Newsy

Margaret i Dawid Podsiadło zaśpiewają w reklamach Play

2014-02-20  |  06:55
Margaret i Dawid Podsiadło zostali nowymi twarzami sieci Play. Dziś w mediach rusza kampania z udziałem młodych artystów promująca Formułę Play na Kartę. Obydwoje mają rzesze fanów i w krótkim czasie odnieśli ogromny sukces na rynku muzycznym. Marketingowcy liczą więc na to, że ich pojawienie się w reklamie zachęci młodych ludzi do skorzystania z najnowszej oferty sieci. To już kolejna kampania Play z udziałem znanych osób.

 W spotach telewizyjnych Margaret i Dawid Podsiadło będą śpiewać swoje największe przeboje – „Thank you very much” oraz „Trójkąty
i kwadraty”, ale w nieco zmienionych wersjach. Młodzi artyści pojawią się też na billboardach.

To będzie nasza kolejna kampania ze znanymi osobami. Tym razem postawiliśmy bardzo mocno na muzykę. Margaret i Dawid Podsiadło – młodzi, zdolni polscy artyści, którzy mam nadzieję sprawią, że ta kampania będzie chętnie oglądana i dostarczy również trochę rozrywki  – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Bartosz Dobrzyński, członek zarządu ds. marketingu Play.

Marketingowcy tłumaczą, że obydwoje są młodzi, energiczni i wiarygodni, dlatego łatwo będzie im przekonać użytkowników telefonii komórkowej do skorzystania z tej oferty.

Dlaczego Margaret i Dawid Podsiadło? Bo to są osoby, które dobrze się wpisują w taką kampanię. Są młode, świeże i znane na rynku. Wiadomo też, że z ofert na kartę często korzystają osoby młode. I dlatego do tej kampanii właśnie takie osoby zaprosiliśmy – tłumaczy Bartosz Dobrzyński.

Do tej pory w reklamach Play wystąpili m.in.: Kamil Bednarek,  Agnieszka Chylińska,  Czesław Mozil, Agnieszka Radwańska i Jerzy
Janowicz.

To jest światowy trend, że zwracamy uwagę na tego, kogo lubimy, kogo znamy, kogo jakoś cenimy. Te osoby, które zapraszamy, aby brały udział w naszych reklamach, to takie, które mają jakiś dorobek, które coś osiągnęły w życiu, które nie są znane tylko z tego, że są znane. Znana osoba w reklamie zwraca uwagę –  wyjaśnia Bartosz Dobrzyński.

Wcześniej Dawid Podsiadło wystąpił wspólnie z Arturem Andrusem i Zbigniewem Zamachowskim w kampanii radiowej Trójki, a Margaret promowała markę odzieżową Maffashion, StaffByMaff.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Edukacja

Poznanie osobowości kota kluczem do prawidłowej opieki nad nim. Wsparciem może być spotkanie z behawiorystą

Z ogólnopolskiego badania „Zachowanie, osobowość i codzienność kotów” przeprowadzonego przez WHISKAS wynika, że aż 85 proc. opiekunów traktuje koty jako pełnoprawnych członków rodziny, 65 proc. uważa je za swoich najlepszych przyjaciół, a 61 proc. – za powierników codziennych myśli i emocji. Koty potrzebują jednak odpowiedzialnej opieki. Podobnie jak ludzie, mają różne typy osobowości i potrzeby behawioralne, których zaspokajanie jest kluczem do osiągnięcia kociego dobrostanu. W przypadku zauważenia niepokojących objawów u swojego pupila pomocna może być rozmowa z behawiorystą.

Media

Hubert Urbański: Teraz uczestnicy „Milionerów” przejdą wieloetapowe castingi. Chcemy mieć osoby z największą wiedzą

Gospodarz teleturnieju zdradza, że teraz format nagrywany jest w bardziej nowoczesnym studio. Zmieniły się także zasady castingu. Zanim bowiem dany uczestnik zostanie zaproszony do studia i stanie do walki o nagrodę główną, musi przejść wnikliwą weryfikację online. Hubert Urbański uważa, że pozwala to na dokładniejszą ocenę potencjału każdego kandydata i w ten sposób udaje się wybrać najlepszych z najlepszych, więc poziom będzie niezwykle wysoki.