Newsy

Grzegorz Hyży, Beata Jałocha i Łukasz Jakóbiak laureatami nagrody "Grube Ryby 2015"

2015-02-06  |  06:50

Po jedenastu latach przerwy Radio Kolor przywróciło plebiscyt "Grube Ryby". Wśród tegorocznych laureatów znaleźli się m.in. Łukasz Jakóbiak, Grzegorz Hyży i Beata Jałocha. Nagrody zostały wręczone podczas uroczystości z okazji 22. urodzin Radia Kolor.

"Grube Ryby" zostały przyznane w czterech kategoriach. Redakcja stacji wskazała po pięciu nominowanych w każdej z nich, a słuchacze zdecydowali któremu z kandydatów przypadnie nagroda. Za "Przebojowy głos" fani Radia Kolor uznali Grzegorza Hyżego, który w plebiscycie pokonał Melę Koteluk, Margaret, Dawida Podsiadło oraz Anię Wyszkoni. Oprócz statuetki otrzymał czek na 22 tys. zł, przeznaczone na sfinansowanie kampanii reklamowej na antenie Radia Kolor.

Pojawienie się na gali 22. urodzin Radia Kolor było dla Hyżego pierwszym krokiem do powrotu do pracy po urlopie, który spędził na Karaibach.

Wróciliśmy kilka dni temu, żeby mieć rezerwę, aby się trochę uspokoić, dojść do siebie. Jednak amplituda temperatur jest dość duża,  a już w niedzielę gramy bardzo ważny dla nas koncert, na którym zostanie mi wręczona długo wyczekiwana złota płyta. Nie mogę się już doczekać. Minęło już kilka miesięcy, bo została mi przyznana w listopadzie, natomiast czekaliśmy na odpowiedni moment – mówi Grzegorz Hyży w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Za „Grubą Rybę W sieci” słuchacza Radia Kolor uznali Łukasza Jakóbiaka, prowadzącego program "20 m2 Łukasza". W kategorii "Życie ze smakiem" nagroda przypadła Alinie Przewłockiej za znane w całej Warszawie rurki z bitą śmietaną sprzedawane w cukierni na Rondzie Wiatraczna. W kategorii "Największe serce" zwyciężył natomiast Cezary Wyszyński, prezes Międzynarodowego Ruchu na Rzecz Zwierząt – Viva!. W tym roku redakcja Radia Kolor wręczyła także nagrodę specjalną "Kobieta Koloru", której laureatką została Beata Jałocha.

Gala z okazji 22. urodzin Radia Kolor odbyła się w Opera Club w podziemiach Teatru Wielkiego - Opery Narodowej. Na uroczystości pojawiły się gwiazdy polskiej sceny muzycznej, m.in. Ania Dąbrowska, która kilka tygodni temu została ambasadorką Radia Kolor oraz Doda.

– Lubię Radio Kolor i zawsze chętnie pojawiam się na tego typu imprezach. Mam też to związek z muzyką, więc prędzej pojawię się na urodzinach radia niż na urodzinach restauracji – mówi Doda.

Plebiscyt "Grube Ryby" organizowany był w latach 1998 - 2004 z okazji kolejnych urodzin Radia Kolor. Wśród laureatów znaleźli się m.in. Natalia Kukulska, Beata Kozidrak, Jolanta Kwaśniewska, Krystyna Czubówna, Jerzy Owsiak i Maciej Stuhr. Plebiscyt na nagradzać ludzi, którzy inspirują innych do działania, bawią i wzbudzają zainteresowanie.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.