Newsy

Mariusz Czerkawski odmówił udziału w „Tańcu z gwiazdami”

2014-01-30  |  07:10
Kilka dni temu w mediach pojawiła się informacja, że Mariusz Czerkawski weźmie udział w nowej edycji „Tańca z gwiazdami”. Sportowiec dementuje plotki i przyznaje, że propozycję od Polsatu otrzymał, ale jej nie przyjął. – Nie byłem do tego przekonany – tłumaczy.

14. edycja „Tańca z gwiazdami” będzie miała swoją premierę wiosną 2014 roku w Polsacie. W mediach podano kilka dni temu informację, że na udział w programie zgodzili się: Natalia Siwiec, Violetta Arlak i Mariusz Czerkawski. Sportowiec dementuje jednak plotki, przyznając, że wprawdzie złożono mu ofertę współpracy przy tanecznym show, ale ostatecznie odmówił.

 – Bardzo mi miło, że zostałem zaproszony do programu, ale  jak w przypadku poprzednich edycji – odmówiłem.  Liczono na to, że zmienię zdanie, skoro to jest nowa produkcja w nieco innym formacie i na innym kanale. Uważam jednak, że trzeba czuć i robić to, co dyktuje nam serce. Nie byłem do tego przekonany w stu procentach i nawet po dłuższych namowach musiałem podziękować – mówi Mariusz Czerkawski agencji informacyjnej Newseria Lifestyle. 

Czerkawski przyznaje, że na jego decyzję wpłynęła również świadomość, że przygotowania do „Tańca z gwiazdami” wymagają bardzo ciężkich treningów, do których trzeba dostosować swój cały harmonogram.

To są ciężkie treningi, mnóstwo przygotowań, przez co zmienia się zupełnie swoje życie. Miałem nieco inne plany na najbliższe tygodnie, może nawet i miesiące. Nie potrafiłem sobie wyobrazić, że mógłbym zaangażować się w ciężką pracę przed występami, a później z tygodnia na tydzień żyć tańcem i spędzać kilka godzin dziennie na parkiecie – mówi Mariusz Czerkawski.

Nowa odsłona „Tańca z gwiazdami” będzie emitowana w  Polsacie w piątkowe wieczory. W roli prowadzących wystąpią Krzysztof Ibisz i Anna Głogowska.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.