Newsy

Marcin Maciejczak (zwycięzca „The Voice Kids”): Na początku Dawid Kwiatkowski mnie wspierał. Ale on też jest artystą, idzie swoją drogą i te nasze drogi powoli się rozchodzą

2021-08-19  |  06:11

Wokalista cieszy się, że w trzeciej edycji „The Voice Kids” trafił do drużyny Dawida Kwiatkowskiego i mógł czerpać z jego doświadczenia. Po zakończeniu programu ich drogi się jednak rozeszły i mimo wcześniejszych zapewnień trenera nie doszło do ich współpracy. Kariera zwycięzcy muzycznego show nabrała rozpędu, jego kolejne single zyskują dużą popularność, a ponad dwa miesiące temu ukazał się debiutancki krążek, na którym gościnnie wystąpiły Natalia Nykiel i Luna.

Podczas przesłuchań w ciemno do trzeciego sezonu „The Voice Kids” Marcin Maciejczak zaśpiewał przed Cleo, Dawidem Kwiatkowskim oraz Tomsonem i Baronem singiel Lady Gagi – „I’ll Never Love Again”. Jego wykonanie zachwyciło wszystkich. Każdy z jurorów odwrócił swój fotel i zaprosił młodego wokalistę do swojej drużyny. Kwiatkowski już na tym etapie stwierdził nawet, że nastolatek ma ogromne szanse na wygraną w programie. I tak też się stało.

– Współpracę z Dawidem Kwiatkowskim wspominam super, tak samo jak program był dla mnie megaciekawy i nauczył mnie wiele, tak samo jak Dawid, jak trenerzy wokalni, z którymi nadal mam kontakt, którzy nadal mnie uczą śpiewać. Kasia Rościńska, która też jest w „Voice”, często pojawiała się w studiu i dużo mi też mówiła, co mam zmienić. I właśnie dzięki niej te utwory brzmią tak dobrze moim zdaniem – mówi agencji Newseria Lifestyle Marcin Maciejczak.

Kwiatkowski walcząc o to, żeby Maciejczak dołączył do jego drużyny, zapewniał, że zaopiekuje się karierą młodego wykonawcy. Po zakończeniu programu kontakt między nimi jest jednak znikomy.

– Na początku Dawid mnie wspierał, ale on też jest artystą i idzie swoją drogą. Ja też jestem artystą i te drogi powoli się rozchodzą. Ale nadal mam przyjaciółkę, która była w „Voice”, to Anastazja Maciąg z mojej drużyny, mega ją lubię, ona mnie też, jesteśmy przyjaciółmi i otaczamy się wielką sympatią. A poza tym wiadomo, program się kończy, wszyscy się rozchodzą w każdą stronę świata, bo tak naprawdę uczestnicy są z całej Polski, więc ten kontakt jest po prostu mniejszy niż wcześniej – mówi Marcin Maciejczak.

Podczas udziału w „The Voice Kids” wokalista zachwycił jurorów i widzów swoim wykonaniem utworu z repertuaru Lady Gagi. Piosenkarz nie żałuje swojego wyboru i przyznaje, że dobrze czuje się w tej stylistyce.

– Czasami jak potrzebuję się rozśpiewać, to sięgam po repertuar Lady Gagi, nie tylko ten utwór z przesłuchań w ciemno, ale też po inne. Ostatnio oglądałem też film o Lady Gadze, mega mnie zaciekawił i też jej twórczość jest megaciekawa – dodaje.

Debiutancki album Marcina Maciejczaka „Tamte dni” ukazał się 11 czerwca. Można na nim posłuchać m.in. wyjątkowych duetów z Natalią Nykiel i Luną.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Moda

Gwiazdy

Marzena Rogalska: Zawsze znajduję czas na czytanie książek. Jak człowiek nie czyta codziennie, to już po nim

Dziennikarka zaznacza, że nie wyobraża sobie dnia bez przeczytania chociażby jednej strony książki. Najchętniej wybiera klasykę, literaturę współczesną i publikacje poświęcone ks. Józefowi Tischnerowi. Jej zdaniem nowości wydawniczych jest tak dużo, że trudno za nimi nadążyć. W tym gąszczu różnorakich propozycji warto jednak znaleźć coś odpowiedniego dla siebie i mimo napiętego grafiku znaleźć czas na lekturę.

Ochrona środowiska

Trwają prace nad wprowadzeniem do szkół przedmiotu edukacja ekologiczna. Według ekspertów nauka powinna mieć formę zabawy

Nauczyciele i edukatorzy wskazują, że pogłębianie wiedzy dzieci i młodzieży na temat środowiska i ochrony klimatu to konieczność, ale nie sprawdzi się w formie zakazów, nakazów czy straszenia kryzysem klimatycznym. W przypadku dzieci potrzebny jest przystępny język i narzędzia, które umożliwią przyswajanie wiedzy przez zabawę. Przykładem takiej pomocy naukowej może być projekt uruchomiony przez Kolektyw Mamy Projekt pod patronatem Ministerstwa Klimatu i Środowiska oraz prywatnych firm. Wspólnie opracowały edukacyjną grę, która dotarła już do ok. 300 tys. dzieci w Polsce. 

Regionalne - Mazowieckie

W Warszawie powstanie miejsce promujące marki kobiece. Ma pomóc w rozwoju ich biznesu

Dharma to przestrzeń eventowa, kawiarnia i showroom marek kobiecych, która ma łączyć kobiety, wspierać wymianę doświadczeń i rozwój ich biznesów. Jej pierwsza siedziba powstaje na warszawskim Żoliborzu, ale już za trzy lata zgodnie z planem pojawią się kolejne zarówno w innych dzielnicach stolicy, jak i w różnych polskich miastach. 6 października ruszyła kampania crowdfundingowa na rzecz projektu. Jest to pierwsza taka zbiórka organizowana na rzecz prostej spółki akcyjnej.