Newsy

Anna Wendzikowska poprowadzi nowy program na antenie TVN Fabuła

2016-07-06  |  06:45

Dziennikarkę czeka nowe zawodowe wyzwanie. Pod koniec lata zacznie pracę przy swoim nowym programie, który oglądać będzie można na antenie TVN Fabuła. Gwiazda twierdzi, że napisane są już scenariusze dwóch pilotowych odcinków.

Anna Wendzikowska już myśli o wakacyjnym wyjeździe, którego celem najprawdopodobniej będą Bałkany. Obecnie jednak przebywa w ostatniej przed urlopem podróży służbowej. Gwiazda TVN wyjechała do Londynu, gdzie przygotowywała materiał dotyczący filmu „Tarzan: Legenda”. Obraz, w którym główne role zagrali Alexander Skarsgård i Samuel L. Jackson, miał polską premierę 1 lipca. 

A potem taki film „Bad Moms”, „Złe mamuśki” to chyba jest polski tytuł, m.in. z Milą Kunis i paroma innymi fajnymi, młodymi aktorkami. To będzie w Los Angeles i potem wakacje – mówi Anna Wendzikowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Pod koniec lata dziennikarka rozpocznie natomiast pracę na planie swojego nowego programu. Będzie on emitowany na antenie TVN Fabuła.

Są już napisane dwa pierwsze pilotowe odcinki i mają powstać gdzieś na przestrzeni wakacji, więc to jest taki bardzo ambitny plan, na który czekam i na który się cieszę – mówi Anna Wendzikowska.

Gwiazda nie chce zdradzać szczegółów swojego nowego projektu. Twierdzi, że nie chce zapeszać.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.