Newsy

Margaret i Dawid Podsiadło zaśpiewają w reklamach Play

2014-02-20  |  06:55
Margaret i Dawid Podsiadło zostali nowymi twarzami sieci Play. Dziś w mediach rusza kampania z udziałem młodych artystów promująca Formułę Play na Kartę. Obydwoje mają rzesze fanów i w krótkim czasie odnieśli ogromny sukces na rynku muzycznym. Marketingowcy liczą więc na to, że ich pojawienie się w reklamie zachęci młodych ludzi do skorzystania z najnowszej oferty sieci. To już kolejna kampania Play z udziałem znanych osób.

 W spotach telewizyjnych Margaret i Dawid Podsiadło będą śpiewać swoje największe przeboje – „Thank you very much” oraz „Trójkąty
i kwadraty”, ale w nieco zmienionych wersjach. Młodzi artyści pojawią się też na billboardach.

To będzie nasza kolejna kampania ze znanymi osobami. Tym razem postawiliśmy bardzo mocno na muzykę. Margaret i Dawid Podsiadło – młodzi, zdolni polscy artyści, którzy mam nadzieję sprawią, że ta kampania będzie chętnie oglądana i dostarczy również trochę rozrywki  – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Bartosz Dobrzyński, członek zarządu ds. marketingu Play.

Marketingowcy tłumaczą, że obydwoje są młodzi, energiczni i wiarygodni, dlatego łatwo będzie im przekonać użytkowników telefonii komórkowej do skorzystania z tej oferty.

Dlaczego Margaret i Dawid Podsiadło? Bo to są osoby, które dobrze się wpisują w taką kampanię. Są młode, świeże i znane na rynku. Wiadomo też, że z ofert na kartę często korzystają osoby młode. I dlatego do tej kampanii właśnie takie osoby zaprosiliśmy – tłumaczy Bartosz Dobrzyński.

Do tej pory w reklamach Play wystąpili m.in.: Kamil Bednarek,  Agnieszka Chylińska,  Czesław Mozil, Agnieszka Radwańska i Jerzy
Janowicz.

To jest światowy trend, że zwracamy uwagę na tego, kogo lubimy, kogo znamy, kogo jakoś cenimy. Te osoby, które zapraszamy, aby brały udział w naszych reklamach, to takie, które mają jakiś dorobek, które coś osiągnęły w życiu, które nie są znane tylko z tego, że są znane. Znana osoba w reklamie zwraca uwagę –  wyjaśnia Bartosz Dobrzyński.

Wcześniej Dawid Podsiadło wystąpił wspólnie z Arturem Andrusem i Zbigniewem Zamachowskim w kampanii radiowej Trójki, a Margaret promowała markę odzieżową Maffashion, StaffByMaff.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Nauka

Dog parenting jest skutkiem szerszych zmian społecznych. U źródeł rosnąca samotność i trudności w budowaniu relacji [DEPESZA]

Naukowcy z Uniwersytetu Loránda Eötvösa w Budapeszcie uważają, że dzięki specyficznym cechom wyglądu niektórych psów, zachowaniom komunikacyjnym zbliżonym do niemowląt i zależności od człowieka mogą one budzić w nas instynkt opiekuńczy porównywalny z tym, jaki wywołują dzieci. Obserwowane w bogatych i rozwiniętych krajach zjawisko dog parentingu budzi wiele kontrowersji, ale zdaniem naukowców nie ma ono wpływu na rodzicielstwo.

Podróże

Maciej Dowbor: Mamy dom w Hiszpanii i tam odpoczywamy, ale na co dzień mieszkamy w Polsce. Tu pracujemy, płacimy podatki, a nasze córki chodzą do szkoły

Prezenter zaznacza, że co prawda wraz ze swoją żoną kupili dom w Hiszpanii, to jednak większość czasu spędzają w Polsce. Tutaj bowiem mają pracę, a ich córki chodzą do miejscowych szkół. Maciej Dowbor zdradza też, że dużo lepiej funkcjonuje mu się w naszym kraju. Tu realizuje większość swoich projektów zawodowych, natomiast możliwość wyjechania z dala od Warszawy pomaga mu się wyciszyć, odpocząć od zgiełku i nabrać do wszystkiego dystansu.