Newsy

Ewa Farna "Kobietą Roku Glamour 2015". Wokalistka: muszę w sobie poszukać tej kobiecości, bo częściej wyglądam jak facet

2015-09-22  |  11:45

Ewa Frana przyznaje, że już sama nominacja do nagrody „Kobieta Roku”  była dla niej dużym zaskoczeniem, a wygranej zupełnie się nie spodziewała. Wokalistka podkreśla, że no co dzień, podczas trasy koncertowej w luźnych, sportowych ubraniach zdecydowanie nie jest kobietą glamour. Tytuł jednak zobowiązuje i piosenkarka zapewnia, że postara się zmienić styl na bardziej elegancki i wyszukany.

W kategorii „Kobieta Roku Glamour 2015” Ewa Farna pokonała Agnieszkę Chylińską, Adę Fijał, Anję Rubik i Agnieszkę Szulim. Wokalistka przyznaje, że nagroda była dla niej dużą niespodzianką.

Nie czuje się kobietą roku.  Jest to dla mnie mega zaskoczenie, w ogóle sama nominacja. Musi to do mnie dojść. Natomiast jest to strasznie miłe, motywujące i cudownie łaskocze moje ego. Na co dzień jestem bardzo nie-glamourowa. Ale będę się starać być bardziej kobieca i dotrzymać poziomu tej kategorii, w której zostałam wybrana – agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Ewa Farna.

Wokalistka jest wobec siebie niezwykle krytyczna. Przyznaje, że nigdy nie była typem kobiety, która przed każdym wyjściem z domu musi starannie dobrać garderobę i zrobić perfekcyjny makijaż. Na co dzień jest typową dziewczyną z sąsiedztwa –  w dżinsach i dresowej bluzie. Jeśli już olśniewa, to tylko na scenie.

Glamour, elegancja, gracja. Muszę w sobie szukać tej kobiecości.  Staram się tak zachowywać, chociaż jak jeżdżę z chłopakami w busie to jestem jak facet, zaczynam się garbić, nosze bluzy. Jak przyjeżdżam na koncert, to po całej drodze wychodzę z busa jak techniczny. Włosy mam niesamowite, jestem bez makijażu, z trądzikiem. Dopiero, kiedy zakładam makijaż i wychodzę na scenę, zespół mnie rozpoznaje – mówi Ewa Farna.

Z kolei tytuł „Fashion Icon Glamour 2015” czytelnicy przyznali Margaret. W tej kategorii nominowane były również: Magdalena Mielcarz, Zosia Ślotała, Ola Rudnicka i Sara Boruc. Po ogłoszeniu werdyktu Margaret nie kryła radości.

To świetna sprawa, w zasadzie jak każda nagroda. To jest duża nobilitacja i docenienie. Jestem bardzo szczęśliwa. Czy ja się czuję kobietą roku? Nie. Każda z nas na swój sposób jest najfajniejszą laską na świecie. Fajnie, żeby każda kobieta znalazła sobie kogoś, kto będzie ją wspierać, kochać, szanować i uwielbiać. Żeby ona się czuła najpiękniejszą kobietą na świecie. To jest bardzo ważne – mówi Margaret.

Margaret przyznaje, że lubi eksperymentować ze swoim wyglądem i stylizacjami. Często zmienia wizerunek, inspiruje się zagranicznymi gwiazdami i poszukuje takiego image’u, który podkreśli jej osobowość.

Ja zawsze lubiłam ciuszki, przebierać się, mieć różne fryzury. Mam to wpisane w DNA. Chociaż miałam taki moment, kiedy byłam zbuntowana i chodziłam tylko w czerni. Jak się dziewczyny stroiły, to ja byłam przez dwa lata chłopaczarą i patrzyłam na nie spod byka – mówi Margaret.

W kategorii „Helath&Beauty Glamour 2015” zwyciężyła Anna Jagodzińska. Pokonała Annę Lewandowską, Beatę Sadowską, Natalię Klimas i Kamilę Szczawińską. Modelka podkreśla, że ta nagroda będzie ją mobilizować do dalszej pracy.

To jest wspaniałe uczucie, bo to jest wyróżnienie, które jest nowe dla mnie, daje mi bardzo dużego powera. To jest spełnienie moich marzeń, stąpanie po krokach do celu. Bardzo doceniam głosy czytelników – mówi Anna Jagodzińska.

Nagrody przyznano w siedmiu kategoriach. Zdaniem czytelników „Mężczyzna Roku Glamour” to Dawid Podsiadło, „Kobieta Roku Online” – Julia Kuczyńska/Maffashion, „Kreatywna w biznesie” – Marzena Kanclerska-Gryz, która prowadzi sieć salonów zajmujących się pielęgnacją paznokci, a „Największym Talentem” okrzyknięto modelkę Julię Banaś.

 

 

 

 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.