Newsy

Marcin Sójka: Moja debiutancka płyta planowana jest na jesień. Będzie na niej dużo radości, ale również melancholii i tęsknoty

2019-08-05  |  06:45

Wokalista na razie ma na swoim koncie dwa single. W grudniu ubiegłego roku ukazał się jego debiutancki klip zatytułowany „Zaskakuj mnie”, a w kwietniu utwór „Dalej”. Artysta nie zwalnia tempa i już niedługo zaprezentuje kolejną kompozycję. Szykuje się również do wydania płyty, która prawdopodobnie pojawi się jesienią.

Debiutancki singiel „Zaskakuj mnie” okazał się wielkim hitem zwycięzcy 9. edycji „The Voice of Poland”. Utwór ma ponad 11 milionów odsłon w serwisie YouTube, z kolei „Dalej” – ponad 5,6 mln. Artysta ma nadzieję, że również nowy kawałek przypadnie słuchaczom do gustu.

– Ten singiel, podobnie jak i dwa wcześniejsze, opowiada o tym, żeby po prostu kroczyć przed siebie z radością. Chcieliśmy jednak trochę zmienić klimat muzyczny, tamte były w średnim tempie, ten jest żywszy, szybszy, może nawet trochę dyskotekowy. Chcemy ciągle przekazywać radość, bo lepiej dawać, a nie brać i to jest właśnie myśl przewodnia tego numeru – mówi agencji Newseria Lifestyle Marcin Sójka.

Marcin Sójka podkreśla, że stara się mieć swój udział zarówno w warstwie muzycznej, jak i tekstowej utworów, które firmuje swoim nazwiskiem.

– Ciągle przemykam przez kompozytora i przez tekściarza, wrzucam swoje pomysły. Nie zawsze one wchodzą w całą koncepcję, ale chciałbym, żeby to po prostu było bardziej moje, więc trochę muszę się wtrącać – mówi Marcin Sójka.

Do nowego utworu właśnie powstaje teledysk. Jednocześnie trwają też końcowe prace nad jego debiutancką płytą.

– Płyta jest planowana na jesień, więc właściwie już zbliża się wielkimi krokami. Będzie bardzo zróżnicowana, przynajmniej ja to tak widzę na tym etapie, na którym jesteśmy. Chciałbym, żeby było na niej dużo radości, ale również melancholii i sentymentu, jakiejś tęsknoty za tym, czego byśmy oczekiwali – mówi Marcin Sójka.

Artysta ma nadzieję, że wraz z promocją płyty pojawi się więcej propozycji koncertowych, bo wtedy będzie miał już do zaproponowania słuchaczom kilkanaście nowych kompozycji.

W tym momencie nie mam jakoś bardzo dużo koncertów, ale zdarzają się i wtedy jest fajna energia. Kontakt z żywym człowiekiem, z żywą publicznością zawsze daje mi dużo radości, więc bardzo lubię – mówi Marcin Sójka.

W połowie sierpnia Marcin Sójka wystąpi m.in. w Operze Leśnej podczas Sopot Festival 2019.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Uroda

Grażyna Szapołowska: Choć się starzejemy, to nasze serce nie powinno mieć zmarszczek. Chcę zachęcać kobiety, żeby korzystały z życia i były szczęśliwe same dla siebie

Aktorka chce udowodnić kobietom, że w swoim życiu można bardzo wiele zmienić, jeśli się tylko tego chce. Trzeba tylko uwierzyć w siebie, w swoje możliwości i pozbyć się blokad, które utrudniają rozwój i funkcjonowanie. Jako ambasadorka Fundacji „Serce nie ma zmarszczek” pomaga w budowaniu społeczności kobiet, które chcą inspirować, motywować i wspierać inne panie w drodze do źródeł swojej wewnętrznej energii. Grażyna Szapołowska przekonuje, że każda z nas jest niepowtarzalna i ma bardzo wiele do zaoferowania zarówno sobie samej, jak i całemu światu.

Seriale

Daria Zawiałow nagrała cover przeboju Haliny Frąckowiak „Serca gwiazd”. „Praca nad coverem jest trudniejsza niż nad swoim autorskim utworem”

Piosenka promuje najnowszą produkcję Playera „Pajęczyna” z Joanną Kulig w roli głównej. „Serca gwiazd” w interpretacji Darii Zawiałow to utwór łączący w sobie nowoczesność z klimatem lat 80. Wokalistka podkreśla, że interpretacja przeboju Haliny Frąckowiak we współczesnej aranżacji ma zupełnie inny wydźwięk niż oryginał.

Media i PR

Hybrydowa formuła może zdominować rynek konferencji i spotkań również po pandemii. Do nowych realiów przekonali się zarówno organizatorzy, jak i dziennikarze

Branża eventowa jest jedną z tych, które najbardziej ucierpiały w wyniku pandemii COVID-19. Kiedy większość wydarzeń została odwołana ze względu na reżim sanitarny, branża ekspresem przeniosła się do online’u, a agencje i ich klienci przeszli przyspieszony kurs digitalizacji. Z raportu „Digital Event 2020/21” wynika, że największą popularnością cieszyły się realizowane w formule online webinary, szkolenia i konferencje. Choć część z nich prawdopodobnie zostanie utrzymana w tym formacie także po wygaszeniu pandemii, to organizatorzy chętnie wracają do tradycyjnych spotkań.