Newsy

Małgorzata Rozenek: dużo trudniej nauczyć sprzątania kobietę niż mężczyznę

2014-08-29  |  06:45

Piąty sezon Perfekcyjnej pani domu to ekstremalne emocje: dużo płaczu, radości i wściekłości  zapowiada Małgorzata Rozenek. Gwiazda twierdzi, że w nowym sezonie widzowie będą mogli zobaczyć życie w pigułce. Wśród uczestników i tym razem nie zabraknie mężczyzn, których zdaniem Małgorzaty Rozenek dużo łatwiej jest nauczyć dbania o dom niż kobiety. Pierwszy odcinek nowego sezonu na antenie TVN już 1 września.

Piąty sezon moim zdaniem jest najlepszym sezonem. Te emocje są naprawdę ekstremalne. Jest bardzo wiele radości, bardzo wiele płaczu, bardzo wiele wściekłości, zrezygnowania – takie życie w pigułce. Ten program naprawdę pokazuje, jak zróżnicowane potrafi być ludzkie życie, bo o tym jest – mówi Małgorzata Rozenek w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

W piątym sezonie Małgorzata Rozenek udowodni, że przyczyną bałaganu mogą być złe relacje panujące w rodzinie. Perfekcyjna pani domu będzie próbowała przekonać uczestników, że sprzątanie mieszkania i dbanie o nie może zbliżać domowników. Z tej okazji w programie pojawi się nieco więcej mężczyzn niż w poprzednich sezonach. Jak twierdzi Małgorzata Rozenek, za dom odpowiada każdy jego mieszkaniec, niezależnie od płci.

Dużo trudniej nauczyć kobiety, bo mężczyźni są zadaniowcami. Jeżeli dostają zadanie do wykonania, to robią wszystko, żeby je zrealizować. Nie szukają wymówek, tylko biorą się do pracy i swoje cele osiągają. Najważniejsze jednak jest to, żeby rozbudzić w człowieku potrzebę do tej zmiany. Jeżeli ona jest, to chęci zawsze się znajdą – mówi Małgorzata Rozenek.

W każdym odcinku programu pojawia się dwóch uczestników. Dotychczas były to zarówno samotne matki, właścicielki dużych posiadłości, kawalerowie, jak i wdowiec samotnie wychowujący małego synka.

Każdy z bohaterów zostaje w mojej pamięci i każdy z bohaterów jest wyjątkowy. Ludzi, których wybieramy do nas do programu, to osoby z niesamowitymi historiami. Naprawdę zachęcam do oglądania. Jeżeli chcecie się Państwo pośmiać, wzruszyć, jeżeli chcecie zobaczyć ekstremalne bałagany, to to jest właśnie program dla was – mówi Małgorzata Rozenek.

Perfekcyjnej pani domu to reality show emitowany w stacji TVN na licencji brytyjskiego programu The Perfect Housewife with Anthea Turner. Pierwszy odcinek został wyemitowany na antenie TVN Style w 2012 roku. Wysoka oglądalność sprawiła, że od drugiego sezonu program został przeniesiony do głównej stacji TVN. Program był nominowany do nagrody Telekamery 2013 w kategorii program rozrywkowy/ teleturniej. Pierwszy odcinek nowego sezonu na antenie TVN zostanie wyemitowany 1 września o godzinie 22:30.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.