Newsy

Anna Wendzikowska poprowadzi nowy program na antenie TVN Fabuła

2016-07-06  |  06:45

Dziennikarkę czeka nowe zawodowe wyzwanie. Pod koniec lata zacznie pracę przy swoim nowym programie, który oglądać będzie można na antenie TVN Fabuła. Gwiazda twierdzi, że napisane są już scenariusze dwóch pilotowych odcinków.

Anna Wendzikowska już myśli o wakacyjnym wyjeździe, którego celem najprawdopodobniej będą Bałkany. Obecnie jednak przebywa w ostatniej przed urlopem podróży służbowej. Gwiazda TVN wyjechała do Londynu, gdzie przygotowywała materiał dotyczący filmu „Tarzan: Legenda”. Obraz, w którym główne role zagrali Alexander Skarsgård i Samuel L. Jackson, miał polską premierę 1 lipca. 

A potem taki film „Bad Moms”, „Złe mamuśki” to chyba jest polski tytuł, m.in. z Milą Kunis i paroma innymi fajnymi, młodymi aktorkami. To będzie w Los Angeles i potem wakacje – mówi Anna Wendzikowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Pod koniec lata dziennikarka rozpocznie natomiast pracę na planie swojego nowego programu. Będzie on emitowany na antenie TVN Fabuła.

Są już napisane dwa pierwsze pilotowe odcinki i mają powstać gdzieś na przestrzeni wakacji, więc to jest taki bardzo ambitny plan, na który czekam i na który się cieszę – mówi Anna Wendzikowska.

Gwiazda nie chce zdradzać szczegółów swojego nowego projektu. Twierdzi, że nie chce zapeszać.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.