Newsy

Anna Wendzikowska poprowadzi nowy program na antenie TVN Fabuła

2016-07-06  |  06:45

Dziennikarkę czeka nowe zawodowe wyzwanie. Pod koniec lata zacznie pracę przy swoim nowym programie, który oglądać będzie można na antenie TVN Fabuła. Gwiazda twierdzi, że napisane są już scenariusze dwóch pilotowych odcinków.

Anna Wendzikowska już myśli o wakacyjnym wyjeździe, którego celem najprawdopodobniej będą Bałkany. Obecnie jednak przebywa w ostatniej przed urlopem podróży służbowej. Gwiazda TVN wyjechała do Londynu, gdzie przygotowywała materiał dotyczący filmu „Tarzan: Legenda”. Obraz, w którym główne role zagrali Alexander Skarsgård i Samuel L. Jackson, miał polską premierę 1 lipca. 

A potem taki film „Bad Moms”, „Złe mamuśki” to chyba jest polski tytuł, m.in. z Milą Kunis i paroma innymi fajnymi, młodymi aktorkami. To będzie w Los Angeles i potem wakacje – mówi Anna Wendzikowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Pod koniec lata dziennikarka rozpocznie natomiast pracę na planie swojego nowego programu. Będzie on emitowany na antenie TVN Fabuła.

Są już napisane dwa pierwsze pilotowe odcinki i mają powstać gdzieś na przestrzeni wakacji, więc to jest taki bardzo ambitny plan, na który czekam i na który się cieszę – mówi Anna Wendzikowska.

Gwiazda nie chce zdradzać szczegółów swojego nowego projektu. Twierdzi, że nie chce zapeszać.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.