Newsy

Izabela Kuna gwiazdą nowego serialu TVP „BarON24”. Premiera w najbliższy piątek

2014-03-05  |  07:10
Iza Kuna została gwiazdą nowego serialu TVP „BarON24”, komedii utrzymanej w tonie popularnej „Rodzinki.pl, w której wystąpi z Tomaszem Karolakiem. Niedawno aktorka zakończyła zdjęcia do filmu „Warsaw by Night”. Produkcja w reżyserii Natalii Korynckiej-Gruz opowiada o czterech kobietach, których losy splatają się w tytułowym nocnym klubie. Film ma trafić do kin jesienią.

Serial „BarON24” to komedia o rodzinie właściciela stacji benzynowej (w roli głównej Tomasz Karolak). Kuna wciela się w żonę głównego bohatera. Pierwsze odcinki są już dostępne w serwisie VOD.pl, zaś premiera w TVP2 7 marca. Z kolei fabuła „Warsaw  by Night” koncentruje się wokół losów czterech kobiet spotykających się w nocnym klubie. Podczas podróży towarzyszy im ten sam taksówkarz, którego pasją jest śledzenie zjawisk paranormalnych.

Mam jeszcze pewne plany na lato i mam nadzieję, że dojdą do skutku. Ponieważ jednak nie jestem jeszcze na planie, trudno mi o tym mówić – mówi Izabela Kuna agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Poza pracą na planie filmowym aktorka prowadzi zajęcia w szkole filmowej w Łodzi, którą sama ukończyła.

Uwielbiam pracę z młodymi ludźmi. Bardzo mnie interesuje reżyseria, praca z aktorem. To dla mnie niezwykłe przeżycie, zwłaszcza że prowadzę zajęcia w mojej szkole, którą bardzo dokładnie pamiętam i z której mam cudowne wspomnienia. Uwielbiam to robić i mam nadzieję, że moi studenci też to lubią – mówi Iza Kuna.

Filmografię Izy Kuny zamyka „Pod Mocnym Aniołem” Wojciecha Smarzowskiego.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.