Mówi: | Izabela Kuna |
Funkcja: | aktorka |
Izabela Kuna gwiazdą nowego serialu TVP „BarON24”. Premiera w najbliższy piątek
Serial „BarON24” to komedia o rodzinie właściciela stacji benzynowej (w roli głównej Tomasz Karolak). Kuna wciela się w żonę głównego bohatera. Pierwsze odcinki są już dostępne w serwisie VOD.pl, zaś premiera w TVP2 7 marca. Z kolei fabuła „Warsaw by Night” koncentruje się wokół losów czterech kobiet spotykających się w nocnym klubie. Podczas podróży towarzyszy im ten sam taksówkarz, którego pasją jest śledzenie zjawisk paranormalnych.
– Mam jeszcze pewne plany na lato i mam nadzieję, że dojdą do skutku. Ponieważ jednak nie jestem jeszcze na planie, trudno mi o tym mówić – mówi Izabela Kuna agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Poza pracą na planie filmowym aktorka prowadzi zajęcia w szkole filmowej w Łodzi, którą sama ukończyła.
– Uwielbiam pracę z młodymi ludźmi. Bardzo mnie interesuje reżyseria, praca z aktorem. To dla mnie niezwykłe przeżycie, zwłaszcza że prowadzę zajęcia w mojej szkole, którą bardzo dokładnie pamiętam i z której mam cudowne wspomnienia. Uwielbiam to robić i mam nadzieję, że moi studenci też to lubią – mówi Iza Kuna.
Filmografię Izy Kuny zamyka „Pod Mocnym Aniołem” Wojciecha Smarzowskiego.
Czytaj także
- 2024-05-29: Katarzyna Dowbor: Kiedy odchodziłam z TVP, to była to taka rodzinna telewizja. Teraz to już jest porządna fabryka, ale ja się szybko przestawiłam
- 2024-06-05: Beata Tadla: „Pytanie na śniadanie” jest sporym wyzwaniem. Nawet przez sekundę nie zatęskniłam za swoim dawnym życiem zawodowym
- 2023-07-05: Dobrze opowiedziane historie są jednym z najskuteczniejszych narzędzi wpływu. Storytelling wykorzystywany jest w reklamie, polityce czy komunikacji
- 2023-07-05: Rośnie odsetek kobiet zatrudnionych w nowych technologiach. Nadal jednak stanowią zaledwie 15,5 proc. pracowników w branży IT
- 2023-06-26: Ryszard Petru: Polska jest gospodarczo słabsza i mniej przewidywalna. Osłabiają ją nacjonalizm, populizm i centralizacja
- 2023-07-04: Podsumowanie Thursday Gathering - maj 2023 [relacja]
- 2023-06-02: Start-upy nie narzekają na brak dostępu do finansowania. Równie ważny jest dla nich mentoring i wsparcie ekspertów
- 2023-06-14: Szybki rozwój sztucznej inteligencji. Wyzwania moralne i etyczne na pierwszym planie
- 2023-05-18: Podsumowanie Thursday Gathering - marzec 2023 [relacja]
- 2023-05-22: Podsumowanie Thursday Gathering - kwiecień 2023 [relacja]
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.