Mówi: | Bartosz Dobrzyński |
Funkcja: | członek zarządu ds. marketingu |
Firma: | Play |
Margaret i Dawid Podsiadło zaśpiewają w reklamach Play
W spotach telewizyjnych Margaret i Dawid Podsiadło będą śpiewać swoje największe przeboje – „Thank you very much” oraz „Trójkąty
i kwadraty”, ale w nieco zmienionych wersjach. Młodzi artyści pojawią się też na billboardach.
– To będzie nasza kolejna kampania ze znanymi osobami. Tym razem postawiliśmy bardzo mocno na muzykę. Margaret i Dawid Podsiadło – młodzi, zdolni polscy artyści, którzy mam nadzieję sprawią, że ta kampania będzie chętnie oglądana i dostarczy również trochę rozrywki – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Bartosz Dobrzyński, członek zarządu ds. marketingu Play.
Marketingowcy tłumaczą, że obydwoje są młodzi, energiczni i wiarygodni, dlatego łatwo będzie im przekonać użytkowników telefonii komórkowej do skorzystania z tej oferty.
– Dlaczego Margaret i Dawid Podsiadło? Bo to są osoby, które dobrze się wpisują w taką kampanię. Są młode, świeże i znane na rynku. Wiadomo też, że z ofert na kartę często korzystają osoby młode. I dlatego do tej kampanii właśnie takie osoby zaprosiliśmy – tłumaczy Bartosz Dobrzyński.
Do tej pory w reklamach Play wystąpili m.in.: Kamil Bednarek, Agnieszka Chylińska, Czesław Mozil, Agnieszka Radwańska i Jerzy
Janowicz.
– To jest światowy trend, że zwracamy uwagę na tego, kogo lubimy, kogo znamy, kogo jakoś cenimy. Te osoby, które zapraszamy, aby brały udział w naszych reklamach, to takie, które mają jakiś dorobek, które coś osiągnęły w życiu, które nie są znane tylko z tego, że są znane. Znana osoba w reklamie zwraca uwagę – wyjaśnia Bartosz Dobrzyński.
Wcześniej Dawid Podsiadło wystąpił wspólnie z Arturem Andrusem i Zbigniewem Zamachowskim w kampanii radiowej Trójki, a Margaret promowała markę odzieżową Maffashion, StaffByMaff.
Czytaj także
- 2025-03-21: Rośnie zainteresowanie białymi rybami jak dorsz czy mintaj. W Polsce zaledwie 5–10 proc. sprzedaży pochodzi ze zrównoważonych połowów
- 2025-03-11: Dawid Kwiatkowski: W programie „MBtM” były wyznania miłości w moim kierunku. To było miłe, ale za uczestnikiem musi iść też dobra muzyka
- 2025-03-04: Anna Dec: Za mówienie kontrowersyjnych rzeczy byłam karcona w szkole przez rówieśników. Teraz w pracy jestem za to doceniana
- 2025-02-14: Dzieci mają zbyt łatwy dostęp do pornografii i patostreamingu. Rzecznik Praw Dziecka apeluje o zaostrzenie prawa
- 2025-03-11: Nowe prawo ograniczy dostęp dzieci do niebezpiecznych treści w sieci. Obecnie większość nastolatków ma dostęp do pornografii czy hazardu
- 2025-02-07: Nowoczesne formy podania leków pozwalają uniknąć hospitalizacji. To duże ułatwienie dla pacjentów z chorobami przewlekłymi
- 2024-12-23: Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
- 2024-12-05: Przedświąteczna gorączka zakupów może sprzyjać nieprzemyślanym decyzjom. UOKiK ostrzega przed nadmiernym zadłużaniem
- 2024-11-18: Maciej Rock: „Must Be the Music” to jeden z moich ulubionych programów. Szczególnie wspominam Korę
- 2025-01-14: Dawid Kwiatkowski: Padłem ofiarą oszustów, którzy na mnie nieuczciwie zarabiali. Teraz jestem też swoim księgowym, liczę pieniądze i sprawdzam umowy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.