Mówi: | Ewa Farna, wokalistka Margaret, wokalsitka Anna Jagodzińska, modelka |
Ewa Farna "Kobietą Roku Glamour 2015". Wokalistka: muszę w sobie poszukać tej kobiecości, bo częściej wyglądam jak facet
Ewa Frana przyznaje, że już sama nominacja do nagrody „Kobieta Roku” była dla niej dużym zaskoczeniem, a wygranej zupełnie się nie spodziewała. Wokalistka podkreśla, że no co dzień, podczas trasy koncertowej w luźnych, sportowych ubraniach zdecydowanie nie jest kobietą glamour. Tytuł jednak zobowiązuje i piosenkarka zapewnia, że postara się zmienić styl na bardziej elegancki i wyszukany.
W kategorii „Kobieta Roku Glamour 2015” Ewa Farna pokonała Agnieszkę Chylińską, Adę Fijał, Anję Rubik i Agnieszkę Szulim. Wokalistka przyznaje, że nagroda była dla niej dużą niespodzianką.
– Nie czuje się kobietą roku. Jest to dla mnie mega zaskoczenie, w ogóle sama nominacja. Musi to do mnie dojść. Natomiast jest to strasznie miłe, motywujące i cudownie łaskocze moje ego. Na co dzień jestem bardzo nie-glamourowa. Ale będę się starać być bardziej kobieca i dotrzymać poziomu tej kategorii, w której zostałam wybrana – agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Ewa Farna.
Wokalistka jest wobec siebie niezwykle krytyczna. Przyznaje, że nigdy nie była typem kobiety, która przed każdym wyjściem z domu musi starannie dobrać garderobę i zrobić perfekcyjny makijaż. Na co dzień jest typową dziewczyną z sąsiedztwa – w dżinsach i dresowej bluzie. Jeśli już olśniewa, to tylko na scenie.
– Glamour, elegancja, gracja. Muszę w sobie szukać tej kobiecości. Staram się tak zachowywać, chociaż jak jeżdżę z chłopakami w busie to jestem jak facet, zaczynam się garbić, nosze bluzy. Jak przyjeżdżam na koncert, to po całej drodze wychodzę z busa jak techniczny. Włosy mam niesamowite, jestem bez makijażu, z trądzikiem. Dopiero, kiedy zakładam makijaż i wychodzę na scenę, zespół mnie rozpoznaje – mówi Ewa Farna.
Z kolei tytuł „Fashion Icon Glamour 2015” czytelnicy przyznali Margaret. W tej kategorii nominowane były również: Magdalena Mielcarz, Zosia Ślotała, Ola Rudnicka i Sara Boruc. Po ogłoszeniu werdyktu Margaret nie kryła radości.
– To świetna sprawa, w zasadzie jak każda nagroda. To jest duża nobilitacja i docenienie. Jestem bardzo szczęśliwa. Czy ja się czuję kobietą roku? Nie. Każda z nas na swój sposób jest najfajniejszą laską na świecie. Fajnie, żeby każda kobieta znalazła sobie kogoś, kto będzie ją wspierać, kochać, szanować i uwielbiać. Żeby ona się czuła najpiękniejszą kobietą na świecie. To jest bardzo ważne – mówi Margaret.
Margaret przyznaje, że lubi eksperymentować ze swoim wyglądem i stylizacjami. Często zmienia wizerunek, inspiruje się zagranicznymi gwiazdami i poszukuje takiego image’u, który podkreśli jej osobowość.
– Ja zawsze lubiłam ciuszki, przebierać się, mieć różne fryzury. Mam to wpisane w DNA. Chociaż miałam taki moment, kiedy byłam zbuntowana i chodziłam tylko w czerni. Jak się dziewczyny stroiły, to ja byłam przez dwa lata chłopaczarą i patrzyłam na nie spod byka – mówi Margaret.
W kategorii „Helath&Beauty Glamour 2015” zwyciężyła Anna Jagodzińska. Pokonała Annę Lewandowską, Beatę Sadowską, Natalię Klimas i Kamilę Szczawińską. Modelka podkreśla, że ta nagroda będzie ją mobilizować do dalszej pracy.
– To jest wspaniałe uczucie, bo to jest wyróżnienie, które jest nowe dla mnie, daje mi bardzo dużego powera. To jest spełnienie moich marzeń, stąpanie po krokach do celu. Bardzo doceniam głosy czytelników – mówi Anna Jagodzińska.
Nagrody przyznano w siedmiu kategoriach. Zdaniem czytelników „Mężczyzna Roku Glamour” to Dawid Podsiadło, „Kobieta Roku Online” – Julia Kuczyńska/Maffashion, „Kreatywna w biznesie” – Marzena Kanclerska-Gryz, która prowadzi sieć salonów zajmujących się pielęgnacją paznokci, a „Największym Talentem” okrzyknięto modelkę Julię Banaś.
Czytaj także
- 2025-04-08: Projekt unijnego budżetu po 2027 roku będzie przedstawiony w lipcu. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad nim
- 2025-03-28: Enea zapowiada kolejne zielone inwestycje. Do 2035 roku chce mieć prawie 5 GW mocy zainstalowanej w OZE
- 2025-04-02: Cyfrowa transformacja wymaga od liderów biznesu nowych kompetencji. Wśród nich kluczowe są otwartość na zmianę i empatia
- 2025-04-02: Zapobieganie cyberuzależnieniom wśród dzieci wymaga dużego zaangażowania rodziców. Zakazy nie są wystarczające
- 2025-03-11: Dawid Kwiatkowski: W programie „MBtM” były wyznania miłości w moim kierunku. To było miłe, ale za uczestnikiem musi iść też dobra muzyka
- 2025-03-13: Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
- 2025-03-04: Anna Dec: Za mówienie kontrowersyjnych rzeczy byłam karcona w szkole przez rówieśników. Teraz w pracy jestem za to doceniana
- 2025-02-21: Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy
- 2025-03-05: KE pracuje nad planem działań dla przemysłu motoryzacyjnego. Eksperci widzą dla niego przyszłość w technologiach bezemisyjnych
- 2025-02-19: Superluksusowy Maybach już po polskiej premierze. Fanki motoryzacji wieszczą powrót mody na kabriolety
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.