliwość rozwoju osobistego i udziału w różnych akcjach charytatywnych. Maja Klajda przede wszystkim chce promować profilaktykę zdrowia psychicznego wśród dzieci i młodzieży. Modelka nie ukrywa, że jako miss dużą przyjemność sprawia jej udział w sesjach zdjęciowych i kampaniach reklamowych. Zamierza również reprezentować nasz kraj na arenie międzynarodowej.

Maja Klajda pochodzi z Łęcznej na Lubelszczyźnie. Studiuje psychologię na Uniwersytecie Warszawskim, tańczy w zespole ludowym, uwielbia chodzić na koncerty i wiernie kibicuje swojemu ukochanemu klubowi Górnikowi Łęczna. W wyścigu po koronę najpiękniejszej wyprzedziła 24 inne kandydatki.

– Właściwie moje emocje już pomału opadają. Pomimo bardzo dużej radości i ekscytacji zaczyna do mnie dochodzić to, że ja właśnie jestem Miss Polonią, że reprezentuję kraj, że mam ten duży zaszczyt i dużą odpowiedzialność. Czuję się z tym wszystkim bardzo dobrze i myślę, że jestem w odpowiednim miejscu – mówi agencji Newseria Lifestyle Maja Klajda, Miss Polonia 2024.

Mimo że od finału konkursu minęło zaledwie półtora miesiąca, to w jej życiu już nastąpiły bardzo duże zmiany. Miss Polonia 2024 podkreśla, że jest aktywna nie tylko w sieci, ale także w przestrzeni publicznej. Uczestniczy bowiem w różnych eventach i spotkaniach promocyjnych oraz podejmuje liczne współprace reklamowe.

– Tak naprawdę moje życie zmieniło się o 180 stopni. Nigdy wcześniej nie miałam tak wielu możliwości występów przed kamerą, brania udziału w przeróżnych kampaniach i projektach charytatywnych. Poza tym czasem ludzie podchodzą do mnie na ulicy po zdjęcie, no i mam piękną koronę, więc chyba to są najważniejsze zmiany – mówi.

Maja Klajda nie ukrywa, że do wzięcia udziału w tej edycji konkursu zachęciła ją babcia. Gdy podejmowała tę decyzję, ważne było dla niej również to, że z okazji 95-lecia konkursu powstała Fundacja Miss Polonia, która angażuje się w działania społeczne i charytatywne.

– Babcia jest wieloletnią fanką tego konkursu i najpierw wzięłam udział w konkursie Miss Polonia Województwa Lubelskiego, bo ja pochodzę właśnie z Lubelszczyzny – podkreśla. – Niezwykle bliska jest mi idea konkursu, bo właśnie chodzi nie tylko o piękno zewnętrzne, ale również możliwość brania udziału w różnych projektach charytatywnych. Teraz, kiedy wygrałam i mogę pojechać na konkurs Miss Świata, czyli reprezentować nasz kraj i mówić o tym wszystkim na arenie międzynarodowej, to wiem, że mogę wiele osiągnąć i to może być dla mnie bardzo duży rozwój – dodaje.

Miss Polonia 2024 podkreśla, że chce dobrze wykorzystać swój czas i te szansę, jaką daje jej wygrana. Duże nadzieje wiąże też z konkursem Miss World 2025. Modelka będzie też próbować sił w innych, podobnych wydarzeniach.

– Na początku przyszłego roku będzie czterotygodniowe zgrupowanie przed Miss Świata i myślę, że to będzie najbardziej pracowity okres przygotowań. Ale Miss World nie będzie moim jedynym konkursem międzynarodowym, mogę zdradzić, że mamy w planach jeszcze coś innego. Więc ze swojej strony będę się przygotowywać tak, że będę chciała na pewno ćwiczyć bardzo płynną umiejętność wypowiadania się w języku angielskim, żeby dobrze wypaść przed kamerami i przed tak wieloma ludźmi. Jeszcze jednym z najbardziej znanych i prestiżowych konkursów jest Miss Earth, czyli Miss Ziemi. Tam jest bardzo duży nacisk na ekologię i zastanawiamy się nad tym – mówi.

W związku z udziałem w konkursie Miss Polonia i czekającymi ją obowiązkami Maja Klajda nie robiła w tym roku planów wakacyjnych. Chciała być dyspozycyjna i móc w każdej chwili podjąć jakąś współpracę.

– Po prostu chciałam mieć wolną przestrzeń do zapełnienia ją obowiązkami. I tak sobie myślę, że może to wszystko się po prostu ułożyło, że już od marca tak dostosowałam swoje życie i plany bardzo mocno pod ten konkurs, że mi się to udało – dodaje.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.