Newsy

Pascal Brodnicki otwiera kolejne kanały kulinarne na YouTube. Uruchomił kanał m.in. z kuchnią wegańską i azjatycką

2017-11-03  |  06:31

Kucharz doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że w obecnych czasach dla wielu osób internet jest największym źródłem wiedzy i inspiracji, także kulinarnych. Dlatego postanowił zainwestować w YouTube. Już uruchomił sześć kanałów w ramach projektu „Tuba smaku”, a w planach są dwa kolejne. Wszystkie skierowane są do pasjonatów gotowania, bez względu gust i na poziom zaawansowania. W filmach prezentowane są różnorodne przepisy, kulinarne trendy i ciekawostki.

Pascal Brodnicki wspomina, że swój pierwszy kanał na YouTube otworzył w roku 2008. Wtedy z kolegą zrealizował kilka nagrań, jednak później nawał pracy spowodował, że nie miał już czasu, by nagrywać kolejne odcinki. Teraz postanowił nadać temu drugie życie.

Wróciłem do swojego kanału na YouTube. Zdecydowałem się, aby produkować różne filmiki, bo widziałem, że jest takie zapotrzebowanie. Dostawałem różne e-maile, w których ludzie pytali mnie o konkretne przepisy. Stwierdziłem, że YouTube jest idealną platformą, żeby odpowiadać im na pytania, pokazać im przepisy – mówi agencji Newseria Lifestyle Pascal Brodnicki.

Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę. Kanał Pascala Brodnickiego szybko przyciągnął wielu fanów gotowania, którzy na bieżąco śledzą nowości i z niecierpliwością czekają na kolejne odcinki.

– Na kanale „Pascal Brodnicki” pokazuję różnorodną kuchnię. Docelowo chcę zapraszać do współpracy youtuberów, którzy już mają swój kanał i potrzebują wsparcia producenckiego albo wsparcia PR lub w komunikacji. Gdy zobaczyłem, że ten kanał zaczął żyć i że mam tyle znajomych i przyjaciół, którzy mają ze mną wspólną pasję do przygotowywania różnych potraw, to stwierdziłem, że otworzę różne kanały tematyczne, w tej chwili mamy już sześć kanałów, dwa kanały będą otwarte niebawem — zapowiada Pascal Brodnicki.

W sieci brakowało miejsca, które skupiałoby kulinarnych zapaleńców z różnych dziedzin, dlatego „Tuba Smaku” jest wyjątkowym przedsięwzięciem – podkreśla Pascal Brodnicki.

– Gdy otworzyłem kanał i szukałem tytułu, to nazwa „Tuba Smaku” wpadła mi do głowy dlatego, że jest to pojęcie bardzo szerokie. Bo smak jest ważny w kuchni, ale smak może być nie tylko w kuchni. Smak można mieć z ubieraniem, smak architektoniczny, mogę rozwijać ten kanał i platformę z każdej strony, zobaczymy, jak to pójdzie – mówi Pascal Brodnicki.

Brodnicki podkreśla, że chodzi mu przede wszystkim o to, by prezentować nie tylko ciekawe przepisy, lecz także trendy i ciekawostki związane z gotowaniem. To pierwsza w polskim internecie sieć kanałów z tak zróżnicowanym contentem, forum wymiany kulinarnych doświadczeń i przepisów.

– Mam ambitnych i kreatywnych prowadzących, daje im totalną wolność. Mamy kanał tematyczny vegeTABLE, który prowadzi Michał Gniłka, to kanał wegański. Agnieszka Milczarek prowadzi kanał wegetariański, Daniel Brzeziński prowadzi kanał UMAMI z kuchnią azjatycką. Agata Stankiewicz na kanale Sugarlady pokazuje słodkości. Mamy też kanał, który nazywa się Żywiciele, to kanał, gdzie pokazujemy producentów, którzy uprawiają bądź hodują coś z pasją. Niebawem odpalamy nowy kanał, który będzie się nazywał Kuchnia banalna, będzie to dwóch amatorów, którzy kochają gotować, ale pokażą bardzo proste przepisy – mówi Pascal Brodnicki.

Brodnicki podkreśla, że w tej kwestii nie powiedział jeszcze ostatniego słowa. Ma mnóstwo planów, które będzie starał się systematycznie realizować.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.