Newsy

Marieta Żukowska: dzięki córce zerwałam z pracoholizmem

2015-10-16  |  06:50

Aktorka przyznaje, że macierzyństwo jej służy i daje siłę do życia. Marieta Żukowska promienieje szczęściem, a każdą wolną chwilę poświęca swojej trzyletniej córeczce Poli. Pogodzenie ze sobą opieki nad dzieckiem i czasochłonnej pracy na planie filmowym wymaga jednak nie lada zorganizowania i dyscypliny.  

Macierzyństwo to najpiękniejsza i najbardziej niesamowita przygoda w moim życiu. Polka uczy mnie na nowo patrzeć na życie, na świat i to chyba jest najlepszym prezentem, jaki mógł mi się przytrafić – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Marieta Żukowska, aktorka.

Żukowska przyznaje, że odkąd urodziła dziecko, przewartościowała swój świat i zupełnie inaczej ustawiła priorytety. Aktorka z powodzeniem godzi ze sobą różne obowiązki, a nadmiar zajęć nie jest dla niej uciążliwy.

Córka daje mi taki luz, że idę na plan, ale ten zawód nie jest dla mnie już najważniejszy, ponieważ wiem, że zawsze po dniu zdjęciowym wrócę do swojego największego skarbu, którym jest moje dziecko. I to daje mi paradoksalnie jakiś taki oddech. Oczywiście zawód jest moją pasją i również go kocham, więc myślę, że dobrze się ze sobą dobrali: mój zawód i moja córka – podkreśla Marieta Żukowska.

Marietę Żukowską można teraz oglądać m.in. w serialu „Barwy szczęścia”. Na premierę czekają też dwie komedie romantyczne z jej udziałem.

Jestem po zdjęciach do dwóch produkcji. Już niedługo, w grudniu, premiera nowego filmu Krzysztofa Langa „Słaba płeć?”, a w styczniu filmu „7 rzeczy, których nie wiecie o facetach” w reżyserii Kingi Lewińskiej – dodaje Żukowska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.