Newsy

Marcin Sójka: Moja debiutancka płyta planowana jest na jesień. Będzie na niej dużo radości, ale również melancholii i tęsknoty

2019-08-05  |  06:45

Wokalista na razie ma na swoim koncie dwa single. W grudniu ubiegłego roku ukazał się jego debiutancki klip zatytułowany „Zaskakuj mnie”, a w kwietniu utwór „Dalej”. Artysta nie zwalnia tempa i już niedługo zaprezentuje kolejną kompozycję. Szykuje się również do wydania płyty, która prawdopodobnie pojawi się jesienią.

Debiutancki singiel „Zaskakuj mnie” okazał się wielkim hitem zwycięzcy 9. edycji „The Voice of Poland”. Utwór ma ponad 11 milionów odsłon w serwisie YouTube, z kolei „Dalej” – ponad 5,6 mln. Artysta ma nadzieję, że również nowy kawałek przypadnie słuchaczom do gustu.

– Ten singiel, podobnie jak i dwa wcześniejsze, opowiada o tym, żeby po prostu kroczyć przed siebie z radością. Chcieliśmy jednak trochę zmienić klimat muzyczny, tamte były w średnim tempie, ten jest żywszy, szybszy, może nawet trochę dyskotekowy. Chcemy ciągle przekazywać radość, bo lepiej dawać, a nie brać i to jest właśnie myśl przewodnia tego numeru – mówi agencji Newseria Lifestyle Marcin Sójka.

Marcin Sójka podkreśla, że stara się mieć swój udział zarówno w warstwie muzycznej, jak i tekstowej utworów, które firmuje swoim nazwiskiem.

– Ciągle przemykam przez kompozytora i przez tekściarza, wrzucam swoje pomysły. Nie zawsze one wchodzą w całą koncepcję, ale chciałbym, żeby to po prostu było bardziej moje, więc trochę muszę się wtrącać – mówi Marcin Sójka.

Do nowego utworu właśnie powstaje teledysk. Jednocześnie trwają też końcowe prace nad jego debiutancką płytą.

– Płyta jest planowana na jesień, więc właściwie już zbliża się wielkimi krokami. Będzie bardzo zróżnicowana, przynajmniej ja to tak widzę na tym etapie, na którym jesteśmy. Chciałbym, żeby było na niej dużo radości, ale również melancholii i sentymentu, jakiejś tęsknoty za tym, czego byśmy oczekiwali – mówi Marcin Sójka.

Artysta ma nadzieję, że wraz z promocją płyty pojawi się więcej propozycji koncertowych, bo wtedy będzie miał już do zaproponowania słuchaczom kilkanaście nowych kompozycji.

W tym momencie nie mam jakoś bardzo dużo koncertów, ale zdarzają się i wtedy jest fajna energia. Kontakt z żywym człowiekiem, z żywą publicznością zawsze daje mi dużo radości, więc bardzo lubię – mówi Marcin Sójka.

W połowie sierpnia Marcin Sójka wystąpi m.in. w Operze Leśnej podczas Sopot Festival 2019.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.