Newsy

Marcelina Zawadzka poprowadzi program

2013-10-10  |  11:55
Marcelina Zawadzka poprowadzi program "Projektanci na start". Miss Polonia pojawi się w nowej roli od 30 października na kanale "Foxlife". Modelka ma nadzieję, że projekt pomoże jej w karierze. Zawadzka nie chce być postrzegana tylko jako piękna kobieta.

Marcelina Zawadzka zdradza, że bardzo dobrze czuje się w roli prowadzącej. Było to dla niej duże wyzwanie, bo nie ma wykształcenia dziennikarskiego ani aktorskiego. Zawadzka lubi rozmawiać z ludźmi i nie boi się kontaktu z widzami. Przyznaje, że chce rozwijać się w branży medialnej.

 –  Jeśli będą takie propozycje to tak. Jestem osobą, która jak wyganiają drzwiami to wchodzi oknem, więc jeśli się coś pojawi to bardzo chętnie – powiedziała Marcelina Zawadzka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Program, który poprowadzi Marcelina Zawadzka można oglądać od 30 października. "Projektanci na start" będą emitowani w każdą środę na kanale "Foxlife".

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.