Newsy

Marika nie chce kończyć kariery radiowca. Jej audycji nie ma już jednak na antenie

2014-03-05  |  07:00
Z końcem 2013 roku audycja Mariki „Towary Kolonialne zniknęła z anteny Radia Roxy z powodu przekształcenia go w Rock Radio. Jak przyznaje wokalistka, chciałaby nawiązać współpracę z nową rozgłośnią, jeżeli tylko ta wyrazi zainteresowanie jej audycją. 

Radio Roxy przestało istnieć. Następca – Rock Radio – to zupełnie inna instytucja. Myślę, że nie do końca pasowałam z tym, co proponowałam słuchaczom w mojej audycji – stwierdza Marika.

Wokalistka przyznaje, że tęskni za pracą radiowca i chętnie wróciłaby do którejś z rozgłośni ze swoim programem.

W ogóle nie chcę myśleć o tym, że to koniec „Towarów Kolonialnych”. Nie mam zamiaru ich ukatrupiać i nie zgadzam się z twierdzeniem o tym, że już nie żyją. Myślę, że audycja powróci w innej rozgłośni, ale na razie nie miałam czasu się tym zająć. Nikt się do mnie nie zgłosił z propozycjami. Trzeba pozwolić sprawom biec naturalnym rytmem – dodaje Marika.

Radio Roxy zakończyło działalność 30 stycznia tego roku. Z końcem 2013 roku z ramówki zniknęły wszystkie wieczorne audycje prowadzone przez muzyków m.in.: Katarzynę Nosowską, Marię Peszek, Pablopavo oraz Novikę. Była to kolejna tura zwolnień w rozgłośni. Pod koniec 2012 własne programy stracili Wojtek Sokół, Vienio oraz Sidney Polak.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.