Newsy

Ida Nowakowska: Codzienne sprawy nas przygnębiają. Telewizję włącza się po to, żeby zobaczyć coś lepszego

2019-02-22  |  06:11

Zdaniem Idy Nowakowskiej telewizja powinna być dla widzów odskocznią od codziennych problemów i obowiązków, dlatego trzeba produkować jak najwięcej takich programów, które inspirują, pokazują inną rzeczywistość i gwarantują rozrywkę na najwyższym poziomie. Właśnie taki format chciałaby w przyszłości poprowadzić. Gospodyni „Bake Off – Ale Ciacho!” nie kryje również satysfakcji z tego, że została jurorką w nowym amerykańskim talent-show „The World’s Best”.

Widzowie mieli okazję poznać Idę Nowakowską w 2007 roku, kiedy pojawiła się w pierwszej edycji talent show telewizji TVN „You Can Dance – Po prostu tańcz”. Ostatecznie zajęła 9. miejsce i choć udział w programie skończył się dla tancerki bardzo szybko, to jednak powróciła do formatu w 2016 roku. Tym razem jednak zasiadła w fotelu jurorki. Tancerka ma na swoim koncie również program „Przymierzalnia” emitowany przez kanał ZigZap. Natomiast w 2018 roku została współprowadzącą formatu „Bake Off Junior – Ale ciacho!”, gdzie występuje w tej roli razem z Marceliną Zawadzką.

– Lubię programy, które inspirują ludzi, bo jednak robimy to nie dla siebie, tylko dla tych, którzy są przed telewizorami, gościmy w ich domach i to jest wielka sprawa. Dopiero sobie zdałam z tego tak naprawdę sprawę, kiedy np. mój sąsiad mówi: O, pani Ido, widziałem panią na sylwestra, oglądaliśmy z żoną. I wtedy sobie myślisz: jestem w ich domu, więc muszę w jakimś sensie z szacunkiem podejść do tej pracy, ale też chcę im dać jakiejś energii. Bo o to chodzi w życiu, są codziennie rzeczy, które nas gdzieś tam tłamszą i przygnębiają, a telewizję włącza się po to, żeby zobaczyć coś lepszego – mówi agencji Newseria Ida Nowakowska, tancerka, prezenterka.

Nowakowska przyznaje, że telewizja to jej żywioł i chętnie sprawdzi się na planie każdego programu, który będzie miał ciekawy scenariusz. Nie kryje także satysfakcji z tego, że miała zaszczyt reprezentować Polskę w amerykańskim talent-show „The World’s Best” emitowanym przez telewizję CBS. Była jednym z trzydziestu ośmiu jurorów.

– James Corden to prowadził, było tam trzech amerykańskich jurorów i jurorzy z całego świata, którzy reprezentowali poszczególne kraje i talenty z całego świata występowały na scenie, które myśmy oceniali. Wygrany jest jeden, już wiem kto, bo nagraliśmy ten program wcześniej, aczkolwiek nie mogę powiedzieć, ale ten wygrany dostaje tytuł „The World’s Best” i milion dolarów, więc wielka szansa na pieniądze, które pomogą w całym życiu i rozwijaniu kariery – mówi Ida Nowakowska.

Nowakowska przyznaje, że występ u boku aktorki Drew Barrymore, wokalistki Faith Hill oraz gwiazdy telewizji i sceny – drag queen RuPaul Charlesa to dla niej ogromny zaszczyt i wyróżnienie. Współpraca z gwiazdami światowego formatu i możliwość zobaczenia, jak robi się taki wielkie show od kuchni, były także ciekawym doświadczeniem zawodowym.

– To niesamowite przeżycie. Każdy tak się fajnie dopytywał o Polskę i czułam się taką wizytówką, to było trochę stresujące chwilami, aczkolwiek myślę, że godnie reprezentowałam nasz kraj, mam taką nadzieję – mówi Ida Nowakowska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.