Newsy

Patrycja Strzałkowska: Chciałabym być prezenterką telewizyjną. Bardzo chętnie poprowadzę reality show

2020-08-24  |  06:21

Rozpoznawalność Patrycja Strzałkowska zyskała dzięki udziałowi w telewizyjnych programach rozrywkowych. Obecnie zajmuje się między innymi pisaniem powieści i poradników. Tłumaczy, że widzi się również w roli prezenterki i gdy dostanie taką propozycję, poważnie się nad nią zastanowi. Mogłaby w pracy wykorzystać wiedzę dotyczącą reality show, którą zdobyła przed laty, oraz swoje obycie z kamerą. Zaznacza również, że większość scen, które można oglądać na małym ekranie, jest wynikiem montażu. Jej zdaniem telewizja kreuje świat niemający wiele wspólnego z rzeczywistością.

Chociaż z przyjemnością poprowadziłaby program w telewizji, zaznacza, że nie będzie rozpaczać, jeśli okaże się to niemożliwe. Doświadczenie to traktowałaby w kategoriach przygody i wyzwania. Jednak obecnie intensywnie pracuje i rozwija się na innych polach.

– Jeśli pojawiłaby się taka możliwość, chciałabym być prezenterką telewizyjną. Jednak nie jest to moje marzenie. Gdyby w przyszłości tak się stało, spróbuję swoich sił. Jeśli to się nigdy nie wydarzy, nie będę płakać – mówi w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Patrycja Strzałkowska.

Autorka bestsellerów najchętniej poprowadziłaby program podobny do tego, w jakim sama występowała przed laty. Mogłaby wesprzeć uczestników i być dla nich podporą w trudnych chwilach.

– Bardzo chętnie poprowadzę reality show. Jako prowadząca patrzyłabym na uczestników oraz to, jak się zachowują, i widziała siebie sprzed wielu lat – zaznacza.

Czas spędzony przed kamerami pozwolił Strzałkowskiej zrozumieć, że nie wszystko, co pokazuje telewizja, jest prawdą. Zaznacza, że programy typu reality show także są reżyserowane, a później montowane. W konsekwencji ukazują jedynie mały wycinek codzienności uczestników. Ponadto producenci, w celu podwyższenia oglądalności, aranżują niektóre sytuacje, tak by odcinki stały się ciekawsze dla widzów.

– Media kłamią. Mam bardzo wielu znajomych celebrytów, przyjaźnię się z ludźmi, którzy byli w programach telewizyjnych. Widzę różnicę pomiędzy tym, jak zachowują się w życiu, a jak na ekranie. Wiem też, co wmawiano mi, gdy byłam uczestniczką show. Teraz gdy oglądam jakikolwiek program, w nic nie wierzę. Odbieram to w kategorii dobrego serialu, nie dokumentu – tłumaczy.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.