Newsy

Martyna Wojciechowska rozpoczyna nagrania do kolejnego sezonu „Kobiety na krańcu świata

2014-01-21  |  07:10
Ruszają zdjęcia do szóstego sezonu programu „Kobiety na krańcu świata”. Martyna Wojciechowska zdradza, że ta seria będzie dla niej bardzo osobista, bo chce zrealizować swoje podróżnicze marzenia. Planuje sięgnąć po trudne tematy. – Staję się już powoli starą kobietą i zupełnie inaczej patrzę na ludzkie wybory – twierdzi podróżniczka.

Teraz sięgam zdecydowanie dalej i głębiej. I powiedziałabym, idę takim ambitnym programem – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Martyna Wojciechowska.
 
Dlatego gwiazda TVN chce w tym roku wyruszyć w miejsca i zrobić reportaże, które są bliskie jej sercu i do których dojrzała. M.in. do Indonezji, gdzie dziennikarka chciałaby zrobić reportaż o plemieniu Tana Toradża, słynącemu z oryginalnych rytuałów pogrzebowych.

Wydaje mi się, że to będzie bardzo dla mnie też interesujące doświadczenie, bo jednak z roku na rok jestem bardziej doświadczonym człowiekiem. Staję się już powoli starą kobietą i zupełnie inaczej patrzę na ludzkie wybory, na decyzje – wyznaje Wojciechowska.

Podróżniczka chce także ponownie pojechać do Indii.

Myślę, że Indie, ilekroć mówię, że już nigdy tam nie wrócę, to zawsze wracam. Magiczne miejsce. Jest też mnóstwo tematów dotyczących kobiet i praw kobiet – przyznaje gwiazda. – Bardzo chciałabym zrealizować jakiś odcinek na Bliskim Wschodzie. Do tej pory szło mi to niezwykle opornie, głównie ze względu na pozwolenia. Ale liczę, że tym razem się uda.

Podróżniczka chciałaby także zrobić reportaż o czarnej magii w Afryce Wschodniej, o którym marzy od dawna.

–  To jest temat szalenie trudny do realizacji i bardzo hermetyczne środowisko, ale mam nadzieję, że po 4 latach starań, bo mniej więcej tyle lat mi to już zajęło, wreszcie się udazdradza Martyna Wojciechowska.

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. piąty sezon „Kobiety na krańcu świata” obejrzało średnio 1,15 mln widzów. Wpływy z reklam wyniosły 3,1 mln zł.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.