Newsy

Macedemian Girl: jeśli McDonald's zasponsoruje mi wyjazd na fashion week to chętnie skorzystam

2014-02-21  |  06:40
Tamara Gonzalez Perea, znana jako Macademian Girl, została twarzą kampanii fluidu Glam&Matt marki Lirene. Blogerka przyznaje, że kampania jest spójna z jej wizerunkiem, dlatego zdecydowała się na udział w niej. Perea wiele propozycji odrzuca. Jednak nawet gdyby wyjazd na fashion week zasponsorował jej McDonald’s, skorzystałaby z propozycji.

Macademian Girl od kilku lat z powodzeniem prowadzi bloga modowego. Angażuje się także w inne projekty. Ostatnio została twarzą kampanii fluidu Glam&Matt marki Lirene. Blogerka zdecydowała się na wziąć w niej udział, gdyż jest ona zgodna z jej wizerunkiem.

– Fajnie, że się pojawiają takie nowe możliwości, ale myślę, że każdy musi sam wybierać sobie ścieżkę kariery. Jestem bardzo skoncentrowana na pewnych rzeczach i na tym, co stoi za moim charakterem, i wiem, w czym chcę brać udział. I między innymi właśnie kampania Lirene jest czymś takim, co jest totalnie spójne ze mną – podkreśla Tamara Gonzalez Perea.

Blogerka zgodziła się na udział w kampanii także z tego względu, że jest to produkt polski.

– Z wielką przyjemnością wzięłam udział w kampanii, bo to produkt dobry i polski. Cieszę się, że przypadło to mnie, bo to jest produkt z laboratoriów Dr Ireny Eris. Jestem bardzo patriotycznie nastawiona, i też lokalnie, więc z wielką przyjemnością biorę w tym udział – wyznała blogerka.

Macademian Girl przyznaje jednak, że nie z każdej propozycji, by skorzystała. Blogerka nie ma jednak nic przeciwko temu, by firma, której propozycję odrzuciła, była sponsorem jej wyjazdu.

– Odrzucam dużo propozycji, takich, które są zupełnie niezwiązane z tym, co robię. Oczywiście nie zawsze musi być to moda, promuję też bardzo zdrowy tryb życia, więc pewnych rzeczy już bym nie zareklamowała. Na przykład nie zostałbym twarzą McDonalda, ale jakby mi zasponsorowali wycieczkę na fashion week, to chętnie – powiedział agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Tamara Gonzalez Perea.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.