Mówi: | Pascal Brodnicki |
Funkcja: | kucharz, prezenter telewizyjny |
Pascal Brodnicki otwiera kolejne kanały kulinarne na YouTube. Uruchomił kanał m.in. z kuchnią wegańską i azjatycką
Kucharz doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że w obecnych czasach dla wielu osób internet jest największym źródłem wiedzy i inspiracji, także kulinarnych. Dlatego postanowił zainwestować w YouTube. Już uruchomił sześć kanałów w ramach projektu „Tuba smaku”, a w planach są dwa kolejne. Wszystkie skierowane są do pasjonatów gotowania, bez względu gust i na poziom zaawansowania. W filmach prezentowane są różnorodne przepisy, kulinarne trendy i ciekawostki.
Pascal Brodnicki wspomina, że swój pierwszy kanał na YouTube otworzył w roku 2008. Wtedy z kolegą zrealizował kilka nagrań, jednak później nawał pracy spowodował, że nie miał już czasu, by nagrywać kolejne odcinki. Teraz postanowił nadać temu drugie życie.
– Wróciłem do swojego kanału na YouTube. Zdecydowałem się, aby produkować różne filmiki, bo widziałem, że jest takie zapotrzebowanie. Dostawałem różne e-maile, w których ludzie pytali mnie o konkretne przepisy. Stwierdziłem, że YouTube jest idealną platformą, żeby odpowiadać im na pytania, pokazać im przepisy – mówi agencji Newseria Lifestyle Pascal Brodnicki.
Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę. Kanał Pascala Brodnickiego szybko przyciągnął wielu fanów gotowania, którzy na bieżąco śledzą nowości i z niecierpliwością czekają na kolejne odcinki.
– Na kanale „Pascal Brodnicki” pokazuję różnorodną kuchnię. Docelowo chcę zapraszać do współpracy youtuberów, którzy już mają swój kanał i potrzebują wsparcia producenckiego albo wsparcia PR lub w komunikacji. Gdy zobaczyłem, że ten kanał zaczął żyć i że mam tyle znajomych i przyjaciół, którzy mają ze mną wspólną pasję do przygotowywania różnych potraw, to stwierdziłem, że otworzę różne kanały tematyczne, w tej chwili mamy już sześć kanałów, dwa kanały będą otwarte niebawem — zapowiada Pascal Brodnicki.
W sieci brakowało miejsca, które skupiałoby kulinarnych zapaleńców z różnych dziedzin, dlatego „Tuba Smaku” jest wyjątkowym przedsięwzięciem – podkreśla Pascal Brodnicki.
– Gdy otworzyłem kanał i szukałem tytułu, to nazwa „Tuba Smaku” wpadła mi do głowy dlatego, że jest to pojęcie bardzo szerokie. Bo smak jest ważny w kuchni, ale smak może być nie tylko w kuchni. Smak można mieć z ubieraniem, smak architektoniczny, mogę rozwijać ten kanał i platformę z każdej strony, zobaczymy, jak to pójdzie – mówi Pascal Brodnicki.
Brodnicki podkreśla, że chodzi mu przede wszystkim o to, by prezentować nie tylko ciekawe przepisy, lecz także trendy i ciekawostki związane z gotowaniem. To pierwsza w polskim internecie sieć kanałów z tak zróżnicowanym contentem, forum wymiany kulinarnych doświadczeń i przepisów.
– Mam ambitnych i kreatywnych prowadzących, daje im totalną wolność. Mamy kanał tematyczny vegeTABLE, który prowadzi Michał Gniłka, to kanał wegański. Agnieszka Milczarek prowadzi kanał wegetariański, Daniel Brzeziński prowadzi kanał UMAMI z kuchnią azjatycką. Agata Stankiewicz na kanale Sugarlady pokazuje słodkości. Mamy też kanał, który nazywa się Żywiciele, to kanał, gdzie pokazujemy producentów, którzy uprawiają bądź hodują coś z pasją. Niebawem odpalamy nowy kanał, który będzie się nazywał Kuchnia banalna, będzie to dwóch amatorów, którzy kochają gotować, ale pokażą bardzo proste przepisy – mówi Pascal Brodnicki.
Brodnicki podkreśla, że w tej kwestii nie powiedział jeszcze ostatniego słowa. Ma mnóstwo planów, które będzie starał się systematycznie realizować.
Czytaj także
- 2024-10-29: David Gaboriaud: Według przewodnika Michelina poziom kulinarny polskich restauracji jest coraz wyższy. Polacy są w rozwoju gastronomii krok przed Francuzami
- 2024-10-11: David Gaboriaud: Polscy kucharze uwielbiają kuchnię znad Loary. Francuskimi technikami mocno inspirował się Modest Amaro
- 2024-08-26: Mateusz Gessler: Jako „Halo tu Polsat” nie mamy konkurencji, jesteśmy najlepsi. U nas są najlepsze pary prowadzących i mamy najlepszych kucharzy
- 2024-08-20: Brak przepisów i systemu wsparcia blokuje rozwój polskiego rynku biometanu. Branża apeluje o włączenie sektora do krajowych strategii energetycznych
- 2024-05-02: Rafał Zawierucha: Dostrzegam upadek zawodu dziennikarza. Dzisiaj dziennikarstwo opiera się na tym, żeby się dobrze klikało
- 2024-04-24: Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej
- 2024-03-27: Dorota Szelągowska: Moją specjalnością w kuchni jest czyszczenie lodówki i przygotowanie czegoś z niczego. Mam to po mamie
- 2023-12-29: Od 1 stycznia obowiązuje nowa lista substancji zakazanych w sporcie. Znalazł się na niej popularny, silny lek przeciwbólowy
- 2023-12-18: Edyta Herbuś: Maciej Zień jest bardzo twórczą, ale też trochę nienasyconą osobą. Życzę mu, żeby potrafił się na chwilę zatrzymać po wielkim sukcesie jego kolekcji
- 2023-11-22: Polacy coraz rzadziej jadają posiłki poza domem. 11 proc. restauratorów obawia się konieczności zamknięcia swojego lokalu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.