Newsy

Macedemian Girl: jeśli McDonald's zasponsoruje mi wyjazd na fashion week to chętnie skorzystam

2014-02-21  |  06:40
Tamara Gonzalez Perea, znana jako Macademian Girl, została twarzą kampanii fluidu Glam&Matt marki Lirene. Blogerka przyznaje, że kampania jest spójna z jej wizerunkiem, dlatego zdecydowała się na udział w niej. Perea wiele propozycji odrzuca. Jednak nawet gdyby wyjazd na fashion week zasponsorował jej McDonald’s, skorzystałaby z propozycji.

Macademian Girl od kilku lat z powodzeniem prowadzi bloga modowego. Angażuje się także w inne projekty. Ostatnio została twarzą kampanii fluidu Glam&Matt marki Lirene. Blogerka zdecydowała się na wziąć w niej udział, gdyż jest ona zgodna z jej wizerunkiem.

– Fajnie, że się pojawiają takie nowe możliwości, ale myślę, że każdy musi sam wybierać sobie ścieżkę kariery. Jestem bardzo skoncentrowana na pewnych rzeczach i na tym, co stoi za moim charakterem, i wiem, w czym chcę brać udział. I między innymi właśnie kampania Lirene jest czymś takim, co jest totalnie spójne ze mną – podkreśla Tamara Gonzalez Perea.

Blogerka zgodziła się na udział w kampanii także z tego względu, że jest to produkt polski.

– Z wielką przyjemnością wzięłam udział w kampanii, bo to produkt dobry i polski. Cieszę się, że przypadło to mnie, bo to jest produkt z laboratoriów Dr Ireny Eris. Jestem bardzo patriotycznie nastawiona, i też lokalnie, więc z wielką przyjemnością biorę w tym udział – wyznała blogerka.

Macademian Girl przyznaje jednak, że nie z każdej propozycji, by skorzystała. Blogerka nie ma jednak nic przeciwko temu, by firma, której propozycję odrzuciła, była sponsorem jej wyjazdu.

– Odrzucam dużo propozycji, takich, które są zupełnie niezwiązane z tym, co robię. Oczywiście nie zawsze musi być to moda, promuję też bardzo zdrowy tryb życia, więc pewnych rzeczy już bym nie zareklamowała. Na przykład nie zostałbym twarzą McDonalda, ale jakby mi zasponsorowali wycieczkę na fashion week, to chętnie – powiedział agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Tamara Gonzalez Perea.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maja Sablewska: Musieliśmy przeformatować mój program, bo zmienia się moda i społeczeństwo. Jest więcej tolerancji, a kobiety są bardziej odważne

Stylistka zaznacza, że w swoim programie nie działa pochopnie i na oślep, a wszystkie metamorfozy poprzedzone są szczerą rozmową z bohaterkami. Z obserwacji Mai Sablewskiej wynika, że kobiety są coraz bardziej odważne w kwestii wyglądu i ubioru, nie boją się eksperymentować, chętnie szukają inspiracji i już nie przejmują się tak bardzo krytyką innych osób.  W kolejnej formatu „10 lat młodsza w 10 dni z Sablewską” jego gospodyni musi więc dostosować się do zmieniających się warunków i sprostać wymaganiom uczestniczek.

Uroda

Paulina Sykut-Jeżyna: W czasie urlopu przez dwa tygodnie się nie malowałam. Bardzo lubię chodzić bez makijażu, ale moja praca go wymaga

Prezenterka nie ukrywa, że czasem lubi odpocząć od telewizyjnego looku i jeśli tylko może, to rezygnuje z perfekcyjnego makijażu, jaki jest koniecznością w pracy przed kamerami. W swoich mediach społecznościowych również nie unika zdjęć, na których pokazuje, jak wygląda bez filtrów i make-upu. Paulina Sykut-Jeżyna podkreśla, że bardziej niż na kosmetyki kolorowe stawia na pielęgnacyjne. Szczególnie dba o odpowiednie nawilżenie skóry, by zawsze była gładka i promienna.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.