Newsy

Patrycja Strzałkowska: Chciałabym być prezenterką telewizyjną. Bardzo chętnie poprowadzę reality show

2020-08-24  |  06:21

Rozpoznawalność Patrycja Strzałkowska zyskała dzięki udziałowi w telewizyjnych programach rozrywkowych. Obecnie zajmuje się między innymi pisaniem powieści i poradników. Tłumaczy, że widzi się również w roli prezenterki i gdy dostanie taką propozycję, poważnie się nad nią zastanowi. Mogłaby w pracy wykorzystać wiedzę dotyczącą reality show, którą zdobyła przed laty, oraz swoje obycie z kamerą. Zaznacza również, że większość scen, które można oglądać na małym ekranie, jest wynikiem montażu. Jej zdaniem telewizja kreuje świat niemający wiele wspólnego z rzeczywistością.

Chociaż z przyjemnością poprowadziłaby program w telewizji, zaznacza, że nie będzie rozpaczać, jeśli okaże się to niemożliwe. Doświadczenie to traktowałaby w kategoriach przygody i wyzwania. Jednak obecnie intensywnie pracuje i rozwija się na innych polach.

– Jeśli pojawiłaby się taka możliwość, chciałabym być prezenterką telewizyjną. Jednak nie jest to moje marzenie. Gdyby w przyszłości tak się stało, spróbuję swoich sił. Jeśli to się nigdy nie wydarzy, nie będę płakać – mówi w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Patrycja Strzałkowska.

Autorka bestsellerów najchętniej poprowadziłaby program podobny do tego, w jakim sama występowała przed laty. Mogłaby wesprzeć uczestników i być dla nich podporą w trudnych chwilach.

– Bardzo chętnie poprowadzę reality show. Jako prowadząca patrzyłabym na uczestników oraz to, jak się zachowują, i widziała siebie sprzed wielu lat – zaznacza.

Czas spędzony przed kamerami pozwolił Strzałkowskiej zrozumieć, że nie wszystko, co pokazuje telewizja, jest prawdą. Zaznacza, że programy typu reality show także są reżyserowane, a później montowane. W konsekwencji ukazują jedynie mały wycinek codzienności uczestników. Ponadto producenci, w celu podwyższenia oglądalności, aranżują niektóre sytuacje, tak by odcinki stały się ciekawsze dla widzów.

– Media kłamią. Mam bardzo wielu znajomych celebrytów, przyjaźnię się z ludźmi, którzy byli w programach telewizyjnych. Widzę różnicę pomiędzy tym, jak zachowują się w życiu, a jak na ekranie. Wiem też, co wmawiano mi, gdy byłam uczestniczką show. Teraz gdy oglądam jakikolwiek program, w nic nie wierzę. Odbieram to w kategorii dobrego serialu, nie dokumentu – tłumaczy.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.