Newsy

Mariusz Czerkawski odmówił udziału w „Tańcu z gwiazdami”

2014-01-30  |  07:10
Kilka dni temu w mediach pojawiła się informacja, że Mariusz Czerkawski weźmie udział w nowej edycji „Tańca z gwiazdami”. Sportowiec dementuje plotki i przyznaje, że propozycję od Polsatu otrzymał, ale jej nie przyjął. – Nie byłem do tego przekonany – tłumaczy.

14. edycja „Tańca z gwiazdami” będzie miała swoją premierę wiosną 2014 roku w Polsacie. W mediach podano kilka dni temu informację, że na udział w programie zgodzili się: Natalia Siwiec, Violetta Arlak i Mariusz Czerkawski. Sportowiec dementuje jednak plotki, przyznając, że wprawdzie złożono mu ofertę współpracy przy tanecznym show, ale ostatecznie odmówił.

 – Bardzo mi miło, że zostałem zaproszony do programu, ale  jak w przypadku poprzednich edycji – odmówiłem.  Liczono na to, że zmienię zdanie, skoro to jest nowa produkcja w nieco innym formacie i na innym kanale. Uważam jednak, że trzeba czuć i robić to, co dyktuje nam serce. Nie byłem do tego przekonany w stu procentach i nawet po dłuższych namowach musiałem podziękować – mówi Mariusz Czerkawski agencji informacyjnej Newseria Lifestyle. 

Czerkawski przyznaje, że na jego decyzję wpłynęła również świadomość, że przygotowania do „Tańca z gwiazdami” wymagają bardzo ciężkich treningów, do których trzeba dostosować swój cały harmonogram.

To są ciężkie treningi, mnóstwo przygotowań, przez co zmienia się zupełnie swoje życie. Miałem nieco inne plany na najbliższe tygodnie, może nawet i miesiące. Nie potrafiłem sobie wyobrazić, że mógłbym zaangażować się w ciężką pracę przed występami, a później z tygodnia na tydzień żyć tańcem i spędzać kilka godzin dziennie na parkiecie – mówi Mariusz Czerkawski.

Nowa odsłona „Tańca z gwiazdami” będzie emitowana w  Polsacie w piątkowe wieczory. W roli prowadzących wystąpią Krzysztof Ibisz i Anna Głogowska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.