Newsy

Mariusz Czerkawski odmówił udziału w „Tańcu z gwiazdami”

2014-01-30  |  07:10
Kilka dni temu w mediach pojawiła się informacja, że Mariusz Czerkawski weźmie udział w nowej edycji „Tańca z gwiazdami”. Sportowiec dementuje plotki i przyznaje, że propozycję od Polsatu otrzymał, ale jej nie przyjął. – Nie byłem do tego przekonany – tłumaczy.

14. edycja „Tańca z gwiazdami” będzie miała swoją premierę wiosną 2014 roku w Polsacie. W mediach podano kilka dni temu informację, że na udział w programie zgodzili się: Natalia Siwiec, Violetta Arlak i Mariusz Czerkawski. Sportowiec dementuje jednak plotki, przyznając, że wprawdzie złożono mu ofertę współpracy przy tanecznym show, ale ostatecznie odmówił.

 – Bardzo mi miło, że zostałem zaproszony do programu, ale  jak w przypadku poprzednich edycji – odmówiłem.  Liczono na to, że zmienię zdanie, skoro to jest nowa produkcja w nieco innym formacie i na innym kanale. Uważam jednak, że trzeba czuć i robić to, co dyktuje nam serce. Nie byłem do tego przekonany w stu procentach i nawet po dłuższych namowach musiałem podziękować – mówi Mariusz Czerkawski agencji informacyjnej Newseria Lifestyle. 

Czerkawski przyznaje, że na jego decyzję wpłynęła również świadomość, że przygotowania do „Tańca z gwiazdami” wymagają bardzo ciężkich treningów, do których trzeba dostosować swój cały harmonogram.

To są ciężkie treningi, mnóstwo przygotowań, przez co zmienia się zupełnie swoje życie. Miałem nieco inne plany na najbliższe tygodnie, może nawet i miesiące. Nie potrafiłem sobie wyobrazić, że mógłbym zaangażować się w ciężką pracę przed występami, a później z tygodnia na tydzień żyć tańcem i spędzać kilka godzin dziennie na parkiecie – mówi Mariusz Czerkawski.

Nowa odsłona „Tańca z gwiazdami” będzie emitowana w  Polsacie w piątkowe wieczory. W roli prowadzących wystąpią Krzysztof Ibisz i Anna Głogowska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.